Vraagje!
donderdag 6 september 2018 om 10:11
Ik heb een vraagje namens een kennis die geen account heeft en wil graag weten hoe jullie hierover denken. Ik zelf was ronduit verbaasd en vondt het belachelijk. Ik was gisteren bij een kennis op bezoek, zei vertelde het volgende. Ze werkt in een kleine supermarkt in een dorp. In de supermarkt is een broodafdeling aanwezig, maar deze loopt niet heel goed doordat er een hele goede warme bakker in het dorp aanwezig is die ook in de regio zijn naam heeft waargemaakt. Deze kennis haalt haar boodschappen wel in de supermarkt, maar voor het brood gaat ze naar de bakker in het dorp. Nu werd ze vorige week zondagavond om half 10 ‘s avonds gebeld door haar bazin. Die haar zei dat ze de maandagochtend om 8 uur ( normaal begint ze om half 9) op het werk moest komen omdat zij en de baas met haar in gesprek wilden. Die kennis was verbaast, omdat ze haar op de zondagavond belden en heeft daarop ‘s nachts geen oog dicht gedaan omdat ze niet wist wat de reden was. En ze was aan het bedenken wat ze verkeerd gedaan zou kunnen hebben. Nu kreeg ze ‘s maandags te horen dat ze het brood niet meer bij de desbetreffende warme bakker in het dorp mocht halen, omdat ze in de supermarkt werkte waar een broodafdeling aanwezig was en zij als medewerkster dit dan niet zou promoten als zij elders haar brood haalde. Deze kennis was hevig verontwaardigd en met stomheid geslagen. Ja zegt ze tegen mij dat moet ik zelf weten waar ik mijn brood haal? Bij ons thuis vi den ze dit brood gewoon het lekkerst. Ik vondt het ook belachelijk. Maar was benieuwd wat jullie hiervan vinden?
donderdag 6 september 2018 om 18:38