Werk & Studie alle pijlers

Vriendin op uitzending

29-06-2018 20:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn beste vriendin gaat binnenkort op uitzending. Dit is haar eerste keer. Wij als vriendinnen willen haar wat leuks geven maar weten echt niet wat, heeft iemand van jullie een idee wat leuk is te geven? Iets waar ze 4,5 maand wat aan heeft, dus geen eten of drank.
Wat voor uitzending? Militair?
Santaaa schreef:
29-06-2018 20:07
Wat voor uitzending? Militair?
Ja militair!
Gaat ze naar Texel?
Een foto waar jullie allemaal op staan?

Of een samengesteld pakket met tijdschriften of een boek ofzo, dagboekje zodat ze daar kan schrijven, lieve kaartjes en foto’s van jullie, stroopwafels en een tegoedbon voor een etentje bij terugkomst met veel wijn en gezelligheid? Ofzo :proud:

Ik ken haar niet, dus lastig.
Een pyjama waar jullie met textielstiften allerlei leuke en grappige dingen opschrijven?

Of bedoel je echt een serieus cadeau?
Een leuk pakket met een goed boek leuke dvd's en haar lievelings snoep.

En daarbij nog een zelf gemaakt foto boek met kleine teksten.
Stefke schreef:
29-06-2018 20:41
Een pyjama waar jullie met textielstiften allerlei leuke en grappige dingen opschrijven?

Of bedoel je echt een serieus cadeau?
Het mag van alles zijn! Gewoon een aandenken, maar dit vind ik wel een heel leuk idee!
Kadootjes zijn leuk, nog leuker is het wanneer jullie tijdens haar uitzending regelmatig echt wat van je laat horen. Lekker old skool brieven en kaartjes.
Vriendelijk.
Vriendin van mij is ook op uitzending geweest. Wij maakten een slinger met allemaal kaartjes met lieve teksten en foto's eraan die ze bij haar bed kon hangen. Bedenk je dat haar bagage beperkt is!
Wel enorm respect voor je vriendin!
Vriendelijk.
Skype account voor haar zodat ze kan Skypen met der familie & vrienden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven