Vrij op 5 mei?
maandag 5 mei 2025 om 18:38
Ik heb een contract voor 24 uur, maar in weken zoals deze kan ik altijd nog bijspringen. Hell, ik spring zelfs bij tot de zo bewierookte 40 uur als dat moet. Scheelt toch mooi weer een dure uitzendkracht niewaar, die je ook nog moet inwerken dus feitelijk heb je er de eerste week niks aan. Die deeltijdmensen zijn soms best handig dus.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
maandag 5 mei 2025 om 19:12
Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2025 18:38Ik heb een contract voor 24 uur, maar in weken zoals deze kan ik altijd nog bijspringen. Hell, ik spring zelfs bij tot de zo bewierookte 40 uur als dat moet. Scheelt toch mooi weer een dure uitzendkracht niewaar, die je ook nog moet inwerken dus feitelijk heb je er de eerste week niks aan. Die deeltijdmensen zijn soms best handig dus.
En dat is super fijn voor je werkgever dat je dit wil doen natuurlijk. Ik heb ook nergens gezegd dat ik deeltijdmensen niet hun vrije dag gun oid. Alleen reageer ik op iemand die zegt dat het allemaal wel efficiënter kan. Dat kan dus niet overal.
Ik ben overigens ook afhankelijk van mijn deeltijdmensen in zulke weken met feestdagen. En gelukkig zijn ze bereid om hetzelfde te doen als jij, extra komen werken. Ik ben ze daar ook zeer dankbaar voor, anders zou ik wel moeite hebben met de leerlingen toch kunnen laten lessen allemaal.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn