Werk & Studie alle pijlers

Vrijwilligerswerk

07-07-2010 22:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijdje in de ww, en begin het nu echt beu te raken.

Wil graag 1 a 2 dagen in de week vrijwilligerswerk doen, maar wel graag iets wat met mijn beroep te maken heeft, want dat mis ik zo. Dus bijvoorbeeld een modeontwerper helpen, theaterkostuums maken etc. als maar iets creatiefs is en met mode/wonen te maken heeft. Weet iemand iets in Noord- Brabant??
Heb je geen vrijwilligerscentrale in je buurt? Daar staan vaak alle vacatures op een rijtje. Waarschijnlijk overbodig te noemen, maar vrijwilligerswerk is vrijwillig, maar niet vrijblijvend.

Verder hoop ik dat je snel iets leuks gaat vinden. Succes!
goed dat je er klaar voor bent!

bij de meeste gemeentes en deelgemeentes hebben ze veel info over vrijwilligerswerk!

een asiel zoekt ook altijd mensen, is wel geen mode, maar toch.. of een ouderenvoorziening...
Toneelvereniging bij jou in de buurt.
Kleding maken voor mensen die je via de voedselbank hebt leren kennen.
Je diensten op marktplaats aanbieden.
creatief: activiteiten ( crea) i bejaardenhuis begeleiden
Carnavalsvereniging opbellen voor het maken en ontwerpen van de nieuwe kostuums
volgens mij lappen ze bij de kringloopwinkel binnengekomen kleding op als het gaatjes heeft. misschien dat je daar kunt helpen?
Zoek een weeshuizenproject of een of ander opvangproject en zet ergens in de buurt van je woonplaats een project op waarin je met een aantal mensen de kleding gaat regelen/maken voor de opgevangen mensen die dit hard nodig hebben.
Maak nieuwe barbiekleren voor dat lieve meisje wiens ouders eigenlijk elk dubbeltje moeten omdraaien.
Bied aan dat je voor mensen hun campingkussentjes in elkaar gaat naaien, caravangordijnen en weet-ik-veel-wat. Verdien je er nog mooi geld aan!
Ontwerp je eigen lijn en open een webshop op Internet
Hier hebben we het VIP = vrijwilligersinformatiepunt, ook in Brabant.

Miaachien naailessen geveb in het buurthuis?

Pas wel op dat je toestemming hebt van het UWV, anders loopt je uitkering gevaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven