Werk & Studie alle pijlers

vwo of na saxion om me p te halen

05-08-2009 10:30 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

Ik heb een vraagje..

Ik zit nu zelf op de 5havo, en wil rechten gaan studeren,

maar wat is dan verstandiger/beter?

dat ik mijn havo diploma heb gehaald en dan na 5vwo ga of dat ik na saxion ga en mijn p ga halen in de 1ste jaar? want dat gaat natuurlijk sneller.. maar is dat dan wel beter?.kijken ze niet hoe je er bent gekomen op de universiteit? dat dan een vwo student er beter op staat om dat die dus een vwo diploma heeft? ik kan best na de vwo gaan maar als het sneller kan,en laat ik het maar even zo zeggen allebei het zelfde worden behandeld dan wil ik dat natuurlijk gaan doen!

zou dat graag willen weten want zit nu zelf erg te twijfelen wat ik moet doen
Mèèèèèn, dit is onze toekomst... Gaat uiterst verbaasd maar weer snel aan de slag...
quote:Zwieber schreef op 05 augustus 2009 @ 19:12:

[...]

Wou is spreektaal. Dit soort dingen horen automatisch te gaan hoor! Een typefout zal niemand over vallen maar dit... ook fijn dat je reageert op de mensen die inhoudelijk zijn ingegaan op jouw vraag... Ik zou ik als ik jou was even mijn toon matigen, opscheppen over cijfers Nederlands werkt hier namelijk alleen op de lachspieren in combinatie met jouw OP.Van schrikbarend niveau inderdaad, evenals dat van de medeforummer die te hulp schiet. Kunnen/ kennen, me/ mijn etc. lijkt me toch een basis die je zeker als jurist moet beheersen. Maargoed on topic: eerst je VWO, nog even wat basisniveau opdoen lijkt me prima en niet overbodig voor deze dame.
Op de "overig" pijler is een topic over hoe goed is jou nederlands geopend. Staat een link voor een paar testjes NL. Ik zou zeggen, doe je best.
Snjókorn falla, á allt og alla
Volgens mij is dit een Trollllll
quote:liubi schreef op 08 augustus 2009 @ 22:58:

Volgens mij is dit een Trollllll

Eh, domme vraag misschien, maar wat is dat?

On topic: ik zou als ik jou was niet kijken naar 'welke route is het snelst', maar kijken naar wat bij je past. Past HBO bij jou, dan kun je die weg kiezen, kun je altijd nog HBO afmaken of een andere HBO-studie kiezen. Past WO bij jou, dan zou ik eerst VWO doen, heb je eventueel ook meer keuze om een andere WO-opleiding te gaan doen, mocht rechten je niet bevallen.

En wat betreft je OP, zou ik ook zeggen eerst VWO. Want je maakt mij niet wijs dat de fouten in jouw beide stukjes komen doordat je geen zin hebt gehad om ze nog even door te lezen op fouten. De fouten die jij maakt zijn geen typ-fouten. Zoals eerder al gezegd is, zijn fouten in deze categorie dingen die vanzelf zouden moeten gaan als je denkt WO-niveau aan te kunnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven