Waar in kopen voor webwinkel??

zaterdag 28 november 2009 om 15:56
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben sinds kort mijn eigen webwinkel begonnen. Nu heb ik pas een enquete gehouden om er achter te komen wat er verbeterd kan worden. Hieruit kwam voornamelijk naar voren dat ik mijn assortiment moet uitbreiden.
Nu wil ik dingen gaan inkopen bij groothandels, maar die kan ik dus niet vinden op het internet.
Weten jullie waar ik babyproducten tegen inkoopsprijzen kan kopen. Ik heb een KvKnummer en een btwnummer.
Alvast bedankt!!
Groetjes, Taartje81
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben sinds kort mijn eigen webwinkel begonnen. Nu heb ik pas een enquete gehouden om er achter te komen wat er verbeterd kan worden. Hieruit kwam voornamelijk naar voren dat ik mijn assortiment moet uitbreiden.
Nu wil ik dingen gaan inkopen bij groothandels, maar die kan ik dus niet vinden op het internet.
Weten jullie waar ik babyproducten tegen inkoopsprijzen kan kopen. Ik heb een KvKnummer en een btwnummer.
Alvast bedankt!!
Groetjes, Taartje81
zaterdag 28 november 2009 om 16:13
Ik ben er ook meerdere tegengekomen in mijn zoektocht naar leuke babydekens (die er overigens juist weer níet zijn). Jollein bijvoorbeeld levert een hele hoop babyzooi aan webwinkels.
(Jollein heeft overigens best leuke dekens, die vervolgens door geen enkele webwinkel worden afgenomen omdat ze geen popi kleuren hebben en als particulier mag je er niet bestellen. Grrr.)
(Jollein heeft overigens best leuke dekens, die vervolgens door geen enkele webwinkel worden afgenomen omdat ze geen popi kleuren hebben en als particulier mag je er niet bestellen. Grrr.)

zaterdag 28 november 2009 om 19:42
zaterdag 28 november 2009 om 19:54

zondag 29 november 2009 om 19:23
Fame, zoals je kunt lezen in mijn opening moet dit een aanvulling zijn. Had niet ingedachte dat ik dit erbij zou gaan doen toen ik begon. Dit is naar aanleiding van een enquete om klanten tegemoet te komen.
Juniper, bedankt voor het zoeken. Maar dit is nog niet echt wat ik zoek. Is nog best duur allemaal. Waardoor mijn prijzen wel heel hoog zouden uitvallen.
Juniper, bedankt voor het zoeken. Maar dit is nog niet echt wat ik zoek. Is nog best duur allemaal. Waardoor mijn prijzen wel heel hoog zouden uitvallen.