Werk & Studie alle pijlers

Waar in kopen voor webwinkel??

28-11-2009 15:56 13 berichten
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Ik ben sinds kort mijn eigen webwinkel begonnen. Nu heb ik pas een enquete gehouden om er achter te komen wat er verbeterd kan worden. Hieruit kwam voornamelijk naar voren dat ik mijn assortiment moet uitbreiden.

Nu wil ik dingen gaan inkopen bij groothandels, maar die kan ik dus niet vinden op het internet.

Weten jullie waar ik babyproducten tegen inkoopsprijzen kan kopen. Ik heb een KvKnummer en een btwnummer.

Alvast bedankt!!

Groetjes, Taartje81
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je: ik kan geen groothandel vinden op het internet. Al groothandel kinderartikelen gegoogeld? Vind ik er meteen meerdere. Of zoek je ervaringen etc.
Ja, heb ook even gekeken op 'groothandel baby' en krijg meteen een paar goede opties. Ervaringen heb ik echter niet.
Ik ben er ook meerdere tegengekomen in mijn zoektocht naar leuke babydekens (die er overigens juist weer níet zijn). Jollein bijvoorbeeld levert een hele hoop babyzooi aan webwinkels.

(Jollein heeft overigens best leuke dekens, die vervolgens door geen enkele webwinkel worden afgenomen omdat ze geen popi kleuren hebben en als particulier mag je er niet bestellen. Grrr.)
Misschien kun je de producenten van de baby artikelen die je zou willen verkopen benaderen? Zij kunnen je vast helpen aan de adressen van evt. groothandels.
Ik heb een tijd zitten googelen, maar kom niet echt iets tegen. Wil bijvoorbeeld nijntjeramelaars, leuke rompertjes, speentjes enz. Maar je vind wel een hoop, maar niet een groothandel die dat soort dingen verkoopt.
Google: groothandel + baby

http://groothandel.baby-rompertjes.nl/
http://www.rubotoys.nl/

Ook met nijntje etc
Goe voorbereid zou ik zo zeggen. Je start een onderneming maar je weet niet eens waar je in moet kijken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En graag gedaan hoor!
Fame, zoals je kunt lezen in mijn opening moet dit een aanvulling zijn. Had niet ingedachte dat ik dit erbij zou gaan doen toen ik begon. Dit is naar aanleiding van een enquete om klanten tegemoet te komen.

Juniper, bedankt voor het zoeken. Maar dit is nog niet echt wat ik zoek. Is nog best duur allemaal. Waardoor mijn prijzen wel heel hoog zouden uitvallen.
Je bent niet snel tevreden he?
Beste Taartje,

Het vermelden van je website in je onderschrift is niet toegestaan. Ik heb hem dan ook verwijderd.

Angel 1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven