Wat geven bij opening kapsalon?
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:36
Een abbonement op de leesmap voor de klanten.
Een hele mooie plant in een pot in dezelfde stijl als kapsalon.
Een mooi schilderij voor aan de muur.
Een beeld met 'hun' naam erop.
Gewoon een fijne verwenbon voor je zus voor als ze even uit wil puffen van het harde werken.
Een magnum champagnefles met een zelfgemaakt etiket.
Zoiets?
Een hele mooie plant in een pot in dezelfde stijl als kapsalon.
Een mooi schilderij voor aan de muur.
Een beeld met 'hun' naam erop.
Gewoon een fijne verwenbon voor je zus voor als ze even uit wil puffen van het harde werken.
Een magnum champagnefles met een zelfgemaakt etiket.
Zoiets?
zaterdag 22 augustus 2009 om 10:40
http://kleineprijs.nl/nl/dept_27.html
Leveranciers hebben misschien monsters en/of ander promotiemateriaal om weg te geven.
Stom van me, ik geef hier tips wat een kapsalon aan klanten kan geven.
Leveranciers hebben misschien monsters en/of ander promotiemateriaal om weg te geven.
Stom van me, ik geef hier tips wat een kapsalon aan klanten kan geven.
anoniem_30989 wijzigde dit bericht op 22-08-2009 10:57
Reden: Niet goed gelezen
Reden: Niet goed gelezen
% gewijzigd
zaterdag 22 augustus 2009 om 11:30
quote:Miesteph schreef op 22 augustus 2009 @ 10:36:
Dit vind ik een leuk idee.
Zelf heb ik een vriendin die ook een kapperszaak opende een houten beeld gegeven voor in de salon. Maar dan moet je wel heel goed weten wat haar smaak is en hoe de salon eruit ziet.
Dit vind ik een leuk idee.
Zelf heb ik een vriendin die ook een kapperszaak opende een houten beeld gegeven voor in de salon. Maar dan moet je wel heel goed weten wat haar smaak is en hoe de salon eruit ziet.
zaterdag 22 augustus 2009 om 12:16
quote:hanZie schreef op 22 augustus 2009 @ 12:02:
Vraag het haar. Als het een hippe kapsalon is zit ze niet te wachten op een abo van de leesmap.
Champagne vind ik wel leuk als je het haar niet wilt vragen. Altijd feestelijk.Moeten mensen in hippe kapsolons nooit wachten dan? Tot ze aan de beurt zijn, tot hun verf in ingetrokken etc?
Vraag het haar. Als het een hippe kapsalon is zit ze niet te wachten op een abo van de leesmap.
Champagne vind ik wel leuk als je het haar niet wilt vragen. Altijd feestelijk.Moeten mensen in hippe kapsolons nooit wachten dan? Tot ze aan de beurt zijn, tot hun verf in ingetrokken etc?
zaterdag 22 augustus 2009 om 12:36
zaterdag 22 augustus 2009 om 12:50
zaterdag 22 augustus 2009 om 15:24