Werk & Studie
alle pijlers
Wat voor werk heeft de gemiddelde VIVA-lezeres?
woensdag 24 september 2008 om 21:34
Als ik zo al die berichten op het forum lees, valt me op dat het vaak over kantoorbanen gaat; achter de pc zitten, met excel frotten, post-it briefjes hier en daar, etc. Niets mis mee hoor! Maar ik heb het idee dat meer meiden een kantoorbaan hebben, maar bewijs me gerust het tegendeel! Ik ben dus wel benieuwd wat voor baan jullie allemaal hebben.
Zal zelf beginnen: ik werk als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis, op een woonafdeling. Dus ik kan niet meepraten over excel en dat soort dingetjes
Zal zelf beginnen: ik werk als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis, op een woonafdeling. Dus ik kan niet meepraten over excel en dat soort dingetjes
donderdag 25 september 2008 om 16:56
Ik werk als componist/theatermaker, productieleider/stagemanager en geluidstechnicus. Werk veel thuis (achter de computer, zowel muziek maken als regelwerk) en redelijk wat op locatie. Probeer thuis/locatie nu naar 50/50 te trekken, dus wat vaker werk te doen waar niet zoveel voorbereiding bij komt kijken (in de praktijk dus: meer techniek)
Veel freelancers/ZZPers ook hier, valt me op!
Veel freelancers/ZZPers ook hier, valt me op!
donderdag 25 september 2008 om 17:17
Ben nieuw hier, dus meteen maar een reactie plaatsen
Op het moment ben ik nog student: Social Work (SPH). Maar hoop juli 2009 mijn diploma te hebben en dan te gaan werken in de verstandelijk gehandicaptenzorg. In deze sector werk ik nu ook al op oproepbasis (gem. 2x per week).
Dus op het werk weinig achter de PC zitten, maar thuis voor school des te meer
Op het moment ben ik nog student: Social Work (SPH). Maar hoop juli 2009 mijn diploma te hebben en dan te gaan werken in de verstandelijk gehandicaptenzorg. In deze sector werk ik nu ook al op oproepbasis (gem. 2x per week).
Dus op het werk weinig achter de PC zitten, maar thuis voor school des te meer
donderdag 25 september 2008 om 17:23