Werk & Studie alle pijlers

Wat voor werk heeft de gemiddelde VIVA-lezeres?

24-09-2008 21:34 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo al die berichten op het forum lees, valt me op dat het vaak over kantoorbanen gaat; achter de pc zitten, met excel frotten, post-it briefjes hier en daar, etc. Niets mis mee hoor! Maar ik heb het idee dat meer meiden een kantoorbaan hebben, maar bewijs me gerust het tegendeel! Ik ben dus wel benieuwd wat voor baan jullie allemaal hebben.

Zal zelf beginnen: ik werk als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis, op een woonafdeling. Dus ik kan niet meepraten over excel en dat soort dingetjes :-$
Ik ben juf en moet steeds meer achter de pc om van alles te rapporteren. Zou liever mijn tijd besteden aan het zoeken naar leuke tips voor mijn lessen.... maar helaas!
Gizzie schreef op 25 september 2008 @ 00:10:

[...]

jaloers >-D

Ik ben nu Thuis en manusje van alles :-]

Wil wel heeeeel graag weer wat doen voor de maatschappij smile: ij
ik ook jaloers :-@ ik werk als vrijwilliger met ouderen maar ik wil zo graag weer een baan!!!
Ik werk als componist/theatermaker, productieleider/stagemanager en geluidstechnicus. Werk veel thuis (achter de computer, zowel muziek maken als regelwerk) en redelijk wat op locatie. Probeer thuis/locatie nu naar 50/50 te trekken, dus wat vaker werk te doen waar niet zoveel voorbereiding bij komt kijken (in de praktijk dus: meer techniek)

Veel freelancers/ZZPers ook hier, valt me op!
Casemanager bij WIZ, kantoorbaan voor het grootste gedeelte. Maar gesprekken met clienten en af en toe externe bezoekjes maken het afwisselend.
Ben nieuw hier, dus meteen maar een reactie plaatsen :)

Op het moment ben ik nog student: Social Work (SPH). Maar hoop juli 2009 mijn diploma te hebben en dan te gaan werken in de verstandelijk gehandicaptenzorg. In deze sector werk ik nu ook al op oproepbasis (gem. 2x per week).

Dus op het werk weinig achter de PC zitten, maar thuis voor school des te meer :-(