Werk & Studie alle pijlers

Wat wil ik?

30-10-2013 11:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat jullie eens met mij mee kunnen denken. Vooropgesteld: ik heb nu een baan waarbij ik een vast contract heb en voorlopig ben ik niet van plan om dit op te geven. Maaarrrr .... ik heb het niet meer naar mijn zin en ben eens rustig om me heen aan het kijken. Ik vind veel dingen echter leuk dus ik kom er zelf niet uit. Wie weet kunnen jullie eens meedenken en kom ik ergens op waar ik zelf niet aan gedacht heb.

Ik heb administratieve en secretariele diploma's, een MBO 4 diploma SMD en ik heb een cursus schuldhulpverlening gedaan.

Heb al veel jaren werkervaring; voornamelijk op administratief en commercieel gebied.

Dit laatste is het echter niet. Ik zou het liefst werken in een niet commerciele omgeving waarbij ik mensen écht kan helpen. Afwisseling vind ik ook erg belangrijk.

Beroepen die mij aanspreken: schuldhulpverlener, sociaal rechercheur, recherche assistent ... dat soort dingen.

Wie wil eens met me meedenken? Oh ja, ik sta ook open voor het volgen van een nieuwe (HBO) opleiding.
Ik snap dat je je verder wil ontwikkelen.

Maar realiseer je a.u.b. wel wat je opgeeft (een vast contract). Ik ben in deze periode mijn baan kwijt geraakt door bezuinigingen, en het is bijna niet meer te doen om een nieuwe baan te vinden. Kleine tip, kijk maar wat je ermee doet.

Wil je voltijd HBO gaan doen? Dat is natuurlijk een relatief veilige optie nu.
oeps, ik lees net dat je je contract voorlopig niet opgeeft, sorry
Hoi Minni,

uit je vraag krijg ik het idee dat je binnen je huidige functie een beetje verveeld.

Hoe is het gekomen dat je je verveelt bent gaan voelen?

De vervelling bestrijden met het onderzoeken van mogelijkheden op het gebied van werk zou een afleiding voor jou kunnen zijn.

Zet m op sherlock, en bekijk wat je kan ontdekken binnen je mogelijkheden.
Budget coach?
Zijn er binnen je werk geen mogelijkheden om door te groeien of iets anders te doen wat je leuker vindt? Ik zou in deze tijd erg blij zijn met een vast contract.

Je kunt ook eens kijken naar een deeltijd opleiding bijvoorbeeld.
Er zijn geen doorgroeimogelijkheden binnen mijn huidige baan. Ik weet dat ik van geluk mag spreken in deze tijden (met een vast contract) dus vandaar dat ik dat ook echt niet 1,2,3 opgeef maar eerlijk gezegd verveel ik me dood in mijn huidige baan. Ik vind het werk ook gewoon niet leuk.

Heeft er iemand ervaring met het opdoen van ervaring binnen een andere tak van sport?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven