Werk & Studie alle pijlers

weet niet wat ik heb

08-07-2010 17:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik heb een leuke baan, maar daar doe ik niks mee. Ik doe niet mijn best om verder te komen. Wat nog erger is, is dat ik de laatste tijd helemaal niks doe.

Ik heb het gevoel dat ik niks nuttigs doe en dat ik niks als prettig kan ervaren.

Hoe kan ik mijn werk weer waardevol vinden?

Waar komt dat vandaan?

Heeft iemand dat?

Bedankt dames.
En wat is dat voor baan?
Goh is het zo erg dat je er twee toppics voor moet openen?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Ik wist niet waar dit thuis hoort..
je bent een ontevreden lui mensch...
Om je werk waardevol te gaan vinden, moet je eerst weer wat gaan doen.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 08 juli 2010 @ 18:24:

Om je werk waardevol te gaan vinden, moet je eerst weer wat gaan doen.Dat weet ik, maar hoe te beginnen?
quote:roosje7000 schreef op 08 juli 2010 @ 18:29:

[...]

Dat weet ik, maar hoe te beginnen?Word jij daadwerkelijk betaald voor niks doen? Wat voor baan is het?
quote:MEFunny schreef op 08 juli 2010 @ 18:16:

je bent een ontevreden lui mensch...

Ik vind dit nogal beoordelend, je weet verder nog niks en noemt iemand gelijk al lui??

Ik zou zeggen gewoon beginnen met iets wat je wel leuk vind/vond en dit even proberen vol te houden. Waar kreeg je eerder energie van? Probeer niet zoveel te " moeten " van jezelf, dan wordt het er in ieder geval niet beter op.

Vind jij je baan uberhaupt wel leuk?
Hoe je dat doet? Gewoon! Je schouders eronder zetten en er voor gáán. Inzet tonen. Van lamlendig je tijd uitzitten wordt je niet gemotiveerder. En erger nog, gaat het je alleen maar meer tegenstaan. Vraag wat je kunt doen als je aan het werk bent, wat beter moet en wat goed gaat, wat je thuis kunt doen aan verdieping en verbreding, hoe je de mindere kanten kunt aanpakken en dus jezelf kunt verbeteren etc etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven