weet niet wat ik heb
donderdag 8 juli 2010 om 17:30
Beste dames,
Ik heb een leuke baan, maar daar doe ik niks mee. Ik doe niet mijn best om verder te komen. Wat nog erger is, is dat ik de laatste tijd helemaal niks doe.
Ik heb het gevoel dat ik niks nuttigs doe en dat ik niks als prettig kan ervaren.
Hoe kan ik mijn werk weer waardevol vinden?
Waar komt dat vandaan?
Heeft iemand dat?
Bedankt dames.
Ik heb een leuke baan, maar daar doe ik niks mee. Ik doe niet mijn best om verder te komen. Wat nog erger is, is dat ik de laatste tijd helemaal niks doe.
Ik heb het gevoel dat ik niks nuttigs doe en dat ik niks als prettig kan ervaren.
Hoe kan ik mijn werk weer waardevol vinden?
Waar komt dat vandaan?
Heeft iemand dat?
Bedankt dames.
donderdag 8 juli 2010 om 19:05
quote:MEFunny schreef op 08 juli 2010 @ 18:16:
je bent een ontevreden lui mensch...
Ik vind dit nogal beoordelend, je weet verder nog niks en noemt iemand gelijk al lui??
Ik zou zeggen gewoon beginnen met iets wat je wel leuk vind/vond en dit even proberen vol te houden. Waar kreeg je eerder energie van? Probeer niet zoveel te " moeten " van jezelf, dan wordt het er in ieder geval niet beter op.
Vind jij je baan uberhaupt wel leuk?
je bent een ontevreden lui mensch...
Ik vind dit nogal beoordelend, je weet verder nog niks en noemt iemand gelijk al lui??
Ik zou zeggen gewoon beginnen met iets wat je wel leuk vind/vond en dit even proberen vol te houden. Waar kreeg je eerder energie van? Probeer niet zoveel te " moeten " van jezelf, dan wordt het er in ieder geval niet beter op.
Vind jij je baan uberhaupt wel leuk?
donderdag 8 juli 2010 om 22:10
Hoe je dat doet? Gewoon! Je schouders eronder zetten en er voor gáán. Inzet tonen. Van lamlendig je tijd uitzitten wordt je niet gemotiveerder. En erger nog, gaat het je alleen maar meer tegenstaan. Vraag wat je kunt doen als je aan het werk bent, wat beter moet en wat goed gaat, wat je thuis kunt doen aan verdieping en verbreding, hoe je de mindere kanten kunt aanpakken en dus jezelf kunt verbeteren etc etc.