Wel of niet opleiding doen van 3/4jaar
woensdag 17 maart 2010 om 22:50
Hoi hoi,
Ik zit een beetje in dubio,
Ben 22 jaar en wil kraamverzorgster worden, Heb nooit echt een mbo opleiding afgerond, Dus het komt erop neer dat ik alleen maar een diploma VMBO Basis heb.
Maar ik moet waarschijnlijk ook eerst nog een helpende niv2 halen voordat ik verzorgende niv 3 mag doen.
Maar als je 21jaar of ouder bent mag je toch gewoon instromen?
En..? Vinden jullie dat ik het gewoon moet doen?
Ik zit een beetje in dubio,
Ben 22 jaar en wil kraamverzorgster worden, Heb nooit echt een mbo opleiding afgerond, Dus het komt erop neer dat ik alleen maar een diploma VMBO Basis heb.
Maar ik moet waarschijnlijk ook eerst nog een helpende niv2 halen voordat ik verzorgende niv 3 mag doen.
Maar als je 21jaar of ouder bent mag je toch gewoon instromen?
En..? Vinden jullie dat ik het gewoon moet doen?
woensdag 17 maart 2010 om 23:05
quote:lindaja schreef op 17 maart 2010 @ 22:59:
Ja toch?
Weet ik ook eigenlijk wel, Maar toch word ik dan ergg onzeker.
maar bedankt ladies :PHet is echt heel leuk om weer te gaan leren. Je bent veel gemotiveerder en je zal zien dat je het superleuk vindt. En na die drie jaar heb jij veel beter kansen op werk en je salarisstrookje is ook veel aardiger voor jou
Ja toch?
Weet ik ook eigenlijk wel, Maar toch word ik dan ergg onzeker.
maar bedankt ladies :PHet is echt heel leuk om weer te gaan leren. Je bent veel gemotiveerder en je zal zien dat je het superleuk vindt. En na die drie jaar heb jij veel beter kansen op werk en je salarisstrookje is ook veel aardiger voor jou
donderdag 18 maart 2010 om 00:38
donderdag 18 maart 2010 om 09:22
donderdag 18 maart 2010 om 10:32
doen doen doen! Voor je het weet doe je anders de rest van je leven werk dat je niet echt leuk vindt....
Ik ben ook op mijn 25e begonnen met een hbo opleiding...en hoop binnen een jaartje klaar te zijn...
Je moet nog zoveel jaren werken...45 jaar nog....dat je beter 3 jaar kunt investeren om er een jaartje of 40 leuker werk van te krijgen (en idd een liever salarisstrookje )
Ik ben ook op mijn 25e begonnen met een hbo opleiding...en hoop binnen een jaartje klaar te zijn...
Je moet nog zoveel jaren werken...45 jaar nog....dat je beter 3 jaar kunt investeren om er een jaartje of 40 leuker werk van te krijgen (en idd een liever salarisstrookje )
donderdag 18 maart 2010 om 11:13
donderdag 18 maart 2010 om 13:33