Welke bureaustoel?
donderdag 29 maart 2018 om 14:03
Onlangs ben ik gestart met een eigen bedrijf en zit ik regelmatig langere tijd achter de pc. Dit deed ik voorheen gewoon aan de eetkamertafel maar aangezien ik niet straks met enorme rugklachten wil zitten is het tijd om een "echte" werkplek te maken. De kamer is redelijk klaar en het bureau staat maar nu nog een goede stoel erbij....
Qua budget wil ik maximaal €400,- uitgeven aan de stoel (minder mag
) Nu ben ik al bij de Ikea geweest en heb ik allerlei webshops bezocht, tips gelezen etc maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Met mijn 1.80m en 67kg hoef ik geen aangepaste stoel qua stevigheid of breedte.
Wie weet een goede winkel voor passend advies? Waar moet ik op letten? Ik woon in omgeving Arnhem maar wil best een stukje rijden voor een goede winkel.
Qua budget wil ik maximaal €400,- uitgeven aan de stoel (minder mag
Wie weet een goede winkel voor passend advies? Waar moet ik op letten? Ik woon in omgeving Arnhem maar wil best een stukje rijden voor een goede winkel.
donderdag 29 maart 2018 om 16:40
Ik ben een tijdje geleden hiermee bezig geweest en had een showroom gevonden in amsterdam waar ze advies gaven en je een aantal stoelen kunt uitproberen. Geen idee of het te ver is, maar ze namen uitgebreid de tijd en verder niet pusherig of iets.
Bedrijf heet bureaustoelexpert.
Bedrijf heet bureaustoelexpert.
every journey starts with a single step
donderdag 29 maart 2018 om 19:31
Ik denk dat je het direct ziet, of een stoel veel gebruikt is of niet. Dan koop je hem natuurlijk niet. Op mp en bij handelaars staan veel spullen die nauwelijks gebruikt zijn.Marloes85 schreef: ↑29-03-2018 16:10Wat een goed idee om daar een professional een keer naar te laten kijken. Zal eens in de buurt kijken of er een ergotherapeut is die advies aan huis geeft.
Qua computer is er ook nog wel verbetering mogelijk... ik zit nu op mijn laptop zonder externe muis.
@impala, ik ben sowieso voorstander van tweedehands (mijn man noemt me ook mama marktplaats) stuk goedkoper en duurzaam. Toch zou ik een tweedehands stoel niet zomaar kopen omdat ik dan bang ben dat niet alleen de bekleding maar ook andere onderdelen versleten zijn. Via een winkel die tweedehands stoelen inkoopt en opknapt heb ik er meer vertrouwen in.
Maar idd het zijn natuurlijk bedrijfskosten. Dan is de prijs weer minder interessant misschien.
.