Werk & Studie alle pijlers

Welke opleiding?

19-01-2018 20:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii! Ik wil later in een jeugdgevangenis werken maar ik kom er niet uit welke opleiding ik moet doen op het hbo, sph of pedagogiek. Ik had al naar een aantal vacatures gekeken en daar vroegen ze allemaal sph en geen van alle pedagogiek maar ik las dat sph gaat over 'alle mensen' en pedagogiek zich focust op kinderen. Ik wil wel met kinderen werken aangezien het een jeugdgevangenis is maar wat is handiger en waar kan je meer mee al zou het jeugdgevangenis uiteindelijk niet doorgaan door te weinig vacatures etc. ?

Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Pedagogisch Medewerker (Niveau B) worden: Opleiding tot pedagogisch Medewerker (Niveau B)

Het beroep Pedagogisch Medewerker (Niveau B) is uit te voeren met een relevante opleiding op MBO niveau, met minimaal een tot drie jaar ervaring. Het beroep kan ook uitgevoerd worden met een relevante HBO opleiding en een jaar ervaring. Het hangt van de instelling en werk af hoeveel jaar ervaring gevraagd wordt naast het gevolgd hebben van een opleiding. Een relevante MBO opleiding is Sociaal Pedagogisch Werk niveau-vier en Sociaal Pedagogische Hulpverlening is een geschikte HBO opleiding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ohh cmv daar kom je verder mee!

Dat was de titel van mn paper haha
Ik heb het eerste jaar van de opleiding cmv gedaan
Hele leuke opleiding masr het leidt op tot vrijwilliger ofzo
Geen baan.in te vinden
Ik heb toen gekozen voor sph

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven