Werk & Studie alle pijlers

Welke visagieopleiding

10-09-2017 16:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil uit interesse een opleiding visagie of mua gaan volgen. Niet direct om er mee aan het werk te gaan, maar echt gewoon omdat ik het interessant vind en graag tips en trucs wil krijgen.
Zie zoveel aanbieders en ook evenveel bedragen die echt enorm uit elkaar lopen.
Wat maakt een aanbieders goed, en waarom is de ene opleiding 2500 en een andere 700.
Iemand ervaring en wil deze delen?
Hoi,

Ik heb geen ervaring met opleidingen maar zit wel met hetzelfde als jou. Ik wil ook graag een visagieopleiding gaan doen alleen moet dat we via thuisstudie met praktijkdagen want alle visagieopleidingen worden niet hier in de buurt gegeven en om elke week een paar keer 2 uur te gaan reizen is ook nogal een kostelijke bezigheid. Ik wil hiermee wel voor mezelf beginnen ofthans naast mijn baan.

Tussen welke opleidingen ben jij aan het vergelijken?

Denk je dat er toekomst in het visagievak zit?

Ik doe het trouwens ook vooral voor mijn interesse voor makeup en technieken en zodat ik mezelf mooi kan opmaken. Maar zoals je zegt de opleidingskosten zijn behoorlijk verschillend en waarom dat is ben ik nog niet achter helaas.
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Hoi,

Ik heb geen ervaring met opleidingen maar zit wel met hetzelfde als jou. Ik wil ook graag een visagieopleiding gaan doen alleen moet dat we via thuisstudie met praktijkdagen want alle visagieopleidingen worden niet hier in de buurt gegeven en om elke week een paar keer 2 uur te gaan reizen is ook nogal een kostelijke bezigheid. Ik wil hiermee wel voor mezelf beginnen ofthans naast mijn baan.

Tussen welke opleidingen ben jij aan het vergelijken?

Denk je dat er toekomst in het visagievak zit?