Werk & Studie alle pijlers

Wie heeft er wel eens voor Oriflame gewerkt?

05-11-2009 20:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik denk er over om als zo`n adviseuse voor Oriflame te gaan werken, make up demonstreren en verkopen bij thuisparty's.

Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee? Hoe is het om voor zo`n organisatie te werken? Het lijkt mij best leuk om te doen en dat je je eigen werktijden kunt bepalen spreekt me ook aan. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen! Wie wil me er wat over vertellen? Bedankt alvast!
Ik heb het ook gedaan!

Maar je moet het gewoon zien als een soort hobby,en voor de extra inkomsten hoef je het niet te doen.

Dat is mijn ervaring met Oriflame.
Op zich misschien best leuk hoor, maar qua verdienste kan ik me niet voorstellen dat dat nou lekker verdiend.

Voor 1 avondje ben je gauw 4 uur weg, benzinekosten, telefoonkosten, week later de bestelling wegbrengen. Dr zullen vast avondjes bij zijn dat je misschien voor nop staat te werken.

Dus ik denk dat je het vooral heel erg leuk moet vinden.
Ook zijn er zoveel plekken waar je verzorgingsproducten kunt kopen dat ik niet weet of mensen er nog wel voor naar een thuisparty gaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volens mij bepalen je klanten de werktijden.

Er staat me iets bij dat er hier een tijdje geleden ook al een topic over dat soort werk is geweest (ergens onder de titel thuiswerken ofzo, weet niet precies meer) Maar de dames waren niet echt enthousiast
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Looooooooooooooooooooooooooomii!!!!!!
nou het is denk ik leuk als hobby, niet als werk.

degene die de party houdt zegt de dag/tijd wat haar uitkomt.

laatst nog een gehad bij een vriendin...duurde van 20.00 tot 23.00 uur

de oriflame vrouw was er al veel vroeger om voor te bespreken en klaar te zetten.

superveel heeft ze niet verdiend aan ons... vond het niet zo superdepuper en best duur
Bedankt voor de reacties!

Ja het lijkt me ook gewoon leuk om te doen hoor, en tegelijk wat verkoopervaring opdoen is ook handig.

Ik heb inmiddels nog meer dingen gevonden die dmv thuisparty's aan de man/vrouw gebracht worden, misschien zit daar nog iets leukers tussen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven