Wie heeft er wel eens voor Oriflame gewerkt?
donderdag 5 november 2009 om 20:36
Hallo,
Ik denk er over om als zo`n adviseuse voor Oriflame te gaan werken, make up demonstreren en verkopen bij thuisparty's.
Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee? Hoe is het om voor zo`n organisatie te werken? Het lijkt mij best leuk om te doen en dat je je eigen werktijden kunt bepalen spreekt me ook aan. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen! Wie wil me er wat over vertellen? Bedankt alvast!
Ik denk er over om als zo`n adviseuse voor Oriflame te gaan werken, make up demonstreren en verkopen bij thuisparty's.
Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee? Hoe is het om voor zo`n organisatie te werken? Het lijkt mij best leuk om te doen en dat je je eigen werktijden kunt bepalen spreekt me ook aan. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen! Wie wil me er wat over vertellen? Bedankt alvast!
donderdag 5 november 2009 om 20:45
Op zich misschien best leuk hoor, maar qua verdienste kan ik me niet voorstellen dat dat nou lekker verdiend.
Voor 1 avondje ben je gauw 4 uur weg, benzinekosten, telefoonkosten, week later de bestelling wegbrengen. Dr zullen vast avondjes bij zijn dat je misschien voor nop staat te werken.
Dus ik denk dat je het vooral heel erg leuk moet vinden.
Voor 1 avondje ben je gauw 4 uur weg, benzinekosten, telefoonkosten, week later de bestelling wegbrengen. Dr zullen vast avondjes bij zijn dat je misschien voor nop staat te werken.
Dus ik denk dat je het vooral heel erg leuk moet vinden.
donderdag 5 november 2009 om 21:03
vrijdag 6 november 2009 om 12:52
nou het is denk ik leuk als hobby, niet als werk.
degene die de party houdt zegt de dag/tijd wat haar uitkomt.
laatst nog een gehad bij een vriendin...duurde van 20.00 tot 23.00 uur
de oriflame vrouw was er al veel vroeger om voor te bespreken en klaar te zetten.
superveel heeft ze niet verdiend aan ons... vond het niet zo superdepuper en best duur
degene die de party houdt zegt de dag/tijd wat haar uitkomt.
laatst nog een gehad bij een vriendin...duurde van 20.00 tot 23.00 uur
de oriflame vrouw was er al veel vroeger om voor te bespreken en klaar te zetten.
superveel heeft ze niet verdiend aan ons... vond het niet zo superdepuper en best duur
zaterdag 7 november 2009 om 18:17