Wie moet er ook werken met dit weer?
vrijdag 2 juli 2010 om 10:20
Ik moet vandaag de hele dag werken helaas tot een uurtje 9 vanavond. Onze airco op het werk, werkt niet helemaal goed dus ik hoop dat we niet met zijn allen wegdrijven daar.
We krijgen wel ijs en neem aan dat we wat rustiger aan mogen doen . Gelukkig een leuke onderbreking van de dag aangezien we wel voetbal mogen kijken, uiteraard in eigen tijd.
Wie is er nog meer aan het werk met deze tropische temperaturen? Of mag je eerder naar huis?
We krijgen wel ijs en neem aan dat we wat rustiger aan mogen doen . Gelukkig een leuke onderbreking van de dag aangezien we wel voetbal mogen kijken, uiteraard in eigen tijd.
Wie is er nog meer aan het werk met deze tropische temperaturen? Of mag je eerder naar huis?
vrijdag 2 juli 2010 om 10:36
Ikke, ikke, ikke! En het is heeeeeeeel warm hier. De airco is niet afdoende en de zon staat 's morgens op het prachtige grote raam van zo'n 4,5 m hoog en idem breed.
Maar goed, ik heb zicht op 't IJ. Zie de cruiseboten komen en gaan. Mag straks fietsen naar huis. En ga ook nog vanavond uiteten in een waanzinnig leuk restaurant met een prachtige tuin, overkapt met druivenranken.
Dus... ik neem nog een lekker glas water. Wie doet mee?
Maar goed, ik heb zicht op 't IJ. Zie de cruiseboten komen en gaan. Mag straks fietsen naar huis. En ga ook nog vanavond uiteten in een waanzinnig leuk restaurant met een prachtige tuin, overkapt met druivenranken.
Dus... ik neem nog een lekker glas water. Wie doet mee?
Volg je hart. Dat klopt.
vrijdag 2 juli 2010 om 10:41
Succes kabouter!
Ik zit hier heerlijk onder een plat dak en de zon de hele ochtend vol op ramen. We hebben wel een ventilator, geen airco. Maar mij hoor je niet klagen, ik vind het heerlijk weer!
Wat een gave locatie Pink. Ik kijk uit op enorme stalen balken aan de overkant, heel inspirerend
Ik zit hier heerlijk onder een plat dak en de zon de hele ochtend vol op ramen. We hebben wel een ventilator, geen airco. Maar mij hoor je niet klagen, ik vind het heerlijk weer!
Wat een gave locatie Pink. Ik kijk uit op enorme stalen balken aan de overkant, heel inspirerend
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 2 juli 2010 om 10:41
quote:Pink2510 schreef op 02 juli 2010 @ 10:36:
Ikke, ikke, ikke! En het is heeeeeeeel warm hier. De airco is niet afdoende en de zon staat 's morgens op het prachtige grote raam van zo'n 4,5 m hoog en idem breed.
Dus... ik neem nog een lekker glas water. Wie doet mee?Tapas toevallig?
Dus... ik neem nog een lekker glas water. Wie doet mee?Tapas toevallig?
vrijdag 2 juli 2010 om 10:44
vrijdag 2 juli 2010 om 10:45
Yep, ik ook! Het is hier alleen veel beter te doen dan thuis, want airco...
Er werd net buiten omgeroepen dat het water wordt afgesloten (A'dam), voor onbepaalde tijd... Ik hoop toch echt dat dat een grapje is.
Er werd net buiten omgeroepen dat het water wordt afgesloten (A'dam), voor onbepaalde tijd... Ik hoop toch echt dat dat een grapje is.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
vrijdag 2 juli 2010 om 10:47
vrijdag 2 juli 2010 om 10:48
Me too. Geen airco maar met raam open is het volgens de termostaat 25,5 graden hier achter m'n bureau. Ik vind het goed hoor. Lekker warm. Maar ik heb toch zomaar het gevoel dat het geen enorm productieve dag gaat worden.
De stadsbus was trouwens wel vies warm. Gelukkig straks na werk een bruiloft in het bos en daarna met de auto naar huis.
Pink, ooo, klinkt als prachtlocatie! Werk je aan de noordkant of aan de centrumkant?
De stadsbus was trouwens wel vies warm. Gelukkig straks na werk een bruiloft in het bos en daarna met de auto naar huis.
Pink, ooo, klinkt als prachtlocatie! Werk je aan de noordkant of aan de centrumkant?
vrijdag 2 juli 2010 om 10:49