Werk & Studie alle pijlers

Wie moet er ook werken met dit weer?

02-07-2010 10:20 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vandaag de hele dag werken helaas tot een uurtje 9 vanavond. Onze airco op het werk, werkt niet helemaal goed dus ik hoop dat we niet met zijn allen wegdrijven daar.

We krijgen wel ijs en neem aan dat we wat rustiger aan mogen doen . Gelukkig een leuke onderbreking van de dag aangezien we wel voetbal mogen kijken, uiteraard in eigen tijd.

Wie is er nog meer aan het werk met deze tropische temperaturen? Of mag je eerder naar huis?
Ik moet solliciteren met dit weer dus ik stel mn pantalon aantrekken zo lang mogelijk uit hahaha!
Ik werk vandaag ook tot 21 uur. Ik heb hier heerlijk de airco aan, dus prima uit te houden!
Ik werk een dagje thuis vandaag. Veel te warm om op kantoor te zitten! (en om op en neer te rijden naar kantoor).
Soms wilde ik dat ik moest werken... ergens op een kantoor met airco ofzo Thuis helaas geen airco en een balkon op het zuiden waardoor thuis in de schaduw zitten ook geen mogelijkheid is.
Ik heb 4 zomers in de hitte van Italië gewerkt, keihard en zonder onderbreking tussen de middag. Dus mij hoor je niet klagen bij dit zomerse briesje.
ik zit hier te puffen in een grachtenpand. Er komen alleen letters uit mijn handen, terwijl er lijnen en maten op papier moeten komen. Ben dus genoodzaakt hier op het forum te vertoeven. Sorry Baas
Van de week hadden wij een sollicitant die bijna tegen de vlakte ging . Op het werk is het prima te doen; jaloezieën dicht en we hebben goede temperatuurregeling. Ook thuis is het prima uit te houden. Alleen buiten is het erg warm.
Ja ik, hele dag, aan de zonzijde van het kantoor zonder airco, het is nu al 31 graden hier...
Wij zitten onder een plat dak en de airco is niet helemaal meer wat hij geweest is.

Ik hoop dat t niet al te warm wordt, en gelukkig lekker t Ned. elftal kijken om 16 uur!
Ikke, ikke, ikke! En het is heeeeeeeel warm hier. De airco is niet afdoende en de zon staat 's morgens op het prachtige grote raam van zo'n 4,5 m hoog en idem breed.

Maar goed, ik heb zicht op 't IJ. Zie de cruiseboten komen en gaan. Mag straks fietsen naar huis. En ga ook nog vanavond uiteten in een waanzinnig leuk restaurant met een prachtige tuin, overkapt met druivenranken.

Dus... ik neem nog een lekker glas water. Wie doet mee?
Volg je hart. Dat klopt.
Ik moet werken...

Maar dat kan in de tuin
Ikke, geef al dagen workshops en trainingen in te warme, kleffe ruimtes.

Ik hou t maar heel rustig want deelenemers hebben t moeilijk.

Hier is over 31 graden.

Pppffff
once upon a time called.....right now
Succes kabouter!

Ik zit hier heerlijk onder een plat dak en de zon de hele ochtend vol op ramen. We hebben wel een ventilator, geen airco. Maar mij hoor je niet klagen, ik vind het heerlijk weer!

Wat een gave locatie Pink. Ik kijk uit op enorme stalen balken aan de overkant, heel inspirerend
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Pink2510 schreef op 02 juli 2010 @ 10:36:

Ikke, ikke, ikke! En het is heeeeeeeel warm hier. De airco is niet afdoende en de zon staat 's morgens op het prachtige grote raam van zo'n 4,5 m hoog en idem breed.

Maar goed, ik heb zicht op 't IJ. Zie de cruiseboten komen en gaan. Mag straks fietsen naar huis. En ga ook nog vanavond uiteten in een waanzinnig leuk restaurant met een prachtige tuin, overkapt met druivenranken.

Dus... ik neem nog een lekker glas water. Wie doet mee?Tapas toevallig?
Ik moet vandaag mijn onderzoek presenteren, hoop dat de temperatuur enigzins geregeld is want anders ga ik van de warmte/zenuwen tegen de vlakte hoor!

Is helaas ook nog eens tijdens het voetbal...
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik, in een kantoor met airco. Het is hier wel uitgestorven, de man-vrouw verhouding van de wel aanwezigen is opvallend.
quote:Pink2510 schreef op 02 juli 2010 @ 10:36:

Mag straks fietsen naar huis. En ga ook nog vanavond uiteten in een waanzinnig leuk restaurant met een prachtige tuin, overkapt met druivenranken.Burgers Patio wellicht?
Yep, ik ook! Het is hier alleen veel beter te doen dan thuis, want airco...

Er werd net buiten omgeroepen dat het water wordt afgesloten (A'dam), voor onbepaalde tijd... Ik hoop toch echt dat dat een grapje is.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik kijk uit op een industrieterrein dat er erg troosteloos bij ligt. . Maarja dit weekend ben ik lekker vrij met zondag een BBQ en daar kijk ik naar uit. Dat ene dagje werken, overleef ik ook wel.
Ik werk ook! Maar wel thuis en om 12:00 ben ik alweer klaar.

Mijn uitzicht? Half ontblote stratenmakers, niet heel vervelend om naar te kijken...
quote:VickyP schreef op 02 juli 2010 @ 10:45:

Yep, ik ook! Het is hier alleen veel beter te doen dan thuis, want airco...

Er werd net buiten omgeroepen dat het water wordt afgesloten (A'dam), voor onbepaalde tijd... Ik hoop toch echt dat dat een grapje is.Welk deel van A'dam?
Cum non tum age
Ik ben eigenlijk vrij, maar ik MOET vandaag de eerste versie van mijn proefschrift naar mijn promotor sturen. Dus kinderen naar opa&oma, alle gordijnen dicht tegen de zon en gaan.

Mijn uitzicht: een gordijn, en anders gewoon de straat voor mijn huis .
Me too. Geen airco maar met raam open is het volgens de termostaat 25,5 graden hier achter m'n bureau. Ik vind het goed hoor. Lekker warm. Maar ik heb toch zomaar het gevoel dat het geen enorm productieve dag gaat worden.

De stadsbus was trouwens wel vies warm. Gelukkig straks na werk een bruiloft in het bos en daarna met de auto naar huis.

Pink, ooo, klinkt als prachtlocatie! Werk je aan de noordkant of aan de centrumkant?
Ik werk thuis vandaag. Is goed uit te houden. Het is hier binnen maar 24 graden.

Moet vanmiddag nog wel boodschappen doen? Is het buiten houdbaar?

@VickyP: door wie werd het omgeroepen?
anoniem_37416 wijzigde dit bericht op 02-07-2010 10:51
Reden: verkeerde naam.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven