YES, na meer dan 'n jaar keihard solliciteren is het nu toch eindelijk gelukt! Vriendlief heeft een baan gevonden! En ook nog eens een leuke baan met goede voorwaarden. We zijn zo blij maar ook een gevoel van het nog niet kunnen geloven.
Ik hoop dat dit een ook een beetje hoop geeft aan de langdurig werkzoekenden hier op het forum: houdt vol hoe moeilijk het ook is!
Paloma, dat hoop ik ook voor je! En ik hoop dat wij het ook nooit meer meemaken! Nu lekker werken tot zijn pensioen, welke leeftijd dat ook moge worden.
Ja het is zeker een opluchting maar ook nog erg onwerkelijk. Na zoveel afwijzingen is het moeilijk om geloof te houden dat het ooit eens anders wordt. Maar, ja dus!
Even vertellen dat hij nu al een paar dagen lekker heeft gewerkt! De eerste dagen zijn heel goed verlopen. Laten we hopen dat het spreekwoord 'een goed begin is het halve werk' hier van toepassing is!
Anoniem_84155
vrijdag 4 juni 2010 om 07:56
Dat is helemaal mooi, dat het hem ook nog bevalt. Dat zou anders wel heel zuur zijn, heb je eindelijk werk en dan bevalt het niet.
Maar dat is niet aan de orde gelukkig! Van harte!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.