Werk & Studie alle pijlers

zucht

29-09-2012 11:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
even van me afschrijven.

Deze week heb ik te horen gekregen dat wegens een reorganisatie van het bedrijf waar ik werk mijn werk komt te vervallen. Binnenkort zit ik dus weer zonder werk en kan weer gan solliciteren.

Dit is voor mij de 3e reorganisatie in 7 jaar. Ik baal ontzettend.

Elke keer kun je weer opnieuw beginnen. Nieuw werk, nieuwe mensen. Als je dan eenmaal gewend bent en alles onder de knie hebt dan kun je weer weg. Ik heb zo toch ook helemaal geen vastigheid. Een huis kopen zit er zo niet in en aan kinderen beginnen wordt ook lastig als je allebei geen vastigheid heb in werk.

Ik ga binnenkort weer beginnen met solliciteren, maar ik baal echt ontzettend.
Sterkte, meis!

Ik kan niet anders zeggen dat het me verschrikkelijk lijkt.

Heel veel succes met solliciteren en probeer te genieten van de leuke dingen des levens!
Ik zit in hetzelfde schuitje...

Heb afgelopen jaren 2 reorganisaties "overleefd" maar nu ben ik aan de beurt, mijn functie komt te vervallen.

Heb ff in een flinke dip gezeten, maar ben daarna voor mezelf zaken op een rijtje gaan zetten. Nu heb ik het besluit genomen om een HBO studie te gaan volgen, om mijn kansen op de huidige arbeidsmarkt te vergroten. Ik probeer er zoveel mogelijk voor mezelf uit te halen. Moet er wel bij vermelden dat er een goed Sociaal Plan is, dat scheelt natuurlijk wel.

Uiteindelijk komt het toch neer op uithuilen en opnieuw beginnen....

Sterkte!!
Ik snap wat je bedoelt met zekerheid in betrekking tot huis en kinderen. Ik had een baan en een nieuw koophuis alles voor elkaar. Zwanger negen maanden ziek geweest, door slimmigheidje werkgever baan kwijt. Zaten we met baby en hoge hypotheek maar we hebben het gered. Wat ik bedoel te zeggen wacht niet met kinderen als je die graag wilt. Je weet nooit wat er nog gaat gebeuren.

Vriendin van mij moest alles perfect hebben, bepaald huis, zoveel spaargeld en nu een baby. Is ze te laat vervroegde overgang.

Zo sneu.
Oh en ook heel veel sterkte!
Pff.. vervelend!

Ik ben, in de goede tijd, van baan naar baan gegaan en weet nog hoe vermoeiend ik dat vond. Als het ook nog door zulke omstandigheden is, is het misschien nog extra, emotioneel enzo.

Ben 't wel met Christmas eens qua kinderen. Toen ik stopte met de pil zag alles er goed uit, man een vaste baan, ik op een maand na.. En toen ging het bedrijf van man failliet. Je hebt niet overal zekerheden over in het leven. Natuurlijk is het prettiger aan kinderen te beginnen vanuit een stabiele situatie, maar je kunt niet alles voor zijn. Het is wél makkelijker solliciteren, wanneer je niet zwanger bent, natuurlijk.

Succes!
Later is nu
Wat vervelend voor je Yogo.

Ik herken het helaas maar al te goed!

Hier ook binnen 3 jaar 3x dat 'mijn' afdeling wegbezuinigd werd.

Dat kost zoveel energie. Steeds opnieuw schouders eronder en energie erin pompen. Als het net een beetje op poten is valt het weg.

Zit nu al een jaar met burn-out (en aan de antidepressiva) thuis. Bezig met reintegratie-traject, maar dat is een beetje een 'wassen-neus' aangezien ik toch al weet dat ze geen plek meer voor me hebben als ik 100% hersteld zal zijn.

zorg dat je wat reserve over hebt voor je nieuwe plekkie...!

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven