1e kindje vanaf januari 2017

05-10-2016 10:14 768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Ronde NOD Opmerkingen
SterreWaterman 32/32 3 :heart: UD 19 november
Mini-m 27/29 3 8/6 :heart: UD 17 februari
PKT 33/32 2 zwanger!
Kopenhagen87 30/30 1 dochter geboren 14/7 :cheer2:
Jo_Wy 28/28 3 :heart: UD 15 oktober
ravenloos 29/31 4 16/5 miskraam :redrose:
Cato-00 29/29 2 30/6 :heart: UD 16 maart
anoniem_311553 wijzigde dit bericht op 10-08-2017 12:41
69.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat leuk weer wat leven hier in deze groep! Fijn dat het goed gaat met iedereen!

Sterre, geniet van je verlof! Nog even lekker tijd voor jezelf en hopelijk blijft die kleine nog even lekker zitten!

Mini, jij ook al 23 wknn! Weet je het geslacht?

Hier alles goed. De termijnecho was goed (UD naar 15-03-2018 gezet). Nu dus ruim 19 weken zwanger en heb deze week de 20-weken echo! Spannend!! Buikje groeit goed en voel de kleine al regelmatig trappelen :heart:
Catoo, fijn dat alles goed gaat en dat je kleine alvoelt trappen. Dat vond en vijd ik nog steeds bijzonder.
Mocht je de 20- weken echo nog niet gehad hebben succes nog. Begrijp dat je dat spannend vindt, vond ik ook.
Willen jullie weten wat het geslacht is? Of weten jullie dat al?
Alle reacties Link kopieren
Cato hoe was de 20 weken echo? Wilden jullie het geslacht weten?

Lekker om zo bezig te zijn voor de kleine he SterreWaterman!? Al een leuk kamertje kunnen vinden? Ja die geboortekaartjes zo leuk om ze zo "echt" te zien. Hier het geboortekaartje ook al klaar zo leuk!

Wij krijgen een jongetje. Zelf had ik dat voorgevoel al en bleek dus te kloppen zo grappig!

Hebben jullie er ook last van dat via de telefoon niet meer alle berichten zichtbaar zijn? Zit niet zo vaak meer op de pc dus sorry als het soms wat langer duurt voor ik reageer ;)
Alle reacties Link kopieren
De 20 weken echo was helemaal goed!! We verwachten een dochtertje 💗 !!
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!

Zo dat is lang geleden..! Ik dacht neem weer eens een kijkje en zag dat jullie ook weer actief zijn, leuk! Ik ben 16 okt. bevallen van een prachtige dochter En alles ging goed. Ik zou zo weer bevallen dus van mij geen horror bevsllingsverhaal! ;) vertrouw op je lijf, die weet precies hoe t moet.. heel bijzonder om mee te maken! We zijn intens blij met de komst van onze kleine. Al moet ik eerlijk zeggen dat het wel een mega verandering in je leven is! Met name de nachten vonden wij pittig... we wisselen elkaar nu halverwege de nacht af en dat werkt voor ons heel goed. Nu pakken we beide slaap.

Geniet van jullie zwangerschap!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Mini-M, ook een jongen! Leuk!

Cato een meisje, heerlijk!!!

Jo-Wy, gefeliciteerd met de jullie dochter. Wat fijn dat je een goede bevalling hebt gehad.

Bizar idee dat we vorig jaar nog niets eens begonnen waren met kinderen en nu sommige al een kindje hebben en de rest (volgens mij iedereen) zwanger.
Jo_wy gefeliciteerd met jullie dochter en fijn dat je bevalling zo goed is gegaan.

Cato, fijn dat de 20-wekej echo goed was, is toch even een spannend moment. En een meisje op komst, wat leuk!

Mini-m, het kamertje is helemaal af en ook alles al gewassen en opgedekt. Ik ben nu 37+5 dus de kleine mag gewoon al komen ergens deze dagen.
Ben er klaar voor maar vindt het ook prima als de kleine nog even blijft zitten. Ben nu ook wel erg nieuwsgierig naar het geslacht.
Kamertje hebben we grotendeels gekocht bij een brocanterie, echt zulke leuke meubeltjes en ouds opgeknapt.

Pkt, dat is inderdaad bizar inderdaad dat een jaar later er al een aantal moeder zijn en de rest in verwachting inderdaad, erg mooi en fijn.
Alle reacties Link kopieren
Jo_wy: gefeliciteerd met je dochter!! Wat fijn dat de bevalling zo mee is gevallen!

Sterrewaterman: voor jou komt het ook al dichtbij! Zware laatste loodjes of ga je nog goed?

Ja we zijn helemaal blij met ons meisje! Zo bijzonder! Onze omgeving weet nog niet wat we krijgen, dus het is nog echt ons geheim hahah! 💕 we laten ze lekker raden allemaal 😉
Alle reacties Link kopieren
Jo_wy gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker van elkaar genieten!

Ja bizar he pkt maar wel heel erg fijn!

Idd de laatste loodjes sterrewaterman! Hou je het nog een beetje vol?

Ik lig helaas ziek in bed. Maar gelukkig merkt de kleine man er geloof ik weinig van, die is aardig actief haha. Wel een heerlijk gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Jo_wy hartstikke gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed gegaan is!

Leuk dat dit topic nog steeds leeft :-)
Ik ben er een paar uurtjes geleden achtergekomen dat ik weer in verwachting ben, al is het nog heul erg pril (7dagen voor nod)
Duimen dat dit vruchtje blijft plakken :-)

Inderdaad een raar idee dat we een jaar geleden begonnen met schrijven, en dat het leven voor iedereen hier al zo veranderd is door alles wat we hebben meegemaakt/meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Ravenloos wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd. En hopelijk net als bij mini-M en mij is het 2x scheepsrecht.

Mini-M beterschap! Ik voel de kleine man ook sinds een kleine week, zo gezellig.

Sterrewaterman, gaat snel alweer. Succes met de laatste loodjes.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ravenloos!!! ❤️😁
@cato, willen jullie nog wel aan de omgeving laten weten dat jullie een meisje krijgen of blijft dat tot het einde een verrassing?

@mini-m, ben je al weer wat beter? Fijn dat de kleine erg actief is ondanks dat je ziek bent. Beterschap nog!

@ravenloos, gefeliciteerd en duim met je mee!!

Hier nu 38+3 weken, op zich hou ik het nog goed voel, mijn bekken doet wel pijn in de nacht en ben langzamer door mijn buik, maar hou het nog wel goed vol.
Ben nu vooral nieuwsgierig wanneer en hoe de bevalling zich aandient....
Hoi Dames,

Babynieuws: onze zoon R.owan is gisteren geboren.
Ik ben uiteindelijk thuis bevallen en het ging allemaal erg vlot en goed. Omdat de kleine wat aan de kleine kant is (iets meer dan 2600 gram) moesten we nog wel eventjes naar het ziekenhuis voor controle van zijn bloedsuikers. Gelukkig was alles goed dus zijn we sinds gistermiddag lekker thuis en genieten we volop van de kleine.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Fijn dat de bevalling zo goed is gegaan! Lekker genieten van de kraamweken nu!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten van jullie gezinnetje!!

Ben gelukkig weet beter. Pff wat kun je je beroerd voelen.
Heb op het werk aangegeven dat ik vanaf december geen leidinggevende taken meer wil doen. Merk dat me dat erg veel stress oplevert omdat ze zo aan het snijden zijn in de uren. Ben heel benieuwd of ze zich er aan gaan houden. Want kreeg al meteen de opmerking we weten niet of het altijd gaat lukken....
Dan denk ik als ik er dadelijk niet ben lukt het toch ook? Of ben ik dan te zwart-wit?

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk Sterre! Gefeliciteerd!!!! Fijn om te horen dat alles goed verlopen is en jullie weer lekker thuis zijn.

@Mini. Wat een rare opmerking, ze moeten het straks inderdaad ook zonder je doen. Eigenlijk is dit beter voor je collega's/werkgever want dan kunnen ze je taken overnemen maar nog steeds vragen stellen nu je er nog bent. Straks tijdens je verlof zou het dan vlekkeloos moeten verlopen.

Hier gaat alles goed, nog erg pril hier, 4weken 2 dagen. Ik voel me een beetje de Benjamin van de groep haha.
5 dec krijg ik de eerste echo. Fingers crossed voor mooie beelden. Het zou een leuk sinterklaas cadeautje zijn!
Alle reacties Link kopieren
Sterre van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Mooi stoere naam ook. Fijn dat alles goed is gegaan en jullie weer lekker thuis zijn. Nu genieten met zijn drieën.

Ravenloos, iemand moet de Benjamin zijn ;). Ik hoop ook voor je op prachtige beelden. Kan me de eerste echo nog als de dag van gisteren herinneren. Was zo zenuwachtig en heb gehuild van opluchting toen we het hartje hoorden. Ik gun jou dat ook!!

Mini fijn dat je je weer beter voelt. Ik wordt sinds 3 dagen elke keer met hoofdpijn wakker. Drink genoeg dus dat is het niet. Heel vervelend.
Vannacht rare droom dat mijn zoon veel te vroeg thuis geboren werd en ik na 2 dgn ineens bedacht dat ik hem nog moest ophalen uit het ziekenhuis. Daar aangekomen had ik een kleuter gebaard met 1 geel en 1 limoen groen oog en rood lang haar met krullen. Vroeg aan de dokter welke schoenmaat hij had, en hij antwoorden zelf met maat 37 Haha. Het was zo logisch in mijn droom maar ik vond hem zo lelijk. Pfff.

Hier vandaag eerste dag van bijna 30 graden. Dat wordt nog best wat straks met die buik in de hitte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven