2 januari 2016 laatste pil

01-01-2016 22:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk is het zover! 2 januari 2016 slik ik mijn laatste pil....

Zijn er hier meer vrouwen die in januari gaan stoppen met de pil?

Wat verwachten jullie? Denk je snel zwanger te worden? Of bescherm je jezelf door te denken dat zwanger worden even op zich kan laten wachten? Ik denk bovenstaande afgewisseld. Vind het zo spannend! Ik heb in ieder geval nu al veel 'voorpret' want: hoe zal mijn lichaam reageren??ben benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen enzovoort.
Waarom slik je die pil van morgen überhaupt nog?
Ik stopte 4 jaar geleden begin januari met mijn pil (midden in een strip) en mijn oudste is nu ruim 3 jaar!

Ik hoop dat het bij jullie ook zo voorspoedig gaat!
Omdat dat de laatste pil van de strip is en dacht de strip netjes af te maken.
Als zwangerschap jullie doel is, dan kun je meteen overstappen op de volgende pil: foliumzuur
Ik heb vorige maand mijn laatste pil geslikt. Ik ben al wel begonnen aan foliumzuur, maar we zijn nog niet begonnen.. In februari moet ik geopereerd worden en dan mag ik niet zwanger zijn.. Lees anders mijn topic "koudwatervrees?" eens door, misschien dat het twijfelen je bekend voorkomt??
Gefeliciteerd, leuke beslissing. Grote kans dat je binnen 3-6 maanden zwanger bent!

Hier helaas geen succes verhaal, 1,5 jaar na het stoppen met de pil gaan wij in januari een ntensief medisch traject in (IVF/ICSI).

Mocht het bij jullie toch niet snel lukken: het kan soms echt lang duren dus kijk het een jaar aan, maar laat je na dat jaar wel even checken. Bij ons bleek het toen op de natuurlijke manier helemaal niet te kunnen lukken, dus waren we 'blij' dat we dat ontdekten zodat we hulp konden zoeken.

Voor nu kan ik je alleen maar zeggen: veel seksen de komende tijd!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Vorig jaar in januari ben ik gestopt met anticonceptie, nu ligt mijn zoontje in mijn armen! Ik wens jullie een snelle en voorspoedige zwangerschap toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven