2de keer zwanger?

21-12-2015 13:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. En maak hierbij maar een eigen topic aan en iedereen is van harte welkom om mee te typen die voor een 2de wonder gaan.

Sinds eind augustus gestopt met de pil (ik 27 jaar partner 30 jaar en een prachtige zoon ruim 2 jaar). Sinds het stoppen van de pil een lange onregelmatige cyclus gekregen. Van de 28 dagen naar nu tussen de 34 en 39 dagen. 2 lange maanden aangekeken wat de natuur zou doen, zonder succes (gewoon ongesteld geworden). Omdat het zeer onduidelijk is wanneer de eisprong is hebben we voor het eerst de sensitest ovulatietesten gebruikt, met zeer heldere en duidelijk uitslag. Helaas nog zonder succes want ben afgelopen woensdag ongesteld geworden. Daarom begin januari weer beginnen met de ovulatie testen en hopen dat het die ronde wel raak is. Vind het fijn om het even van me af te schrijven, want ik heb het idee wat is er misschien teveel mee bezig ben in me hoofd waardoor het negatief effect kan hebben op het resultaat.
Ehm... Heb je er nog wel een beetje lol in? Zwangerschap is vooral een kwestie van mazzel en op het juiste moment vrijen, niet van navelstaren. Voor de rest gewoon doorgaan met je leven. Hopelijk ben je dan snel opnieuw zwanger.
Sexyladygirl voor de tweede keer zwanger van een wonderbeeb.

Klinkt als een tekst voor de Privé.
Wat moet je van je afschrijven?

Dat je pas net weer aan het proberen bent om zwanger te worden?

Niet nodig toch om nu al te gaan stressen?
Inderdaad niet nodig om te stressen maar wel fijn om even te delen

sinds vrijdag weer de ovulatie testen gebruikt en vanavond al een piek waarde.

op naar de "klus" en verder rustig aan en 2 weekjes afwachten
"op naar de "klus" en verder rustig aan en 2 weekjes afwachten"

Klinkt niet erg leuk. Is het zo nodig om er in het begin zo klinisch over te doen?
Misschien is het de manier van lezen.

Maar geeft niet want het is positief bedoeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven