2x direct zwanger, 3e keer niet

29-06-2020 11:43 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit mezelf een beetje gek te maken volgens mij dus help me even relativeren! Allereerst realiseer ik me absoluut dat dit een luxeprobleem is en dat hier heel veel vrouwen zijn die zouden willen ruilen.

Maar toch, van mn eerste twee kinderen was ik on één ronde zwanger. We konden het niet geloven. Voor de derde zijn we dus niet te vroeg begonnen, want we rekenden er eigenlijk wel weer op dat het met één, twee rondes raak is. Nou, niet dus. In maart "echt" begonnen en zit nu te wachten in ronde 4.

Oké, terwijl ik het opschrijf zie ik ook wel dat ik overdrijf met mn zorgen. Maar toch, is het niet een beetje raar?
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal! We waren er, na de eerste schrik, best relaxed onder en konden het allemaal wel in perspectief zien met wat we wel hebben. Het blijft erg jammer natuurlijk maar niet meer dan dat. Miskraam was trouwens wat eerder dan ik hier heb gepost, ben door de verloskundige al snel daarna "schoon" verklaard, cyclus was weer op gang en ze hoopte me snel weer te zien ;)

En.... je raadt het niet... Ik had vanmorgen een positieve test in handen :cheer2: Wat een achtbaan is dit zeg! Ik durf nog niet super blij te zijn maar oh yeahhhh :hello:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, gefeliciteerd! Ik duim ook!

Had zelf ook dit weekend een positieve test voor onze 3e 😀
Alle reacties Link kopieren
Worteltaart schreef:
30-11-2020 19:38
Wauw, gefeliciteerd! Ik duim ook!

Had zelf ook dit weekend een positieve test voor onze 3e 😀
Jij ook gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
30-11-2020 19:15
Thanks allemaal! We waren er, na de eerste schrik, best relaxed onder en konden het allemaal wel in perspectief zien met wat we wel hebben. Het blijft erg jammer natuurlijk maar niet meer dan dat. Miskraam was trouwens wat eerder dan ik hier heb gepost, ben door de verloskundige al snel daarna "schoon" verklaard, cyclus was weer op gang en ze hoopte me snel weer te zien ;)

En.... je raadt het niet... Ik had vanmorgen een positieve test in handen :cheer2: Wat een achtbaan is dit zeg! Ik durf nog niet super blij te zijn maar oh yeahhhh :hello:
Wat fijn, nu een beetje vertrouwen hebben ook al duurt het even.

Hier ook een miskraam gehad en weer snel zwanger geworden inmiddels al erg dicht bij de uitgerekende datum.
Al met al straks op een haar na een heel jaar zwanger

Kortom, heb vertrouwen in de toekomst en wees dankbaar en geduldig!
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas flink bloedverlies, dus lijkt een miskraam te worden..
Alle reacties Link kopieren
Worteltaart schreef:
01-12-2020 17:40
Hier helaas flink bloedverlies, dus lijkt een miskraam te worden..
Ach nee worteltaart... :hug: Wat shit zeg, hoe ver was je?
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
01-12-2020 17:13
Wat fijn, nu een beetje vertrouwen hebben ook al duurt het even.

Hier ook een miskraam gehad en weer snel zwanger geworden inmiddels al erg dicht bij de uitgerekende datum.
Al met al straks op een haar na een heel jaar zwanger

Kortom, heb vertrouwen in de toekomst en wees dankbaar en geduldig!
Wat fijn! Zeker dankbaar, iets minder geduldig alleen haha ;)
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
30-11-2020 19:17
Gefeliciteerd! Ik duim voor jullie!
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Worteltaart schreef:
01-12-2020 17:40
Hier helaas flink bloedverlies, dus lijkt een miskraam te worden..
Oh, nee. Sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
01-12-2020 22:08
Ach nee worteltaart... :hug: Wat shit zeg, hoe ver was je?
Het was nog maar heel pril, ik had zaterdag de zwangerschapstest gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak mn topic weer even op want ik heb stress.... Vandaag 10 weken zwanger en gister een half uur mega buikkrampen gehad. Het voelde zoals bij de miskraam dus ik zit nu best wel in de stress :cry: De verloskundige gebeld, ze gaan even overleggen want het spreekuur was vol. Ben bang dat ze denken "ach ja als het mis is, is het mis en kunnen we toch niks doen, laat haar maar wachten".

Bah.
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
08-01-2021 09:28
Ik pak mn topic weer even op want ik heb stress.... Vandaag 10 weken zwanger en gister een half uur mega buikkrampen gehad. Het voelde zoals bij de miskraam dus ik zit nu best wel in de stress :cry: De verloskundige gebeld, ze gaan even overleggen want het spreekuur was vol. Ben bang dat ze denken "ach ja als het mis is, is het mis en kunnen we toch niks doen, laat haar maar wachten".

Bah.
is het nu rustig? geen bloed??

sterkte!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-01-2021 09:32
is het nu rustig? geen bloed??

sterkte!
Ja, het was gisteravond een half uurtje. Daarna niet meer. Geen bloed, maar dat duurde de vorige keer ook 4 dagen...
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
08-01-2021 09:36
Ja, het was gisteravond een half uurtje. Daarna niet meer. Geen bloed, maar dat duurde de vorige keer ook 4 dagen...
een halfuurtje en nu rustig, is bemoedigend, toch?

rot voor je, die onzekerheid, hoop dat er even een echo gemaakt kan
Alle reacties Link kopieren
Nou het wordt maandag pas... Ik baal wel, een heel weekend stressen is niet fijn. Dus ik ga het proberen los te laten. Tips anyone?
Wat rot!!! Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan in de stress raakt. Had je bij de miskraam ook eerst buikkrampen en toen pas bloedverlies? Als ik me niet vergis beginnen miskramen nl. doorgaans met bloedverlies en dan pas buikkramp. Dat heb ik destijds gehoord of gelezen toen ik me zorgen maakte omdat ik buikpijn voelde. Later heb ik twee miskramen gehad en in beide gevallen kwam inderdaad eerst bloed en toen pas de krampen. Hopelijk helpt dat je om het wat meer los te laten tot maandag.
Alle reacties Link kopieren
Arkansas schreef:
08-01-2021 15:25
Wat rot!!! Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan in de stress raakt. Had je bij de miskraam ook eerst buikkrampen en toen pas bloedverlies? Als ik me niet vergis beginnen miskramen nl. doorgaans met bloedverlies en dan pas buikkramp. Dat heb ik destijds gehoord of gelezen toen ik me zorgen maakte omdat ik buikpijn voelde. Later heb ik twee miskramen gehad en in beide gevallen kwam inderdaad eerst bloed en toen pas de krampen. Hopelijk helpt dat je om het wat meer los te laten tot maandag.
Super lief, je reactie! Misschien was het de vorige keer toevallig een paar dagen voor de miskraam en waren het gewoon mn darmen. En zie ik nu spoken. Ik hoop het!

Vervelend zeg, twee miskramen...
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
08-01-2021 11:55
Nou het wordt maandag pas... Ik baal wel, een heel weekend stressen is niet fijn. Dus ik ga het proberen los te laten. Tips anyone?
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar bij het bloedverlies tijdens de zwangerschap na mijn miskraam hielp mij de gedachte dat ik er helemaal niets aan kon veranderen. Het zou of goed gaan of fout, ik had daar totaal geen invloed op. Geduld en afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
08-01-2021 20:11
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar bij het bloedverlies tijdens de zwangerschap na mijn miskraam hielp mij de gedachte dat ik er helemaal niets aan kon veranderen. Het zou of goed gaan of fout, ik had daar totaal geen invloed op. Geduld en afwachten.
Ja dat is mn mantra nu ook en dat helpt wel. Is de zwangerschap goed afgelopen bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Succes zo!
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
08-01-2021 20:36
Ja dat is mn mantra nu ook en dat helpt wel. Is de zwangerschap goed afgelopen bij jou?
Ja, ondanks het bloedverlies is dochter nu 12, bijna 13.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
11-01-2021 09:05
Ja, ondanks het bloedverlies is dochter nu 12, bijna 13.
Oooh haha dat is al een tijd geleden! Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo blij :cheer: :cheer2: :hyper: Net een prachtige, beweeglijke en zelfs even zwaaiende ;-) ;-) baby gezien! Perfect op schema qua groei en helemaal goedgekeurd! Voor zover ze dat kunnen zien met 11 weken ;-)

Ik ga nog een vreugdedansje doen :cheer2: Can't wait :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi nieuws! :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven