35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
zondag 28 januari 2018 om 16:03
Bedankt Thisisme, maar wat een rotgebeurtenis! Hoe ver ben je? Alleen vandaag of al meer bloeding gehad? Komt de verloskundige bij je langs? Hoop heel erg dat het niet zo ernstig is!
Bedankt Twingo! Ook dank voor de aanvullende info. Dit is inderdaad de eerste, dus maar zien hoe alles loopt. Dan zal gyn wellicht niet direct nodig zijn.
Vertellen na een goede echo bij 12 wkn bedoel je of bij een eventuele (inwendige) echo bij 7-8 weken? En je bredere omgeving?
Bedankt Twingo! Ook dank voor de aanvullende info. Dit is inderdaad de eerste, dus maar zien hoe alles loopt. Dan zal gyn wellicht niet direct nodig zijn.
Vertellen na een goede echo bij 12 wkn bedoel je of bij een eventuele (inwendige) echo bij 7-8 weken? En je bredere omgeving?
zondag 28 januari 2018 om 16:29
nee vk komt niet
afwachten tot echo.. ben nu 6 weekjes dus zei ze niks te kunnen betekenen. Echo is dinsdag dus, hoe hard ook, hoop ik dat mijn lichaam alles goed zelf doet en regelt
ik heb geen kramp en vooralsnog lijkt het of ik "gewoon" menstrueer.. Ben zo gelukkig en dankbaar nu met mn 2 gezonde kleintjes, de toekomst vind ik dan wel weer n stuk enger.. hoe gaat dit nu verder, duurt het nu weer lang om zwanger te raken, wat een ellendige onzekerheid.
ik heb geen kramp en vooralsnog lijkt het of ik "gewoon" menstrueer.. Ben zo gelukkig en dankbaar nu met mn 2 gezonde kleintjes, de toekomst vind ik dan wel weer n stuk enger.. hoe gaat dit nu verder, duurt het nu weer lang om zwanger te raken, wat een ellendige onzekerheid.
zondag 28 januari 2018 om 18:53
Ariana: idd na een goede 7-8 weken echo vertellen wij t wel aan ouders, broers en zussen. Ons werk denk pas na de termijnecho, kan ik gelijk de uitgerekende datum doorgeven
Thisisme: wat wordt dan een lange dag voor je morgen, wil je geen valse hoop geven maar ik had bij mijn 2e veel bloedverlies en die is 4 inmiddels.... sterkte voor nu
Thisisme: wat wordt dan een lange dag voor je morgen, wil je geen valse hoop geven maar ik had bij mijn 2e veel bloedverlies en die is 4 inmiddels.... sterkte voor nu
zondag 28 januari 2018 om 19:24
Wat een rotsituatie thisisme.
Op zich klinkt het nog wel wat hoopgevend als je geen krampen ed hebt, maar dinsdag weet je het pas zeker natuurlijk. Hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten. Sterkte!
Bedankt Miss!
Twingo: Wel logisch om werk pas later te informeren. Maar dat betekent dat je fam het over 2 weekjes al hoort als de echo goed is? Spannend!
Op zich klinkt het nog wel wat hoopgevend als je geen krampen ed hebt, maar dinsdag weet je het pas zeker natuurlijk. Hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten. Sterkte!
Bedankt Miss!
Twingo: Wel logisch om werk pas later te informeren. Maar dat betekent dat je fam het over 2 weekjes al hoort als de echo goed is? Spannend!
zondag 28 januari 2018 om 23:25
zondag 28 januari 2018 om 23:33
@Annejil; Bedankt en Spannend voor jullie! Vooral gedachten proberen te verzetten. Wanneer zou je NOD kunnen zijn? Ik heb me ook helemaal niet anders gevoeld eigenlijk.
@Roffa; Zien jullie ouders het aankomen trouwens? Weten ze dat jullie er ‘toch nog’ mee zijn begonnen? Las dat even niet terug. Bij ons weten ze wel dat we ermee bezig zijn.
@Roffa; Zien jullie ouders het aankomen trouwens? Weten ze dat jullie er ‘toch nog’ mee zijn begonnen? Las dat even niet terug. Bij ons weten ze wel dat we ermee bezig zijn.
maandag 29 januari 2018 om 07:48
Hoe is het thisisme? Hoe voel je je?
Roffa spannend!! Heel benieuwd hoe ze reageren. Ik weet nog dat ik destijds zo nerveus was dat ze al wisten dat er iets was voordat ik het vertelde.
Ik heb nogsteeds dezelfde testen. 8 dagen nu al 2 streepjes. Ze zijn overduidelijk maar knalllen niet. Ik ben een beetje op mijn menstruatie aan het wachten. Ik vind dit maar een stomme cyclus.
Roffa spannend!! Heel benieuwd hoe ze reageren. Ik weet nog dat ik destijds zo nerveus was dat ze al wisten dat er iets was voordat ik het vertelde.
Ik heb nogsteeds dezelfde testen. 8 dagen nu al 2 streepjes. Ze zijn overduidelijk maar knalllen niet. Ik ben een beetje op mijn menstruatie aan het wachten. Ik vind dit maar een stomme cyclus.
maandag 29 januari 2018 om 09:40
dat is geweldig Twingo!twingo1981 schreef: ↑28-01-2018 18:53Ariana: idd na een goede 7-8 weken echo vertellen wij t wel aan ouders, broers en zussen. Ons werk denk pas na de termijnecho, kan ik gelijk de uitgerekende datum doorgeven
Thisisme: wat wordt dan een lange dag voor je morgen, wil je geen valse hoop geven maar ik had bij mijn 2e veel bloedverlies en die is 4 inmiddels.... sterkte voor nu![]()
Eigenlijk ga ik er niet vanuit. voel me niet zwanger en ik lijk "gewoon" te menstrueren. Morgen weet ik meer.
Ik hoop natuurlijk op goed bericht en anders weer snel gezond zwanger te zijn
maandag 29 januari 2018 om 09:44
hele stomme cyclus! toch ook wel spannend weer?meral schreef: ↑29-01-2018 07:48Hoe is het thisisme? Hoe voel je je?
ik voel me goed en slecht tegelijk. mijn man en ik hebben steun aan elkaar. de gewone week is weer begonnen en ik mis hem nu zo
ik wil ook alleen maar thuis zijn en knuffelen met mn kindjes eigenlijk..
ik heb geen kramp of stolsels, een "gewone" menstruatie lijkt het nu. verloskundige zei ook dat dat prima mogelijk was gezien mijn zwangerschap termijn. maar ik wil het zeker weten, gelukkig morgen duidelijkheid.
maandag 29 januari 2018 om 11:17
Thisisme wat bagger, snap dat je kids en man mist. Laat je weten morgen?
Meral schiet idd niet op met je cyclus zo!
Hier weinig veranderingen nog, buitenom een jank en kotsbui tegelijkertijd vanochtend.
Het lijkt er erg op. Maar ik weet dat t allemaal fopperij kan zijn.
Anyway, over paar dagen eens testen. Ik test laat positief dus nu heeft nog geen nut.
Meral schiet idd niet op met je cyclus zo!
Hier weinig veranderingen nog, buitenom een jank en kotsbui tegelijkertijd vanochtend.
Het lijkt er erg op. Maar ik weet dat t allemaal fopperij kan zijn.
Anyway, over paar dagen eens testen. Ik test laat positief dus nu heeft nog geen nut.
maandag 29 januari 2018 om 12:15
Ah snap ik thisisme. Het is ook een emotionele rollercoaster. Morgen weet je iets beter waar je aan toe bent. Dan krijg je misschien iets meer houvast.
Ik heb voor zoon een missed abortion gehad (3 jaar eerder). Ik kwam er toen achter dat het niet goed was, omdat ze dat zagen op echo met 11 weken. Ik ben toen uiteindelijk gecurreteerd. Zo moeilijk dat 1 moment zo je leven 180 graden terug kan draaien. Ik vond het achteraf gezien best wel ingrijpend. Ik weet nog dat we weggingen met de slechte echo en ik buiten bij mijn fiets tegen toenmalige vriend zei...ik wil gewoon even op vakantie nu.
Ik heb voor zoon een missed abortion gehad (3 jaar eerder). Ik kwam er toen achter dat het niet goed was, omdat ze dat zagen op echo met 11 weken. Ik ben toen uiteindelijk gecurreteerd. Zo moeilijk dat 1 moment zo je leven 180 graden terug kan draaien. Ik vond het achteraf gezien best wel ingrijpend. Ik weet nog dat we weggingen met de slechte echo en ik buiten bij mijn fiets tegen toenmalige vriend zei...ik wil gewoon even op vakantie nu.
maandag 29 januari 2018 om 16:56
@ Thisisme; snap dat het dubbel lastig is als de ‘normale’ week weer begint en je je man en kinderen even moet missen. Neem aan dat je je zwangerschap en zorgen ook nog niet hebt gedeeld verder?
Vanavond lekker met kids en man en dan hopelijk morgen duidelijkheid. Sterkte!
@ Meral lastig als er weinig duidelijkheid komt uit die testen. Gebruikte je de kruidvat ovulatietesten? Die vond ik zelf wel fijn qua onderscheid. Maar pas toen ik foto’s van mijn testen in mijn laatste cyclus had gemaakt, begonnen de subtiele verschillen pas op te vallen. En de foto waar ze allemaal naast elkaar lagen was helemaal inzichtelijk (laatste maand echt ceel testen gedaan omdat ik er helemaal niets van begreep) Vooralsnog met resultaat lijkt het trouwens. Heb jij dat ook (al eens) gedaan?
Vanavond lekker met kids en man en dan hopelijk morgen duidelijkheid. Sterkte!
@ Meral lastig als er weinig duidelijkheid komt uit die testen. Gebruikte je de kruidvat ovulatietesten? Die vond ik zelf wel fijn qua onderscheid. Maar pas toen ik foto’s van mijn testen in mijn laatste cyclus had gemaakt, begonnen de subtiele verschillen pas op te vallen. En de foto waar ze allemaal naast elkaar lagen was helemaal inzichtelijk (laatste maand echt ceel testen gedaan omdat ik er helemaal niets van begreep) Vooralsnog met resultaat lijkt het trouwens. Heb jij dat ook (al eens) gedaan?
maandag 29 januari 2018 om 18:31
Haai!
@ariana12 mijn NOD is 4 februari, maar ik spuit nog extra HCG (pregnyl) dus mijn eventuele symptomen kunnen ook goed daarvan zijn
(vandaag laatste dosering gespoten 1500EH dit is er ongeveer na 4 dagen uit)
Wel vanmiddag heerlijk in slaap gevallen ook zo'n typisch 'ík voel me zwanger' kwaaltje
mijn lijf maakt me in ieder geval een beetje gek, maar ik kan gelukkig heel goed afleiding zoeken en het loslaten zeker als je al weer 3 jaar in de MMM zit
@thisismee wat lief dat je voor me duimt! Ik duim voor jou zou toch potverdorie fijn zijn als je morgen een goeie echo krijgt... Ik ken om me heen verschillende verhalen van bloedverlies waar alles toch echt goed gegaan is
@meral ik heb in dec 2016 een missed abortion gehad, ik zou bijna 10 weken zijn en het hartje is gestopt met 8 weken...ik had ook al 4x een echo gehad waar het hartje wel klopte maar in groei werd ik steeds verder terug gezet het scheelde bijna een halve week
Vanaf het begin het gevoel gehad dat het niet klopte, was ook zeer timide als ik een echo kreeg en ik het hartje zag alsof ik me niet wilde hechten... toen gedroomd dat het mis ging en een week later was dat ook zo
Ik heb daarvoor 1 mk gehad en ook afgelopen mei een mk (met een hele lange nasleep mijn HCG bleef maar stijgen dus het vermoeden was een BBZ wat uiteindelijk gelukkig niet zo was maar wel 3 maanden ellende! Bijna chemo spuiten moeten zetten methotrexaat) maar mijn miskramen vond ik stukken makkelijker verwerken dan die MA
Nooit meer onbezorgd zwanger in ieder geval pfff...dus ik excuseer me nu alvast als ik een positieve test ga hebben zondag en ik niet mega enthousiast ben
Tot ik de 12 weken voorbij ben en de NIPT test goed is hou ik mijn hart vast, maar ik denk dat ik pas kan ademen als ik een gezond kindje in mijn armen heb liggen
Overigens die NIPt test heb ik nooit bij mijn 2 kids gedaan, maar heb nu wel de drang om dat te doen geen meer omdat ik het nu goed heb met de meiden en ik het vervelend zou vinden als er een zorgen kindje bijkomt... Ook al is het onmenselijk de keuze te moeten maken om de zwangerschap af te breken
nha ja ik zie het tegen die tijd wel...
Ik wens jullie een fijne avond toe!
Dus als ik in de tabel mag graag NOD 4 -2-2018
@ariana12 mijn NOD is 4 februari, maar ik spuit nog extra HCG (pregnyl) dus mijn eventuele symptomen kunnen ook goed daarvan zijn
Wel vanmiddag heerlijk in slaap gevallen ook zo'n typisch 'ík voel me zwanger' kwaaltje
@thisismee wat lief dat je voor me duimt! Ik duim voor jou zou toch potverdorie fijn zijn als je morgen een goeie echo krijgt... Ik ken om me heen verschillende verhalen van bloedverlies waar alles toch echt goed gegaan is
@meral ik heb in dec 2016 een missed abortion gehad, ik zou bijna 10 weken zijn en het hartje is gestopt met 8 weken...ik had ook al 4x een echo gehad waar het hartje wel klopte maar in groei werd ik steeds verder terug gezet het scheelde bijna een halve week
Nooit meer onbezorgd zwanger in ieder geval pfff...dus ik excuseer me nu alvast als ik een positieve test ga hebben zondag en ik niet mega enthousiast ben
Tot ik de 12 weken voorbij ben en de NIPT test goed is hou ik mijn hart vast, maar ik denk dat ik pas kan ademen als ik een gezond kindje in mijn armen heb liggen
Overigens die NIPt test heb ik nooit bij mijn 2 kids gedaan, maar heb nu wel de drang om dat te doen geen meer omdat ik het nu goed heb met de meiden en ik het vervelend zou vinden als er een zorgen kindje bijkomt... Ook al is het onmenselijk de keuze te moeten maken om de zwangerschap af te breken
Ik wens jullie een fijne avond toe!
Dus als ik in de tabel mag graag NOD 4 -2-2018
Blijf jezelf
dinsdag 30 januari 2018 om 13:09
Hey meiden,
Veel bijgeschreven en veel gebeurd de laatste week. Ik heb t zo druk gehad met werk dat ik geen moment de tijd had om even in te checken. Ik ben op mijn NOD gewoon ongesteld geworden goddvverrrrr , ik had echt goeie hoop deze maand.
Nu a.s. vrijdag afspraak in kliniek, ik ben de hoop op een natuurlijke zwangerschap echt aan het verliezen.
Yara - wat een rot nieuws voor jou - gaan jullie een 2e poging doen?
Twingo, YAY!! Gefeliciteerd!!!
Thisisme- hele spannende dag voor jou - ik ben aan t duimen!
De rest moet ik weer even bijlezen!
Veel bijgeschreven en veel gebeurd de laatste week. Ik heb t zo druk gehad met werk dat ik geen moment de tijd had om even in te checken. Ik ben op mijn NOD gewoon ongesteld geworden goddvverrrrr , ik had echt goeie hoop deze maand.
Nu a.s. vrijdag afspraak in kliniek, ik ben de hoop op een natuurlijke zwangerschap echt aan het verliezen.
Yara - wat een rot nieuws voor jou - gaan jullie een 2e poging doen?
Twingo, YAY!! Gefeliciteerd!!!
Thisisme- hele spannende dag voor jou - ik ben aan t duimen!
De rest moet ik weer even bijlezen!
dinsdag 30 januari 2018 om 14:08
Thisisme
duim voor je dat het toch goed komt. Heel veel sterkte in ieder geval.
Twingo en Yay gefeliciteerd.
Annejill sterkte met wachten. Dat nooit meer onbezorgd zwanger zijn ken ik.. Wat voor die tijd zo vanzelfsprekend lijkt ga je nu overal over twijfelen...
Sterkte met wachten? Ga je ook echt de 4 e gelijk testen. Of wacht je iets langer?
Balen Sarah.
Meral. Zou je al zwanger kunnen zijn? Omdat je geen ei kan vinden. Sterkte met de onduidelijkheid. en hou ons op de hoogte.
Hoop NOD's in aantocht.. IK ga duimen voor iedereen (inclusief mezelf)
.
Voor de zwangeren. Hadden jullie symtomen een week (of iets later) voor NOD?
Twingo en Yay gefeliciteerd.
Annejill sterkte met wachten. Dat nooit meer onbezorgd zwanger zijn ken ik.. Wat voor die tijd zo vanzelfsprekend lijkt ga je nu overal over twijfelen...
Sterkte met wachten? Ga je ook echt de 4 e gelijk testen. Of wacht je iets langer?
Balen Sarah.
Meral. Zou je al zwanger kunnen zijn? Omdat je geen ei kan vinden. Sterkte met de onduidelijkheid. en hou ons op de hoogte.
Hoop NOD's in aantocht.. IK ga duimen voor iedereen (inclusief mezelf)
Voor de zwangeren. Hadden jullie symtomen een week (of iets later) voor NOD?