35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, dank voor de felicitaties, gut voel mij wel een beetje schuldig als ik lees hoelang sommige van jullie al 'bezig' zijn of zelfs in mm zitten....kom ik aan, gelijk zwanger...
Ik gun het jullie van harte echt waar!!
Deze keer weinig klachten voor nod was er ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, verloor vrijdagavond wat bloed maar dacht zaterdagmorgen, he die tieten die zijn toch wel gevoelig en toch maar een test gedaan....
Positief (en nog steeds gelukkig) nu nog steeds weinig kwaaltjes, beetje kramp af en toe, gevoelige borsten en gister wat misselijk maar das alleen maar een goed teken.
@marilyn ja ik ga de 4e testen ik heb moeite met wachten :biggrin:
Daarbij dan weet ik gewoon als het niet zo is wat ik kan verwachten :popcorn:

Fijn is dat he dat nooit meer onbezorgd kunnen zijn :-(

@twingo niet schuldig voelen hoor! Ik ben juist blij dat eet nog vrouwen zijn die zonder ellende zwanger worden :yes:

Thisisme hoe was je echo?? :-$

:heart:
Blijf jezelf ;-)
Thisisme er is aan je gedacht vandaag, hopelijk horen we nog even van je eerdaags.

Twingo niet schuldig voelen 😉

Nipt doen wij wel, in Frankrijk zijn ze sowieso veel voorzichtiger etc.
Wij weten sinds vandaag dat we een meisje krijgen!
@ Thisisme heb je duidelijkheid gekregen vandaag...? Hoop dat het allemaal is meegevallen. :hug:

@Roffa; hoe was het vertellen aan de ouders? Kon je het verborgen houden tot het ‘vertelmoment’? ;-)

@miss; gefeliciteerd wat ontzettend leuk! Wat dachten jullie vooraf? Hoeveel weken ben je nu?

@Marilyn; ik heb nog nauwelijks symptomen. Ongesteldheid blijft uit en pos zw test (wel een belangrijke ;-)), tepels anders gevoelig dan na ovulatie, zo nu en dan wat rek en strek oefeningen van de baarmoeder (denk ik).

Gisteren huisarts gebeld. Feliciteerde me, genoteerd en kon me bij verloskundige inschrijven. Gisteravond ook gedaan bij verloskundige in de buurt en vanmorgen belden ze al voor wat basisinfo en het maken van een afspraak. Ik ben nu 4 weken en 4 dgn. Elke vrijdag kom ik dan in een nieuwe week terecht. Afspraak incl echo staat op maandag 26 februari. Spannend!! Klinkt ver weg en voelt tegelijkertijd supersnel.
Nog de vraag gesteld of ik gezien mijn leedtijd mog wat anders kon verwachten qua controles enz, maar in eerste instantie niet, tenzij er uit metingen /medische intake iets bijzonders blijkt.

Ook de vraag aan mij gesteld of ik mee wilde doen aan moeders voor moeders (hcg-urine doneren) en lijkt me helemaal prima. Wordt daar nog over gebeld. Zijn er andere zwangeren die dit ook doen? Wat is jullie ervaring?
Miss37: van harte!! Kan je gaan shoppen nu :)
Ariana ik dacht een hele tijd dat het een jongen zou worden maar begon de laatste 2 weken te twijfelen. We hebben al een dochter. Vind het wel erg leuk straks 2 meiden! Ik ben nu 16 weken inmiddels

Ik heb mee gedaan met moeders voor moeders. Ik vond het een kleine moeite en heb het bij beide zwangerschappem gedaan.
@ miss zeker leuk twee meiden! Wel apart dat je er een ‘gevoel’ bij hebt altijd (ook bij andere zwangeren) en dat het toch altijd afwachten is ;-)
Begrijpt jullie dochter dat er een kindje op komst is?
Ja mijn dochter is bijna 5 en vind het heel leuk. Nu al heel zorgzaam
@miss37, jeej een meisje. gefeliciteerd :-)
@twingo, gefeliciteerd met je zwangerschap. al kwaaltjes?

@Ariana, jij ook gefeliciteerd meis, ik heb geen ervaring met het doneren, het is wel enorm goed als je het doet. Ik zit in een icsi traject en ik heb mijzelf in januari met hormonen moeten prikken. als afsluiter om de hormonen nog wat extra te laten ontwikkelen heb ik met pregnyl moeten prikken. Pregnyl wordt onder andere gemaakt door de urine van zwangere vrouwen in poedervorm om te zetten. Door hier aan mee te werken en je urine te doneren help je ontzettend veel vrouwen die niet uit zichzelf zwanger kunnen worden en bijvoorbeeld in een icsi of ivf traject zitten,

@thisisme, hoe gaat het meis?

dank jullie wel voor de lieve reacties meiden. ga nu testen doen om de tweede terugplaatsing in gang te zetten. dan kijken ze naar de ovulatiepiek in mijn eigen lichaam. spannend wel, hoop dat ik binnenkort ook met de zwangeren mee mag schrijven en dat een van de embryootjes blijft plakken.
Yaradreamz: succes voor jou weer deze maand! Spannend! Hier weinig kwaaltjes, ben super verkouden denk dat dat nu de overhand heeft ;( gevoelige borsten, beetje krampjes en dat is t wel.
@twingo weet je je UD al? En @Syrah80 wat is jouw nieuwe NOD? Ik ben ook snotverkouden en heb hoofdpijn, kan zelfs niet werken vandaag. Mijn moeder vertelde me dat zij geen misselijkheid heeft gehad in beide zwangerschappen, dat belooft veel goeds :)
@Yara spannend! Ik begin 16 feb met MvM, dan durf ik de kratjes wel buiten te zetten!
wat veel leuk nieuws meiden!! en nog n meisje :heart: gefeliciteerd!

mijn echo, mn baarmoeder was "mooi schoon", aldus de vk. Mijn man en ik hebben de laatste dagen erg veel liefde en steun van en voor elkaar. Dat voelt fijn. omdat de vk toch nog iets zag op de echo, wil ze graag dat ik terug kom. ze verwacht dat het "iets" dan weg is (vocht blaasje, vrucht zakje) of dat het er nog zit cyste.. en n 0.5 %kans toch 7 weken oude gegroeide vrucht. die hoop wilde ze niet geven dus daar ga ik niet van uit.

Man en ik zitten meer in de modus op naar de volgende ronde. ik hoop erg dat mijn lijf ook zo denkt. bij de verwerking helpt het erg dat we al 2 pracht kinderen hebben en dat ik slechts 6 weken zwanger was.. de bloeding viel me ook mee.. dat scheelt wel veel.

wat lief dat jullie zo aan me gedacht hebben, dat doet me goed.
ik probeer even met mn volle verstand bij te lezen :proud: :facepalm:

meer meiden die niet meer onbezorgd zwanger kumnen zijn. ik heb daar nooit eerder bij stil gestaan. ik had dit niet verwacht, sta je ineens met je poten in de modder.. ik hoop dat het bij deze keer blijft. ik vind hoop zo dat ik weer snel positief zwanger raak :|
Roffa: ik vermoed 7 oktober
Balen he zo verkouden zijn bah! Hoest de longen uit mijn lijf ...
Thisisme: dus toch mis, had stiekem nog wat hoop voor jullie. Wat fijn dat jullie elkaar dan zo kunnen steunen in zon rotperiode, heel veel sterkte voor nu en ik hoop dat je toch snel weer zwanger mag zijn :hug:
@twingo staat genoteerd!
Ach thisisme wat rot voor julilie dat het toch mis is! Sterkte

Ohhh ik teken voor geen kwaaltjes! Ik ben al vanaf week 7 hondsberoerd. Misselijk vreselijke migraine en zoooo moe. Aan de bijvoeding en al.
Hallo allemaal,

Zou ik nog mogen meeschrijven in dit topic?
Het lijkt me leuk om met mede-probeerders van mijn leeftijd te kletsen :-]
Ik ben 35 jaar en mijn man 37 jaar, het zou voor ons allebei het eerste kindje worden.
We zijn nu zo’n half jaartje bezig, tot nu toe zonder resultaat.
Spannend allemaal en ook onwerkelijk.
Verder weet niemand het dus ik zou het leuk vinden om mee te kletsen!

Groetjes Roodborstje
roodborstje1982 wijzigde dit bericht op 31-01-2018 18:57
0.24% gewijzigd
@roodborstje natuurlijk, er staat niet voor niets 35+ en zwanger worden in 2018 ;)
Laat maar weten of je in de tabel wil! En succes met zwanger worden natuurlijk.
@miss37 ik heb geen kwaaltjes, behalve dus nu de griep haha 🤨
Welkom roodborstje!

Mijn ovulatietest gaf gisteren de piek aan!!! Kwam ik vandaag achter toen de test echt veel lichter bleef. Vanavond nog maar gebruik van maken! Hadden moed al opgegeven dus het is one lucky shot of helaas pindakaas...
@ Yara, miss, thanks voor de toelichting. Kleine moeite klinkt het. Wel benieuwd hoe onopvallend het kratje en de auto is ;)
@yara Sterkte met afwachten ovulatie/plaatsing! Spannend!

@ Thisisme; o wat een vervelend nieuws. Hoopte stiekem ook dat je toch ander nieuws zouden krijgen... hopelijk maakt je lichaam snel een omschakeling.

@Roffa; hoe waren de reacties van de ouders gisteren?

@ Roodborstje; welkom!
Miss37: balen van je kwaaltjes zeg anderzijds weet je waar het voor is :) komt goed!
Meral: jeeh fijn, een ei!! Nog ff snel benutten he die kans!
Welkom Roodborstje en succes gewenst!
Gezellig!
Ja zet mij maar in de tabel:
Ik 35 jaar, hij 37 jaar
Eerste kind, ronde 7, mijn NOD is 6-2

Leuk dat er al een paar zwangeren zijn, gefeliciteerd!
En voor de rest veel succes! :daisy:

@ Meral wat goed, succes!
@roodborstje op de ipad krijg ik je nod er niet in, verder sta je goed ;)
Roffa38 schreef:
31-01-2018 19:29
@roodborstje op de ipad krijg ik je nod er niet in, verder sta je goed ;)
Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven