35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Puberdochter heb ik, maar die is al jaartje ongesteld en vrij regelmatig 😉

Brabants dorp kan ook gezellig zijn toch!

Hier nog geen teken van een ongesteldheid, maar wel vage krampjes etc. Dus afwachten maar, maandag maar pogen tot testen hoewel t nog wel week kan duren voordat daarmee iets zal gebeuren. Of ik word gewoon ongesteld.
Syrah, lekker naar je familie gaan, ik wens je een fijne tijd! Oh heerlijk Portugal, woon je daar al lang?

Yaradreams, succes met de terugplaatsing!

Ik heb mijn menstruatie gisteren al gekregen. Vreemd want de afgelopen maanden heb ik een cyclus van ongeveer 32 dagen en soms langer, dit was er dus een van 28 dagen.
De afgelopen twee maanden heeft de gyneacoloog meegekeken om te zien of ik wel een eisprong heb (met echo en bloedtest) en die heb ik. Nu maandag even bellen om te overleggen want ze wil een baarmoederfoto gaan maken. Ik sta daar niet echt voor te juichen want schijnt niet al te fijn te zijn maar wel verstandig gezien ik wat endometriose heb.
Ik hoop dat bij de andere dames wel raak is!
Fijn dat je in elk geval een eisprong hebt roodborstje!

Wij hebben ook een keuze moeten maken en juist niet voor de fam gekozen... mijn broertje zit sinda de zomer met zijn gezin in een mooi tropisch land. We hadden bedacht om dan in januari langs te gaan. Ouders zouden ook die kant op gaan. Maar we kwamen er in het najaar achter dat het een Zika gebied is. Nu is er vrij weinig bekend allemaal, maar er wordt wel aangeraden zeker 3 maanden na terugkomst niet zwanger te worden. Omdat wij eindelijk de knop hadden omgezet en de kinderwens graag in vervulling wilden laten gaan, hebben we besloten niet te gaan, hoe moeilijk dan ook. Want ook al zou het bij ons op korte termijn lukken, dan zou het betekenen dat we de komende anderhalf jaar zeker alsnog niet zouden gaan. Nu we inderdaad in prille verwachting zijn, zijn we blij met de keuze. Maar als het nog een half jaar had geduurd had het wel als een gemiste kans gevoeld en toch is dat waar wij voor hebben gekozen. Zoiets valt niet te plannen helaas. Syrah; Doen wat het beste voelt. Voor jou zou het een maandje uitstel betekenen en is wel te overzien lijkt mij.
en hoe is het met dE NOD'S nog n zwangere erbij??
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!!
Nog niet ongesteld maar ook nog niet getest ;)
Wanneer ga je testen Poosje?! :-)
Spannend Poosje!!

Heb vanmiddag glaasje alchohol vrije wijn op grrrrr hoe verzinnen ze het!

Verder met vlagen misselijk en zere tieten maar hé alles voor t goede doel!
Zojuist getest, aar nog geen streep te zien, zoals verwacht. Dinsdag nog een keer mocht ik niet ongesteld worden.
Twingo had je die bijwerkingen bij je vorige zwagerschappen ook? Bij mij nog vrij rustig eigenlijk...

Spannend Poosje; ga voor je duimen!!

Succes morgen met de echo Roffa! Laat je weten hoe het is gegaan?
Ariana: bij mijn vorige zwschappen had ik wel zere borsten (meer dan nu eigenlijk) maar niet die vlagen van misselijk zijn. Was wel moe, echt moe, variërend van week 6 tot 16. Laatste zwschap gelukkig t kortst week 6 tot 12. Daar had ik zelf veel moeite mee, dat lamlendige.
Jij geen klachten? Fijn hoor! Maar wat nog niet is kan nog komen ;)
Niet echt veel nog inderdaad, maar ik maak me zeker geen illusies; Ik moet nog een week tot week 6 ;-)
Poosje jij houdt t spannend!!
Denk dat het hier niet raak is. Al 5 dagen last van mn rug, gerommel in mn buik. en gisteren een beetje rood bij vegen (niet echt helder)
Dus het zal vandaag wel doorzetten.. Op naar de volgende ronde dan maar..
Hopelijk valt mn menstruatie mee. Afgelopen keren liep ik echt leeg.
Hi meiden,
Ik Zou graag mee willen schijven, vind het leuk eea te delen, het helpt om wat meer geduld op te brengen.
Mijn gegevens: ik ben 36 jaar, mijn vriend is 33.
We hebben een dochtertje van bijna 2,5 jaar.
Ik zit nu in ronde 3, NOD is morgen (06/02).
Bij mijn dochter was het in de 3e ronde raak (ik was toen dus 33jaar), ik heb een voorgevoel dat het nu wat langer gaat duren, geen idee waarom, zal ook wel angst zijn. Vooral vanwege dat ik nu toch wat ouder ben, maar ik weet ook wel dat het bij de meesten dan alsnog prima gaat.
Ik heb gister een zwangerschapstest gedaan, waarop ik heel vaag een plusje zag (een duidelijke horizontale streep en een heeeel vaag verticaal streepje), maar toen ik daarop een clearbue test deed stond er "niet zwanger", ik zou morgen ongesteld moeten worden, dus heb ook vroeg getest, maar ga er nu van uit dat het deze 3e ronde niet gelukt is. Had er toch een beetje op gehoopt, ook omdat ik met mijn dochter wel de 3e ronde raak was, maar ook dat heeft er natuurlijk nu niets mee te maken. Je zoekt toch houvast!
Merk wel dat ik, omdat ik al een heerlijk dochtertje heb, ik me nu minder gespannen voel over zwanger worden dan destijds, dus kan me goed voorstellen hoe het voor de dames is die nu voor de 1e gaan. Ik zou heel graag een tweede kindje willen en heb ook echt zin om zwanger te worden, het lijkt me zo leuk om haar een zusje of broertje te kunnen geven, en de dynamiek in het gezin lijkt me ook leuk met 2, hoewel ik ook op zie tegen dat combineren met een drukke baan (ik werk 32 uur als GZ-psycholoog). Maar stel dat het ons niet is gegund, dan zou ik er wel vrede mee hebben, omdat moeder zijn voor mij al is gelukt. Had dus bij de 1e echt meer stress over; zou het wel gaan lukken? etc.
Wil iedereen succes wensen, leuk om mee te kunnen lezen en schijven!
Welkom Zwaluwtje!

voor in de tabel, ronde kan gelijk blijven, nieuwe nod is 14 maart
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Hoi zwaluw! Je verhaal klinkt heel herkenbaar. We hebben wel wat overeenkomsten...leeftijd, zorgen om leeftijd, ik heb een zoon van aug 2015.

Hoop dat het plusje toch een goed teken is en dat je clearblue het nog niet oppakt. Het klinkt toch wel hoopvol vind ik!

Ik ben benieuwd poosje. Hopelijk laat w hcg of je menstruatie je niet te lang wachten.

Is bij jou je menstruatie doorgezt Marilyn?

Hier is het ook onrustig. Ik had gisterenavond buikpijn en heel klein beetje bruin. Vanmorgen ook, maar verder is er niks. Ik heb inmiddels geen idee meerwat voor cyclus ik heb deze ronde en wat ik ervan moet denken dus ik wacht maar af. Uitgaande van de piek en dip in mijn ovulatietesten zou zelfs volgende week woensdag mijn nod kunnen zijn. Als ik kijk naar wat ik normaal heb voor cyclus dan ben ik laer dan normaal nu. Ik heb 30 januari nog een zwangerschapstest gedaan om helemaal zeker te zijn dat ik dat echt niet was en die was negatief. Hoorde zoveel verhalen over ovulatietesten die positief blijven en zwangerschap.
anoniem_889 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 13:54
0.39% gewijzigd
Sorry...dat typen op telefoon gaat me toch niet zo goed af 😂
Ego post: geen hArtje gezien op de echo.... over 2 wk terug maar kans minimaal. Dik klote!
Och Roffa....wat onzettend naar om te horen!!! :( Ik vind het zo rot voor je!
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Houd ons op de hoogte! Veel sterkte!!!
aahhhh roffa 😭 wat erg... ik ben sprakeloos en leef met je mee,al je emoties zijn nog vers in mn hart dus ik sta met n brok in mn keel hier.. vreselijk die onzekerheid. ik duim keihard.

welkom zwaluw.. inderdaad herkenbaar wat je schrijft.. al is onze wens voor een 3e wel erg groot.

gekke vraag maar volgens mij komt mijn ei eraan.. kan dat nu al?? ik heb (sorry voor details) duidelijk " ei slijm " ik ga maar eens aan de slag met mn testjes
spannend poosje en zwaluw! wanneer testen je nog n x
Roffa, wat een piep nieuws! Gatver, sterkte voor jullie!

Welkom zwaluw, heel veel succes!
Spannend Meral!
Balen Marilyn hoewel, heeft t doorgezet?
Roffa wat een onwijs klotenieuws zeg. Ik vind dat wel een hele lelijke manier om je hartewens door je neus geboord te krijgen. Ik duim enorm voor alsnog kloppende hartjes ( twee zakjes toch of las ik dat verkeerd)

Wat ontzettend sneu :hug:
Marilyn; wie weet toch nog geluk deze ronde.

Zwaluw; welkom! Maarreh, een klein/vaag plusje is toch ook een plusje?! Alleen in beginstadium? De ene test is gevoelogwr dan de andere. Ik ben benieuwd!

Roffa; o wat naar zeg..!! Maar je bent nu 7 weken toch? Is het dan sowieso niet te vroeg voor een kloppend hartje...? Moeilijk om de moed erin te houden nog 2 weken... kun je niet een pretecho over een week doenom missch sneller uit de onzekerheid te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven