5 weken zwanger Piranha??

25-05-2020 20:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben na lang proberen eindelijk zwanger (5 weken pas). Nu zijn we vandaag naar de Efteling geweest en ben in de Piranha geweest. Ik kwam er later pas achter dat dit niet mag.... zo stom, heb er niet op gelet!!!!! Weet iemand of dit nu al kwaad kan? Waarom zou je er eigenlijk niet in mogen?? Heb volgende week een echo en kan er niet tegen als het een slechte echo zou zijn....
Het vruchtje is nog ontzettend klein en zit nog achter je schaambot. In dit stadium veilig om achtbanen te overleven. Een slechte echo heb je alleen niet altijd in de hand..
Alle reacties Link kopieren
Zal wel meevallen joh!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Vruchtje is nog veel te klein om te merken! Een stapel cellen :p Maar vanaf nu dus niet meer doen :p
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er vooral om dat het een risico kan zijn als je door het botsen heel hard met je buik tegen dat ding in het midden aankomt. Als de echo niet goed is, komt dat echt niet door de piranha.
Alle reacties Link kopieren
Van mijn gynaecoloog mocht ik tot 12 weken alle sporten doen, ook vechtsporten, aangezien de baarmoeder dan nog veilig achter het schaambot zit. Dus die piranha zal echt geen kwaad gedaan hebben.

Ik duim voor een goede echo en voorspoedige zwangerschap voor je, niet vanwege de Piranha, maar gewoon omdat dat erg fijn is na lang proberen!
Alle reacties Link kopieren
Oh oh, je krijgt nu een Piranha..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen, kan nu echt nog geen kwaad
.
Succes met opletten wat mag/niet mag met zwangerschap. Rauwmelkse kaas enzo...
Maar "opletten" is een goede oefening voor als de kleine geboren is, want dan moet je daarop gaan letten. Minstens 16 jaar lang. En dan ben je er eindelijk aan gewend om op te letten, beginnen ze een eigen leven te leiden en hebben ze geen zin meer in zo'n bemoeizuchtige moeder en begint het empty-nest-syndroom.

Succes met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Na 4 jaar proberen/mmm en de break dance op de kermis was ik eindelijk zwanger (ook rond 4/5 weken)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je piranha zwanger was. Zou een bijzonder topic zijn.
Maar ik sluit me aan bij de rest, ik denk dat het geen kwaad kon, het is allemaal zo klein en zit zo goed beschermd in je. Gefeliciteerd trouwens!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Mijn verloskundige zei destijds dat ook de schommelingen in adrenaline niet zo goed zijn voor je kind, maar ook dat zal met 5 weken en in de piranha nog wel meevallen. Zolang je niet alle achtbanen achter elkaar hebt genomen, lijkt me niet zoveel aan de hand.

Ik ben met 7 weken heel hard gevallen op een steile helling met skieen, en daar heeft kind ook niks aan over gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Kan geen kwaad. Ben ook 2x naar de Efteling geweest terwijl ik zwanger was, wist ik alleen nog niet toen. Beide kids zijn zo gezond als wat.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allen! Ga met een gerust hart slapen nu! Altijd spannend die echo...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij de titel dat je al bij 5 weken in een piranha was veranderd, d.w.z. in een zwangerosaurus. Dit is minder spectaculair. Gefeliciteerd!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ze is 5 week zwanger en heeft pirana gegeten en vraagt zich af of dat wel mocht...

Maar gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je gerustgesteld bent, en gefeliciteerd! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met 9 weken in een waterpark geweest van alle glijbanen af. Resultaat ligt naast me. Wist overigens niet dat ik (nog) zwanger was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven