7 dagen overtijd test negatief
zondag 16 december 2018 om 11:08
Hallo,
Ik ben in september gestopt met de nuvaring. 2 x normale tijd ongesteld geworden. En nu al 7 dagen overtijd.
Heb op dag 4 een test gedaan savonds was negatief. Vandaag dag 7 een test gedaan met ochtend urine en ook negatief.
Ik merk wel een paar rare dingen aan mijn lichaam bijv. Ik zit onder de puistjes normaal heb ik er 1 per maand of zo.
En soms steekjes hier en daar in mijn buik.
Hoelang zouden jullie overtijd gaan voordat je de huisarts belt als je negatief blijft testen?
En kan t zijn dat ik als nog zwanger ben? Iemand ervaring hier mee?
Groetjes maress
Ik ben in september gestopt met de nuvaring. 2 x normale tijd ongesteld geworden. En nu al 7 dagen overtijd.
Heb op dag 4 een test gedaan savonds was negatief. Vandaag dag 7 een test gedaan met ochtend urine en ook negatief.
Ik merk wel een paar rare dingen aan mijn lichaam bijv. Ik zit onder de puistjes normaal heb ik er 1 per maand of zo.
En soms steekjes hier en daar in mijn buik.
Hoelang zouden jullie overtijd gaan voordat je de huisarts belt als je negatief blijft testen?
En kan t zijn dat ik als nog zwanger ben? Iemand ervaring hier mee?
Groetjes maress
zondag 16 december 2018 om 11:49
De kans dat je nu zwanger bent en de kwaaltjes daarvandaan komen is heel klein. De kans dat je eisprong een week later was en je alsnog zwanger bent geworden en binnen een paar dagen alsnog positief test is er wel. Maar ik denk dat die kans wel kleiner is dan dat je cyclus en hormonen gewoon een maandje van slag zijn. Ik zou het nog even afwachten.
Een negatieve test is 99% betrouwbaar, dus als je eisprong gewoon op tijd is geweest ben je niet zwanger.
Een negatieve test is 99% betrouwbaar, dus als je eisprong gewoon op tijd is geweest ben je niet zwanger.
zondag 16 december 2018 om 11:52
Ik ben bij 14 dagen overtijd naar huisarts geweest Ivm slapeloosheid. Toen deed huisarts wel test trouwens en bleek ik zwanger. Inmiddels zwanger van de 2e weet ik dat dat slapeloosheid er bij mij bij hoort in zwangerschap.
Uitgerekende datum is toen trouwens ook terug gezet dus bleek gewoon late eisprong te hebben gehad.
Uitgerekende datum is toen trouwens ook terug gezet dus bleek gewoon late eisprong te hebben gehad.