8 dagen na iui

16-02-2020 19:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

8 dagen geleden de derde keer iui gehad. Afgelopen 2 rondes heb ik er zoveel last van gehad: spanning, verdriet. Ook nu nod dichterbij komt maak ik mezelf gek. Ik ben steeds op dag 15 na iui ongesteld. Iemand ervaring? Wat merkte je toen je later zwanger bleek? Ik heb een wat korter lontje dan ik van mijzelf gewend ben, maar verder merk ik niet veel....

Alvast veel dank voor jullie reacties!!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken de spanning en het verdriet van de eerste paar mislukte IUI's....

Ik heb 10 IUI's gehad. Nooit wat van te voren gemerkt qua kwaaltjes of zo (maar heb ik ook nooit als ik ongesteld moest worden.
Pas als ik vijf dagen over tijd was, ging ik testen. 8e IUI werd helaas een miskraam, bij de 10e zit ik nu in de 19e week zwanger :)
Alle reacties Link kopieren
Hier zitten we er ook in...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat je iets kunt merken.... de spanning zal in elk geval veel meer invloed op je hebben dan een eventuele prille zwangerschap. Als er zelfs nog te weinig hormoon is om te testen, dan lijkt het me sterk dat je daar al wel iets van merkt.

Ik ben 6x zwanger geweest na IVF, maar nog nooit heb ik voor de testdatum iets gevoeld. Eigenlijk pas na een week of 7, toen werd ik moe.

Hopelijk is het heel snel raak voor jullie! Hou vol....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
ik merkte het alle keren dat mijn smaak en geur begon te veranderen. Maar ik had dan ook alle keren HG ( extreme misselijkheid). De misselijkheid kwam altijd vanaf week 6/7 maar nog voor de test merkte ik dat ik van alles vies vond ruiken en eten/drinken anders smaakte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven