Augustus 2012 deel 8!!

29-07-2012 17:49 2584 berichten
De eerste 3 baby's zijn een feit!!

Nummer 4 is onderweg.

Veel meiden zijn aan het "borrelen"! En dan niet met een lekkere stoot alcohol.

En er zitten nog wat meiden in de ontkenningsfase

Deel 8 voor de 8e maand van het jaar waar waarschijnlijk de baby's het topic binnen druppelen. Hoe mooi!

Meiden, wat is het toch fijn om hier alles van ons af te kunnen schrijven en te kunnen delen met elkaar.

Ik wens ons allen een vruchtbaar deel 8!

Hoe het allemaal begon!

Augustus 2012 deel 2!

Augustus 2012 deel 3!

Augustus 2012 deel 4!

Augustus 2012 deel 5!

Augustus 2012 deel 6!

Augustus 2012 deel 7!

NaamLeeftijdU DGEBORENKindjeBijzonderhedensnoezepoes30 jaar28-0703-083eDOCHTER!nicole12331 jaar31-0703-081eZOON! Dodododo33 jaar31-0723-071eDOCHTER!Maatje2833 jaar01-0802-081eZOON! Zoete36 jaar01-0805-081eZOON! kroos34 jaar01-0813-081eZOON! 1982Juutje29 jaar01-0801-081eZOON! blooming270930 jaar01-0828-072eDOCHTER!Kwimmie33 jaar04-0811-082eZOON! lizliz28 jaar07-0829-071eZOON! mellanie198626 jaar09-0826-072e ZOON! rijstkorrel39 jaar12-0813-082eDOCHTER!toetje8923 jaar12-0831-071eZOON! Chryssa30 jaar13-082eGIRL!bubblezz23 jaar14-0808-081eDOCHTER!zivaa32 jaar17-0809-082eDOCHTER!Myself8230 jaar17-081e SURPRISE!beetjegek32 jaar18-082eBOY!annepan25 jaar19-0815-081eDOCHTER!rammelkont33 jaar20-0806-083eDOCHTER!katalin33 jaar27-083eGIRL!martje5532 jaar06-091eSURPRISE!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

De tabel is opgeschoond. Mocht ik je er uitgehaald hebben en wil je er graag weer in, let me know. Liefst vetgedrukt of in hoofdletters.

voor damira, Isis, Marjolein1986, dreamglasses, Caatje42 en suus1303
Alle reacties Link kopieren
hallo meiden meld me met BIB ( baby in buik) ben er klaar mee en ga zo belen of ze me kunnen strippen heb nu wel lang genoeg gewacht

maat succes vandaag zet m op

nico spannens

sorry meiden heb niet echt de puf om op iedereen te reageren
@ Anne ik zit ook vol met poop maar het komt er niet uit ofzo, mijn lijf werkt erg traag. Dit word een rotdag, ik heb veel pijn in mijn lijf en kan dus geen kant op, vriend is ook weer de hele dag weg voor een klus.

@ vw ik had ook geen plens hoor toen het bij mij brak, sijpelde een beetje, later tijdens de weeën kwamen er wel hele golven uit.

Koude hamburger.. Bah haha maar als het je goed smaakt? Waarom niet?
@ nicole, bij mij was het steeds een scheutje als ik me om draaide en een iets groter scheutje toen ik op stond.

Bij controle liep het er uit.

En plop daar ging mn slijmprop!!
Over poop gesproken.... zit op de wc te forummen!
Snoes, knuffel! Hopelijk komt het snel op gang! Het wordt tijd!
Nou Maat! Let the weeen begin! Succes, ga er relaxed in en het komt goed! Good luck!

Snoez heel begrijpelijk! Ik hoop dat ze je strippen en dat het dan snel opgang komt!

Beetje ooo joh zit je nog steeds zo verstopt! lijkt me erg pijnlijk, ik krijg daar altijd krampen van!

Myself fijne dag vandaag!

Ik ga maar boodschappen doen! Heb niks meer in huis, dus zal wel moeten!
@ Maat je kan het maar kwijt zijn! Scheelt weer straks! Aah mijn rug, denk dat ik straks maar in bad ga, maar wat als ik er niet meer uit kom?

Voel me best eenzaam, geen enkele vriendin neemt de moeite om bij me op bezoek te komen.. En ik altijd maar naar hun toe rijden.
Beetje

Ik zit in bad en als ik eruit wil draai ik op mn zij en zet dan 1 knie neer en dan de ander zodat ik op handen knieen zit. Zo kan ik makkelijk opstaan. Nu hebben wij een 2 persoonsbad en die is vrij ruim, ik weet niet of dit lukt bij jou?

Herkenbaar hoor van je vriendinnen, die van mij komen wel, maar lang niet zo vaak als ik bij hun..

Mmm pijn.. Misschien geen boodschappen doen? Of toch wel..
@ Anne nou verstopt , ik voel dat ik moet maar het blijft ergens hangen ofzo haha , ik heb gelukkig geen kramp. Maar als ik ga eindelijk kan is het wel een bevalling! Dan ben ik echt bang dat mijn pooperd uitscheurt..
Oehoeeee let de weeën beginnnnn shoop tie poop oehoeeehhhhhh

Getver ineens krijg ik de zenuwen...

Ineens besloten geen kraamfeest te doen, dat geregel en dan misschien die gasten die niet kunnen nog apart ontvangen, getver heb er allemaal geen zin in!! Wat erg!! Ik hoor nu van zoveel mensen erg weinig en straks staan ze als eerste zonder bellen op de stoep en verwachten uiteraard ons meisje vast te mogen houden.... En ik wil het niet!!
@ Rammel ik heb zojuist besloten dat mensen die ik bijna niet gezien heb tijdens de zwangerschap straks achteraan mogen aansluiten, ik heb net een vriendin geappt of ze langskomt dat ik behoefte heb aan gezelschap en ze geeft niet eens antwoord, eerst verzon ze tenminste nog smoesjes .. Die hoeft dus straks niet als 1 van de eerste voor mijn smoel te staan, ik voel me best alleen , ik heb veel pijn en niemand komt me bijstaan snif...
@ Anne hier geen boodschappen doen, ben bang dat ik dan straks ergens weggetakeld moet worden omdat ik niet meer verder kan lopen ..
Lopen gaat nog goed hier, als ik denk dat ik weeen heb of gebroken vliezen laat ik gewoon de kar staan en sprint ik naar de auto whaha ik zie t al voor me!
*meldt*

Op pad met RZ, dames. Later meer

@Rammel

Mensen die je niet wilt zien, laat je wegbonjouren. Zelf de deur gewoon niet open doen. Er blijven vast genoeg mensen over voor het feest.

@Maat

02-08-2012 is een pracht van een datum

@Anne

Sterkte, lief vriendinnetje
Ik redt het niet meer stukken lopen, en de winkel is toch een endje van de parkeerplaats vandaan dus ik blijf thuis. Gister gewoon teveel gedaan en nu zegt mijn lijf stop! Nu de geest nog overtuigen . .
Anne, sterkte... Ben benieuwd of het rommelt of dat je kak gewoon dwars is

Ja beetje dat heb ik ook... Daarom dat feest ook niet, ik hoor ze nu maanden niet en dan mij in drie uur leegzuipen... En we hebben even gekeken op de lijst voor het kraamfeest en daar staan allemaal voetballers tussen die op zondag niet kunnen of einde van de middag na een paar bier aan komen kakken ofzo... Laat maar dan!! En het is goed zo... We zien het allemaal wel!

Have fun rijst met groot kind!
Maatje you go girl. Het is je meer dan gegund dat er eindelijk schot in de zaak zit. En Anne er meteen achteraan yeah dat geeft de burger moed.

Zal ik m'n ziekenhuistas dan nu toch maar echt eens gaan pakken.

En de Pamela mama's bizar he. Ik heb vriend toen n foto laten maken damn ik ben al niet misdeeld maar dat Pamela moment was indrukwekkend. Jullie klinken ook allemaal zo leuk met die kleintjes. maakt me nog ongeduldiger grrr ;)
@Maatje: zet hem op, je kunt het!

@Anne: ben benieuwd hoe het bij jou verloopt vandaag, hopelijk zet het door, want je bent er al wel aan toe, toch?

@Beetje: ik vond je gisteren al zo actief, kan me goed voorstellen dat je vandaag weer een relax-dagje nodig hebt hoor! Bij mij wisselt zich dat ook altijd een beetje af.

@Rammel: vervelend, die twijfels over je kraamfeest. Als er inderdaad vooral mensen op de lijst staan die je eigenlijk niet wilt zien dan zou ik het ook niet doen nee. Maar ga je die dan wel een kaartje sturen allemaal, met het risico dat ze allemaal apart komen? Of vinden ze het niet meer leuk als het geen gezamenlijk feest met bier is? Of stuur je dan alleen maar eentje naar de hele club? Wat vind je vriend ervan, wil die wel graag dat z'n voetbalmaten langskomen, of heeft hij er ook minder mee? Lastig hoor...

Bedankt voor alle vruchtwater tips, ik denk dat het toch loos alarm was, want ik verlies geen druppel meer. Al vraag ik me dan toch af wat het vannacht was. Maar ook met een scheurtje kun je toch niet eerst een scheut verliezen en daarna helemaal niks meer?

Ik hoop zo dat er bij mij vandaag ook wat gaat gebeuren! Neefje wordt hier komende woensdag 1 jaar, het zou leuk zijn als onze baby daar niet al te dichtbij zit ivm gedoe met wie wanneer verjaardag kan vieren. En zaterdag gaat m'n schoonvader een week naar de VS, dus voor die tijd zou leuk zijn. Althans, ik vind het zijn probleem dat hij weg is, maar voor m'n man zou ik het wel sneu vinden als zijn vader de eerste week van de baby niet kan komen kijken. En daarnaast ben ik er gewoon aan toe nu, zeker na vannacht, worden de condities in mijn baarmoeder er vast niet beter op voor baby en zit ik niet te wachten op ingeleid worden enzo. Dus baby: hup, eruit!
Nico je zou met een scheurtje ook nu nog moetenn verliezen. Het kan best wat afscheiding zijn geweest of urine omdat de baby net even er langs drukte.

Ik heb boodschappen gedaan.. uhm misschien niet een van de beste ideeen allertijden nu.. Maar ik ga ook nog maar even op de fiets naar t centrum! Ik ben een beetje onrustig nu.

Rammel ik zou of het kraamfeest klein houden met alleen mensen die je echt wilt laten komen en de rest komt later maar eens of gewoon het kraamfeest helemaal afschaffen en gewoon plannen. In de praktijk blijkt vaak dat veel mensen pas heel veel later langs komen dan in de eerste weken. Ik ben iig van plan om bepaalde mensen gewoon op 1 dag te plannen. Maar goed ik heb makkelijk praat ik verstuur nog geen 50 kaartjes.
Oo nico ja hoor van mij mag t komen! Geen probleem, alles is klaar.

Oo ik heb de box in elkaar gezet net.. Wat makeert mij!

Rijstkorrel! Veeel plezier met je zoon! Thanks voor de smakkert! Voor jou ook een dikke
@ Nicole ja ik moest gister wel actief zijn, kreeg bezoek die van ver kwam en bleef eten en vriend was er niet dus moest alles alleen doen, ben net in bad gegaan en rugpijn is weg nu. Heerst weer een mineur stemming hier in huis, vriend had sinds 3 dagen een slimme Dion en gister helemaal geïnstalleerd , laat ie hem net vallen doet ie helemaal niks meer! Niet meer aan enzo, hij heeft echt altijd pech, dus die liep weer scheldend door het huis om zijn oude foon op te halen.. Pff die laatste loodjes...
Nico, wat hoor ik nu? Klaar om te bevallen! Goed zo! Hoop voor je dat het toch vruchtwater blijkt te zijn.

Anne, spannend. Zou het voorwerk zijn?

Rammel, gewoon laten zitten dat feest. Zeker als ze voorheen al geen interesse toonden. Jij had toch een vriendinnenclub die je niet meer uitnodigden? Tsssss.

Beetje, ik heb het met je te doen. Dat is niet leuk, als je vrienden er niet zijn als je ze nodig hebt.

Kwimmie, ik heb Pam en la ook al op de foto gezet. Lijken wel siliconen! Het is niet prettig maar doet ook niet zo'n pijn dat ik het niet uit houd. Hopen dat het zo blijft. Dodo is dat bij jou nu helemaal weg? Hoe lang duurde het? Deed het vanaf de eerste dag pijn of kwam dat later?

Ventje heeft net een newborn foto shopt achter de rug voor het kaartje. Zo schattig! Ik zet nig wel een foto op het sub maar dat lukt nu niet met de slimme foon.

Verder word ik vreselijk verwend. Meneer heeft meer Armani dan zijn mama, haha! Ik heb alleen salami, maar hij...soms is er wel iets teveel visite op een dag, maar ben verder mond fiat genoeg om daar iets van te zeggen hoor. En nu mogen idd alleen familie en goede vrienden komen.

Ziekenhuistas

Heb echt maar 10% gebruikt van wat ik bij had... Dextro energy vond ik wel heel fijn, maar verder heb ik alleen mijn schone kleren en een nachthemd gebruikt.
Wat had jij nog meer mee dan Liz liz?

Ik heb nog een setje babykleding, toiletspullen, 2 onderbroeken en een bh, meer niet. + uiteraard de dextro en schonekleding en nachthemd!

Beetje een dion?? Of moet er staan phone/foon? Hihi of is een dion iets nieuws? Ik ben wat dat betreftt echt niet techbisch
Wat klink je heerlijk positief Liz! Je hoort nu eigenlijk je kraamtranen dag(en) te hebben volgens het boekje, helemaal geen last van?

En vraagje voor de Pamela's: hoe doe je dat met bh's op dat moment?
Owww meiden... Ze hebben net gebeld van bureau opname.. De dag om 12.15 moet het gaan gebeuren.. 10.15 melden op de afdeling.. Shitterdeshit ga ik nou ineens een emotioneel wrak worden!??

Straks ook nog gesprek op werk, gezeik, denk dat we er uit vliegen maar eerlijk, het zal me een worst wezen..

Sorry voor de ego dames

Maatje!? Hoe is het??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven