Begin januari 2018 uitgerekend

06-05-2017 18:39 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd (v/m)KindUDGeslachtAfsprakenBlauwe_stoel33/341e7 januari7 juni eerste echoXkussie25/281e10 januari30 mei eerste echoNx333/?4e3 januari22 mei intake + eerste echoLissjay7/8 januarihappyapple2e5 januari2 juni eerste echoRosalieCalvert28/?3e5 januariMaanroosvis26/341e8 januari26 mei intakeASP?/?1e3 januari24 mei eerste echoLotte_joy?/?2e5 januari17 mei eerste echoGettingEver30/401e1 januari29 mei eerste echoBelle8829/281e4 januari25 mei eerste echoDoortje_1636/362e10 januari31 mei eerste echoAnais_3434/342e7 januari26 mei echoAutumn_8729/3110 januari29 mei eerste echoMotanah34/?2e2 januari18 mei intake 9 juni echoMamarjan?/?? januari24 mei eerste echoUkkePuckje201731/332e? januariXinsia27/322e7 januari22 mei eerste echoBorboletas29/331e5 januari31 mei eerste echoWolkje8532/321e10 januari26 mei eerste echo
Hoi Depje,

Ik ben 7 januari uitgerekend en wil meekletsen.

Groetjes blauwe stoel
Gezellig blauwe stoel. Ik ben 1 dag voor jou uitgerekend. 6 januari! Wanneer heb jij getest en waren jullie lang bezig?
Ik heb gisteren getest. Ik was een beetje chagrijnig, omdat ik wel de symptomen had, maar niet ongesteld werd en toen bleek de test dus knalpositief. We zijn 2 jaar bezig geweest.

En jij? Wordt dit jullie eerste kindje?
Wat top zeg Gefeliciteerd! 2 jaar bezig geweest met zwanger worden? Wat super dat t dan nu gelukt is..

Ik heb een zoontje van bijna 6 uit vorige relatie. Jullie 1e kindje?

Ik ben eind maart gestopt met de pil dus 1e ronde meteen raak. Wel ff schikken zeg.
Ik schrijf graag mee. Zou jij een tabel aan willen maken?
Hoi!

Ik zou ook heel graag met jullie meekletsen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Heel onwerkelijk om dit hier neer te mogen zetten. Ik ben 10 januari uitgerekend en heb afgelopen dinsdag, donderdag en vandaag getest! Alledrie positief en mooi oplopend! Wij zijn zwanger worden via ICSI en dit is onze eerste zwangerschap! Heel spannend dus! 30 mei de eerste echo!
hoi hoi ik ben 3 januari uitgerekend , dus ik klets ook gezellig mee. Dit is mijn 4de zwangerschap en ook de laatste. 22 mei heb ik de eerste echo en intake
Wat leuk dat er meer meiden bijgekomen zijn. Van harte gefeliciteerd allemaal!

Ik vind het ook nog onwerkelijk, xkussie. Wij hebben 7 juni onze eerste echo, omdat wij tussendoor nog op vakantie gaan. (Wij mogen met 7 weken in het ziekenhuis komen voor een echo, maar door onze vakantie wordt het in week 9)

Dat lijkt me ook even schrikken Depje. Al een beetje aan het idee gewend?
quote:Blauwe_stoel schreef op 06 mei 2017 @ 18:45:

Ik heb gisteren getest. Ik was een beetje chagrijnig, omdat ik wel de symptomen had, maar niet ongesteld werd en toen bleek de test dus knalpositief. We zijn 2 jaar bezig geweest.

En jij? Wordt dit jullie eerste kindje?ik heb er ook helaas ruim 2 jaar over gedaan om zwanger te worden.
Hier ook na 1,5 jaar een positieve test in handen. Zijn er meer die nog helemaal nergens last van hebben?
quote:Maanroosvis schreef op 06 mei 2017 @ 19:48:

Hier ook na 1,5 jaar een positieve test in handen. Zijn er meer die nog helemaal nergens last van hebben?helaas heb ik wel last van kwaaltjes , hen sinds vandaag veel krampen in me onderbuik en rug, maar niet heel de dag door. maakt me wel onzeker. in mijn vorige 2 zs had ik ook geen kwaaltjes
Hoi meiden,

Ik voeg me ook toe aan het lijstje: ben 7 of 8 januari uitgerekend...ligt er een beetje aan hoe je het berekent.

De echte datum hoor ik tijdens de echo wel

En als dit spruitje een beetje lijkt op zijn grote broer, dan zegt een datum niet zo veel...

We zijn beide zeer verrast dat ik al zwanger ben, gebeurde gelijk na het verwijderen van mirena en dat hadden we echt nog niet verwacht. Super blij!
Mag ik hier ook aansluiten? Ik ben volgens mijn eigen berekening rond 5 januari uitgerekend van ons 2e kindje.

@kwaaltjes ik ben vooral erg moe en ik moet steeds wat kleins eten om niet te misselijk te worden. Verder doen mijn borsten pijn en moet ik alweer wat vaker s nachts uit bed om te plassen.
Hier ook een UD van 8 januari. Tot vooralsnog nergens last van. Ik heb al redelijk wat topics doorgespit op zoek naar bevestiging. Ik door een aantal zwangeren voor mij voorgesteld dat het vanaf minuut 1 kommer en kwel zou zijn.
quote:Maanroosvis schreef op 06 mei 2017 @ 19:24:

Ik schrijf graag mee. Zou jij een tabel aan willen maken?Oooh leuk zn tabel alleen geen idee hoe dat moet jullie wel?
quote:Blauwe_stoel schreef op 06 mei 2017 @ 19:40:

Wat leuk dat er meer meiden bijgekomen zijn. Van harte gefeliciteerd allemaal!

Ik vind het ook nog onwerkelijk, xkussie. Wij hebben 7 juni onze eerste echo, omdat wij tussendoor nog op vakantie gaan. (Wij mogen met 7 weken in het ziekenhuis komen voor een echo, maar door onze vakantie wordt het in week 9)

Dat lijkt me ook even schrikken Depje. Al een beetje aan het idee gewend?

Wat spannend.. waar gaan jullie heen op vakantie? Wij zijn net terug van 9 dagen Spanje.

Ja nooit verwacht dat t meteen raak was. Met mijn zoontje was ik ook heel spontaan zwanger was al 8 weken toen ik t door had.
Wat leuk dames om met elkaar te kletsen over de zwangerschap. Ik ben trouwens 31 en een zoon van bijna 6. Hoe oud zijn jullie en hoeveel kindjes hebben jullie?

Ik heb ook nog niet heel veel kwaaltjes alleen gevoelige borsten en wat last van darmen en steken.
.
anoniem_299017 wijzigde dit bericht op 06-05-2017 20:45
Reden: verkeerde Nick
% gewijzigd
Excuus ik stond nog ingelogd met de inlog van mijn oude groep. Stom, stom

Depje kun je dit bericht quoten? En als basis gebruiken voor in de OP.

NaamLeeftijd (v/m)KindUDGeslachtAfsprakenDepje1131/?2e6 januariBlauwe_stoel7 januari7 juni eerste echoXkussie10 januari30 mei eerste echoNx333/?4e10 januari22 mei intake + eerste echoLissjay32/?2e7/8 januari24 mei eerste echohappyapple2e5 januariRosalieCalvert28/?3e5 januariMaanroosvis26/341e8 januari26 mei intake
quote:Depje11 schreef op 06 mei 2017 @ 20:31:

Wat leuk dames om met elkaar te kletsen over de zwangerschap. Ik ben trouwens 31 en een zoon van bijna 6. Hoe oud zijn jullie en hoeveel kindjes hebben jullie?

Ik heb ook nog niet heel veel kwaaltjes alleen gevoelige borsten en wat last van darmen en steken.ik ben 33 word volgende maand 34 en heb al 3 kinderen van 13 en 7 en 4. 2 oudste zijn meiden en jongste een zoon
Hoi dames

Mag ik meeschrijven?

Ik heb 20 april positief getest. Wel vroeg, want ivm een miskraam in februari en een onregelmatige cyclus mocht ik al snel langskomen voor een echo. Deze was afgelopen dinsdag en er was een mooi vruchtzakje te zien. Volgens echoscopiste 4 weken. Aankomende woensdag ga ik terug om te zien of er verandering is. Vind ik heel erg spannend met de miskraam in mijn achterhoofd.

Qua kwaaltjes ben ik al flink zwanger, ik red de dag niet meer zonder tussendoor te slapen, heb een hele zere rug en ook flink zere tepels. Dit was de vorige keer anders. Ook mijn testen lopen flink op, 20 april 1-2, vorige week 2-3 en afgelopen donderdag 3+.

Ik ben 28 jaar, en heb al 2 dochters van 8 en 6.

Het lijkt mij erg leuk om een gezellig groepje te hebben en onzekerheden, mooie echo's en alle eerste momenten samen te delen !
Leuk Nx3, jij was ook op je 20 al moeder!
Hier even de info voor de tabel:

Ben 32 en heb een zoontje van 2,5 jaar. 24 mei heb ik de eerste echo.

Heb het gevoel dat het pas echt wordt als ik het hartje heb horen kloppen, dat had ik ook bij mijn 1e zwangerschap. Herkennen jullie dat?

Kwaaltjes: al het complete pakket en ook al een tijdje. De eerste tekenen kwamen al 2 weken voor nod. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.

Bij mijn zoontje heb ik de gehele zwangerschap last gehad van een ingekapselde blindedarm niet vanwege risico van het kindje niet geopereerd kon worden. Daardoor een tijdje in het ziekenhuis gelegen en is door de medicijnen de boel zo vertroebeld qua kwalen dat ik het lastig vind om te vergelijken...

Iemand anders tijdens andere zwangerschappen ook in het ziekenhuis moeten doorbrengen?
@ maanroosvis volgens mij is t gelukt. Mocht er wat veranderen dan vraag ik je wel ff hoe t moet. Dankjewel voor de tabel.

@NX3 wat leuk zeg zn groot gezin. Je dochters kunnen je al goed helpen straks met de baby.

@RosalieCalvert welkom! Spannend he. Lijkt me ook echt leuk om alles te delen. Niemand weet t nog bij ons. Bij jullie dan? (allemaal of course).

@Lissjay ik ga de zwangerschap nu wel heel anders beleven als bij mn zoontje. Toen wist ik niet wat ik nu weet, maar idd als je t hartje eenmaal hoort wordt t echt echt. Kan na de 6de week toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven