Ben ik dik?

12-12-2017 00:19 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus het meest rare ever overkwam mij laatst.

Mijn nicht dacht dat ik zwanger was omdat ik geen wijn wilde op een groot feest van mijn oom en heeft dit "stiekem" met haar dronkenkop tegen mensen en familie verteld. Ik ben een fanatiek wijndrinker dus waarschijnlijk dacht ze het daardoor. De echte rede dat ik geen wijntje nam was omdat ik een kalmeringstabletje in had genomen, maar goed..
Ik heb haar hier op aangesproken maar nu denkt mijn familie dat ik zwanger ben. Ik heb al een paar keer aangegeven dat het niet zo is, maar ze lijken het niet te geloven. Mijn oma kocht laatst een knuffel en baby sokjes voor me.. Wel heel lief, maar ik heb haar uitgelegd dat het niet zo is. Ze zei "ja ja" en begon te grinniken. Wat moet ik doen?
Beter blijf je ook alleen in dit topic. Meeste postings, leukste personages en minder kliks.
Ik ga wel naar bed.
O, nou het wordt al minder minder minder.
Ik kom terug!
Code rood = kans op dood.
Ik neem er nog eentje. Op je koters, Krishna! :cheers:
Dat is dan altijd weer een fijne bijkomstigheid. Bedankt Moiron!
Ik denk soms ook dat ik te dik ben, maar ik heb een spijkerbroek in maat 164 die me past. Toch bestaan er ook dikke meisjes met die maat.
Het verwart me.
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je te dik bent
Als je alleen bent, dan moet dat toch niks uitmaken.
Jezelf met meisjes vergelijken is inderdaad zorgwekkend.
Moet jij niet zingen en met je hoofd schudden?
Je zou verdomme maar een korte concentratieboog hebben, een headbanger zou er jaloers op zijn.
Opruimen, vaatwasser klaarzetten, pillen pakken (heel veel werk), verwarming laag, bovenlichtje open, plassen, tandenpoetsen.

Naar bed gaan is een langdurig proces.
En zo kan ik nog uren doorgaan. Ik ben niet alleen, ik ben niet alleen. :couple:
Op de vaatwasser na hebben we hetzelfde ritueel!
Al vind ik een bovenlichtje openen toch wel vreemd. Ik zet die gelijk aan het alarm.
Bruise schreef:
12-12-2017 02:04
Al vind ik een bovenlichtje openen toch wel vreemd. Ik zet die gelijk aan het alarm.
Alarm? Waarvoor?
De dieven natuurlijk.
Heb je de pillen al binnen?
Dat bedoel ik niet löllig hoor.
Bruise schreef:
12-12-2017 02:07
Heb je de pillen al binnen?
Duh.
Bruise schreef:
12-12-2017 02:06
De dieven natuurlijk.
Er valt hier niets te stelen. Zelfs mijn paspoort is verlopen.
Nou ja zeg, die van mij ook!
Ik voel me nog niet rijp voor een nieuwe pasfoto ook niet.
Zit net je haar goed, moet je het achter je oren doen.
Dat lijkt me fijn leven, dat er niets te stelen valt of dat je leven in een koffer past.
En om on topic te zijn, niet dik zodat je familie grapjes gaat maken wanneer je weer eens een glas wijn laat staan vanwege een kalmeringstabletje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven