Ben ik dik?

12-12-2017 00:19 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus het meest rare ever overkwam mij laatst.

Mijn nicht dacht dat ik zwanger was omdat ik geen wijn wilde op een groot feest van mijn oom en heeft dit "stiekem" met haar dronkenkop tegen mensen en familie verteld. Ik ben een fanatiek wijndrinker dus waarschijnlijk dacht ze het daardoor. De echte rede dat ik geen wijntje nam was omdat ik een kalmeringstabletje in had genomen, maar goed..
Ik heb haar hier op aangesproken maar nu denkt mijn familie dat ik zwanger ben. Ik heb al een paar keer aangegeven dat het niet zo is, maar ze lijken het niet te geloven. Mijn oma kocht laatst een knuffel en baby sokjes voor me.. Wel heel lief, maar ik heb haar uitgelegd dat het niet zo is. Ze zei "ja ja" en begon te grinniken. Wat moet ik doen?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:42
Reden: trol
85.71% gewijzigd
Ik weet het niet?
[...]

:O Écht?????
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:40
81.82% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:42
98.13% gewijzigd
Maar hoe los ik nou mijn kerstbomenprobleem op.
Ik heb eigenlijk alleen morgen nog maar, anders wordt het pas volgende week en ik wil hem eigenlijk nu.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:47
0.00% gewijzigd
Voor 22 uur bestellen en je hebt hem de volgende dag binnen. En anders jat je er een bij de buren.
Bruise schreef:
12-12-2017 01:29
Voor 22 uur bestellen en je hebt hem de volgende dag binnen. En anders jat je er een bij de buren.
Ja, bij Bol.
Maar ik wil hem eerst zien voordat ik een stam met 6 takken koop voor veel te veel geld.
Ik woon in de stad. Wij hebben geen bomen.
Nou goed dat slagtandje gebanned is! Dat is een echte no-go.
Ik heb een mooie zwarte. Zou jou ook goed staan Moiron. (kan je ajb zsm van naam wisselen)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:46
97.75% gewijzigd
Moiren’ schreef:
12-12-2017 01:28
Maar hoe los ik nou mijn kerstbomenprobleem op.
Ik heb eigenlijk alleen morgen nog maar, anders wordt het pas volgende week en ik wil hem eigenlijk nu.
Ga naar het bos. Doe net alsof je een boom omhakt maar je bedenkt. Dan zullen alle bosdiertjes uit dankbaarheid je huis versieren. Zag ik laatst op tv. Je hebt dan nog steeds geen boom ,maar wel veel afvaltakken in je huis. Inclusief verlichting.
Bruise schreef:
12-12-2017 01:31
Ik heb een mooie zwarte. Zou jou ook goed staan Moiron. (kan je ajb zsm van naam wisselen)
Zet jij nou eens een e ipv een o!
Dat is inderdaad een mooie verlichting!
Bruise schreef:
12-12-2017 01:31
Nee zeg. Natuurlijk niet.

Het bos is nog verder weg dan het tuincentrum. Die van het plein bij het stadhuis krijg ik niet door de deur.
Dat is een I.M. In Moiron.
Natuurlijk niet van nick wisselen.
En natuurlijk geen zwarte boom. Denk aan het tere kinderzieltje dat dankzij mij al te zwarte humor heeft.
Bruise schreef:
12-12-2017 01:34
Dat is een I.M. In Moiron.
Er zit niets in mij.
Helaas.
I.M. In Mij. Het houdt niet over!
Bruise schreef:
12-12-2017 01:37
I.M. In Mij. Het houdt niet over!
Als het in mij zit liever niet inderdaad.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:48
0.00% gewijzigd
Er kan ook een reden voor zijn natuurlijk.
GoestingKrishna schreef:
12-12-2017 01:38
Die mods zijn echt bizar sloom, ik waar hier gewoon nog rond
En ook nog op je andere topic. Ach, je kinderen slapen toch.
Ze gunt ons een pleziertje en zo hoef jij niet weer een nieuwe naam aan te maken. Win-win.
Triple-win!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven