Ben ik zwanger?

15-09-2015 12:25 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_253377 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 23:41
0.00% gewijzigd
Testen zijn zo 1013.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik voorspel dat niemand dit kan voorspellen.... Wacht nou gewoon de test af.
Dat is te vroeg.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Angst dat het niet zo is.. Vandaar dat ik ergens hoop probeer te vinden...
50/50
Zo vroeg in een eventuele zwangerschap heb je helemaal nog geen symptomen.

Dus relax en wacht af
If you can dream it, you can do it.
Ik heb er veel over gelezen, de ene helft voelt van alles en de andere helft weer niet ... Zo verwarrend. Het is natuurlijk spannend om te wachten. Ben benieuwd..... Bedankt Mel.nl
quote:mel.nl schreef op 15 september 2015 @ 12:40:

Zo vroeg in een eventuele zwangerschap heb je helemaal nog geen symptomen.

Dus relax en wacht af

Dit. Je kan misschien wat misselijk zijn maar al die symptomen die je noemt is echt te vroeg.

Snap dat je graag wilt maar testen is de enige manier.

Wachten is kut.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
wanneer was de eerste dag van je menstruatie? met de laatste dag kun je het niet uitrekenen toch?
quote:Atia schreef op 15 september 2015 @ 12:48:

wanneer was de eerste dag van je menstruatie? met de laatste dag kun je het niet uitrekenen toch?24 augustus
Ok en dan menstueer je elke maand op de 24e (nee toch?). Is je cyclus dan 24 dagen lang?

Ik vulde dan zo'n calculator in, zie je snel wanneer je waarschijnlijk vruchtbaar bent geweest. Met 24 dagen zou je ovulatie rond 11 september geweest kunnen zijn.

http://www.ovulatie-berekenen.com/bereken-ovulatie/

De symptomen die je noemt zeggen waarschijnlijk in dit stadium niet zoveel. Zwangerschapsklachten volgen uit hormonen die je lichaam gaat aanmaken, en dat duurt even voordat je dat gaat merken. Doorgaans. Meestal. Iedereen is anders.

Succes!
Toch maar gewoon 'even' wachten tot rond 24 september, als je (eventueel) echt over tijd bent.

Er is op dit moment echt niets over te zeggen.
Ja, je bent zwanger.
quote:Atia schreef op 15 september 2015 @ 13:05:

Ok en dan menstueer je elke maand op de 24e (nee toch?). Is je cyclus dan 24 dagen lang?

Ik vulde dan zo'n calculator in, zie je snel wanneer je waarschijnlijk vruchtbaar bent geweest. Met 24 dagen zou je ovulatie rond 11 september geweest kunnen zijn.

http://www.ovulatie-berekenen.com/bereken-ovulatie/

De symptomen die je noemt zeggen waarschijnlijk in dit stadium niet zoveel. Zwangerschapsklachten volgen uit hormonen die je lichaam gaat aanmaken, en dat duurt even voordat je dat gaat merken. Doorgaans. Meestal. Iedereen is anders.

Succes!Elke maand word ik ongesteld op de 24ste... Bedankt voor de info ... Hopen op goed nieuws volgende week
Met een gemiddelde cyclus is je ovulatie zo'n 14 dagen na het begin van je menstruatie. Dat zou betekenen dat je op of rond 7 september je ovulatie had. Je rekent in je cyclus vanaf de eerste dag van je menstruatie, niet de laatste.

Nog een weekje wachten en dan testen.

Grapje Toete, moet kunnen toch?
quote:Swinta schreef op 15 september 2015 @ 13:16:

Grapje Toete, moet kunnen toch? hahhaha ik wil een jongetje ja ahahaha
Als jij elke maand op de 24ste ongesteld wordt heb je een cyclus van de ene maand 30 dagen en de andere maand 31 dagen. En in februari 28 dagen. Word je echt elke maand op de 24ste ongesteld?
quote:Esquimeau schreef op 15 september 2015 @ 13:18:

Als jij elke maand op de 24ste ongesteld wordt heb je een cyclus van de ene maand 30 dagen en de andere maand 31 dagen. En in februari 28 dagen. Word je echt elke maand op de 24ste ongesteld?Bijna elke maand de 24ste .... HEEEEEEL soms de 25ste ..
Bijzonder
ik snap heel die cyclus niet......... :(
Bedoel je dat je jouw cyclus niet snapt of dat je in het algemeen niet snapt hoe een cyclus verloopt?

Op internet kan je veel informatie vinden over cyclussen (cycli) en hoe die gemiddeld verlopen. Maar voor elke vrouw verloopt de cyclus anders en vaak niet eens elke maand hetzelfde.
quote:Esquimeau schreef op 15 september 2015 @ 13:18:

Als jij elke maand op de 24ste ongesteld wordt heb je een cyclus van de ene maand 30 dagen en de andere maand 31 dagen. En in februari 28 dagen. Word je echt elke maand op de 24ste ongesteld?

Precies, en hoe gaat dat in een schrikkeljaar?

Zelfde website voor TO als net, nu een andere pagina :-)

http://www.ovulatie-berekenen.com/menstruatiecyclus/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven