Ben ik zwanger?

21-08-2016 10:23 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu 5 jaar aan de pil en ik slik deze soms 1 keer door. Dat heb ik nu gedaan omdat we op vakantie zijn gegaan (mijn vriend en ik). Nu heb ik al een aantal dagen last van bruine afscheiding. Op Internet las ik dat dit een doorbraakbloeding kan zijn. Dit is de eerste keer dat ik dit heb voor zover ik me kan herinneren. Ik heb de pil wel altijd netjes geslikt en ben er geen vergeten. Nu heb ik gisteren (stom) onveilige seks gehad met mijn vriend. Hij is niet klaargekomen en lang heeft het ook niet geduurd. Nu mijn vraag; zou ik hierdoor zwanger kunnen worden?

Ik weet dat het niet slim is wat er is gebeurd, dat bedacht ik me achteraf.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ja gefeliciteerd!!!

Je bent de pil nooit vergeten maar gisteren onveilig seks gehad? Hoe bedoel je dat?
Ik snap het niet. Je slikt toch gewoon de pil? Hoe kan je dan zwanger zijn?
Zonder condoom bedoelt ze denk ik.

Joepie is het weer zover.. oww ja het is weekend.

TO er is tegenwoordig een algemeen topic voor dit soort flauwekulvragen.

Gebruiksaanwijzing lezen, daar staat het uitgebreid in uitgelegd, en dokter bellen als je je druk maakt.

(Al kan ik je vraag ook wel beantwoorden: nee je bent niet zwanger. Slotje erop)
Als jij de pil inderdaad altijd netjes lijkt me die kans echt zeer klein hoor!

Dit zou in principe gewoon veilig moeten zijn
Ik wou vroeger dokter worden dus ik weet bij deze zeker dat je zwanger bent! Bij bruine afscheiding is het 100% zeker een tweeling!
quote:Wieoowiej schreef op 21 augustus 2016 @ 10:31:

Ik wou vroeger dokter worden dus ik weet bij deze zeker dat je zwanger bent! Bij bruine afscheiding is het 100% zeker een tweeling!
Sommige mensen moeten niet zoveel op internet zoeken naar domme dingen.
quote:Wieoowiej schreef op 21 augustus 2016 @ 10:31:

Ik zie ik zie..... 10 kinderen in de toekomst!
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 21 augustus 2016 @ 10:34:

Ik zie ik zie..... 10 kinderen in de toekomst!

Jij wou vroeger zeker ook dokter worden?! Samen anders een praktijk beginnen voor mogelijk zwangere?

Aangezien ik vaak hier de vraag voorbij zie komen; Ben ik zwanger? , weet ik zeker we rijk gaan worden
Het kan zijn dat de combinatie wat in de pil zit bij jou voor een doorbraakbloeding zorgt. Je kunt bij de ha een andere halen. Google is niet stuk heb ik net ondervonden.
quote:Dreamglasses schreef op 21 augustus 2016 @ 10:34:

Ik zie ik zie..... 10 kinderen in de toekomst!Allemaal door de pil heen verwekt.
quote:Wieoowiej schreef op 21 augustus 2016 @ 10:35:

[...]

Jij wou vroeger zeker ook dokter worden?! Samen anders een praktijk beginnen voor mogelijk zwangere?

Aangezien ik vaak hier de vraag voorbij zie komen; Ben ik zwanger? , weet ik zeker we rijk gaan worden

Lijkt me goed plan Wieoowiej! Kan wel wat cash gebruiken. Maar jij bent de echte dokter van ons, hoor! Ik doe alleen koffuedikkijken, handlezen en de kristallen bol! All-in pakketje zo.
The Summer is Magic
O, kt ik was vergeten dat dit topic samen komt bij de ben ik zwanger of niet topic
quote:Dreamglasses schreef op 21 augustus 2016 @ 10:38:

[...]

Lijkt me goed plan Wieoowiej! Kan wel wat cash gebruiken. Maar jij bent de echte dokter van ons, hoor! Ik doe alleen koffuedikkijken, handlezen en de kristallen bol! All-in pakketje zo. Is goed ik ga in mn witte jas daar zitten met een stethoscoop om mn nek en jij krijgt een wierook kamertje met glazen bol in een Jomanda jurk
quote:Wieoowiej schreef op 21 augustus 2016 @ 10:44:

[...]

Is goed ik ga in mn witte jas daar zitten met een stethoscoop om mn nek en jij krijgt een wierook kamertje met glazen bol in een Jomanda jurk Oh yeah!
quote:Wieoowiej schreef op 21 augustus 2016 @ 10:44:

[...]

Is goed ik ga in mn witte jas daar zitten met een stethoscoop om mn nek en jij krijgt een wierook kamertje met glazen bol in een Jomanda jurk Mag ik meedoen? Ik wil graag met veel licht en wind effecten een zwangerschapstest tevoorschijn toveren a la Hans Klok.
Oke oke duidelijk.. sorry voor dit nutteloze topic dan, ik heb nog nooit last gehad van een doorbraakbloeding dus weet niet of ik dan minder beschermd ben.. ik had het inderdaad over seks zonder condooms.

Maar een slofje erop dan.
Klein beetje offtopic, maar ook weer niet..

Ik las een keer een verhaal dat een meisje elke ochtend met een naald door haar pil prikte, zodat de pil niet zou werken
quote:ah2014 schreef op 21 augustus 2016 @ 10:53:

Oke oke duidelijk.. sorry voor dit nutteloze topic dan, ik heb nog nooit last gehad van een doorbraakbloeding dus weet niet of ik dan minder beschermd ben.. ik had het inderdaad over seks zonder condooms.

Maar een slofje erop dan.Vraag aan de ha een andere pil. Dan heb je mss geen last meer van een doorbraakbloeding. Dat is sowieso beter
quote:Sophiever schreef op 21 augustus 2016 @ 10:52:

[...]

Mag ik meedoen? Ik wil graag met veel licht en wind effecten een zwangerschapstest tevoorschijn toveren a la Hans Klok.

Ooooh jaaaaaaaaaaaaaaa vet! A magic room erbij!!

Jajajajaaaaaa ik zie het voor me!

Een vrouw in een box stoppen, jij met je doek erover zwaaien en binnen 2 seconde is ze bevallen van een 5ling!!!!!!
quote:Wieoowiej schreef op 21 augustus 2016 @ 10:54:

Klein beetje offtopic, maar ook weer niet..

Ik las een keer een verhaal dat een meisje elke ochtend met een naald door haar pil prikte, zodat de pil niet zou werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven