Bij wie werd meisjesnub toch jongen?
donderdag 19 maart 2020 om 10:21
Even m'n kansen inschatten 
Ik had met 12.3 weken een platte meisjesnub, geen twijfel mogelijk. Maar met die termijn kan het natuurlijk nog veranderen. Wie had rond die tijd ook een duidelijke meisjesnub maar verwelkomde alsnog een jongen? En bij wie bleef het zo? Andersom vind ik ook wel leuk om te weten, dat schijnt wel zeldzamer te zijn...
Ik had met 12.3 weken een platte meisjesnub, geen twijfel mogelijk. Maar met die termijn kan het natuurlijk nog veranderen. Wie had rond die tijd ook een duidelijke meisjesnub maar verwelkomde alsnog een jongen? En bij wie bleef het zo? Andersom vind ik ook wel leuk om te weten, dat schijnt wel zeldzamer te zijn...
donderdag 19 maart 2020 om 10:45
Google stuk?
De nub is een soort ‘uitsteeksel’ tussen de benen van je baby dat een indicatie kan geven welk geslacht je baby krijgt. In het Engels wordt dit uitsteeksel ook wel de nub (bobbel) genoemd.
donderdag 19 maart 2020 om 10:57
Haha, heb wel eens gegoogeld, maar werd er toen niks wijzer van
Ik heb er even wat oude echos bij gepakt, maar ik denk dat ik er gewoon geen oog voor heb, want ik zie geen uitsteeksel... Misschien dat ik google daarom niet snap
donderdag 19 maart 2020 om 12:42
Maartje2016, als je zomaar wat echo's pakt is de kans ook klein dat de nub erop staat. Laat staan vanuit de juiste hoek in de goede houding. Het is na een beetje oefenen niet moeilijk om de nub te vinden.
Saartjepoes, ja pretecho's zijn helaas (maar begrijpelijk) bijna overal geschrapt. Ik heb maandag een afspraak, maar of dat doorgaat is nog spannend..
Saartjepoes, ja pretecho's zijn helaas (maar begrijpelijk) bijna overal geschrapt. Ik heb maandag een afspraak, maar of dat doorgaat is nog spannend..