Bijna abortus

10-02-2017 01:02 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Op een avond heb ik seks met mijn vriend gehad en dat is mis gegaan, We waren beide dronken, en hadden niet door dat het condoom van zijn inmiddels slappe penis was afgegleden, en zijn daarna gewoon doorgegaan.

Afgelopen maandag heb ik een zwangerschapstest gedaan, en het was raak. Tot groot verdriet van mij en mijn vriend, we zijn nog lang niet toe aan een kindje, we studeren beide, hebben geen geld, zijn nog maar net samen.

Wij staan er beide 100% achter dat we geen kind willen. Dus heb ik een afspraak gemaakt bij de abortuskliniek, en maandag kan ik terecht.

Ik voel mij zo stom. Stom dat we dat niet op tijd door hebben gehad, stom dat we niet de morning after pil hebben gehaald, stom dat ik zei 'de kans is zo klein, en die pil is nou niet echt gezond. Laat maar joh, het komt vast goed'.

Er zijn zoveel programma's op tv waarbij tienermoeders het zelfs lukt om een kindje op te voeden en rond te komen. Wij zijn midden 20 en wij nemen de 'makkelijke' beslissing. Dat voelt zo slecht. Soms gaat het even goed en kan ik lachen, maar dan bekruipt dat slechte gevoel mij weer. Dat ik nooit meer een kindje verdien, en dat dit gevoel altijd zal blijven. Of dat ik nooit meer dezelfde zal zijn. Ik zie ineens alleen maar zwangere vrouwen en kinderen op straat. Ik wil weten of ik een jongetje of een meisje zou krijgen, en of het mijn karakter of dat van mijn vriend zou hebben. Of misschien van ons beide een beetje, dat lijkt mij helemaal leuk.

Al sta ik 100% achter deze beslissing, en mijn vriend achter elke keuze die ik maak, dit gevoel kan ik niet wegstoppen.

Ik ben niet zo actief op VIVA, maar ik lig wakker en wilde aan iemand mijn verhaal kwijt. Bedankt voor het lezen.

Ik vraag mij ook af of iemand dit gevoel herkent, hoe zij er mee om is gegaan, en of het weg gaat?

Liefs,
Wel goed dat je even afgevlakt bent van t roesje nog. Kan je op adem komen. Miss ga je je nog anders voelen. Dan kan t door de hormonen zijn die je nog hebt. Klinkt als een goede beslissing. Fijn dat je goede steun hebt.
Fijn dat het achter de rug is voor je en dat je geen spijt hebt, dat is het belangrijkst. Hopelijk knap je snel op. Goed dat je het rustig aan doet. Sterkte
Fijn dat je zo achter je keuze staat Dat je maar snel mag herstellen en de draad weer op kan pakken.
Fijn dat het achter de rug is. Rustig aan inderdaad nu en mooi dat je steun van je vriend en vriendinnen hebt.
Goed dat je een keuze hebt kunnen maken waar je zelf ook het meest achter staat. En dat je omgeving je hier ook in steunt.

Ik hoop dat je snel herstelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven