Blij zijn
maandag 24 juni 2019 om 00:49
Ik heb bij pschyge een topic geopend over een ongepland zwangerschap,terwijl ik net wou scheiden.ik heb er al 2 en dat was voor mij ook genoeg.Ik heb toen advies gehad om naar huisarts en naar instanties te bellen,heb ik gedaan,maar ik ben ook langs verloskundige gegaan en daar bleek ik al 16 weken zwanger te zijn.Dus een zwangerschapsafbreking viel voor mij af omdat ik voor mijn gevoel te laat ben,het is al een klein mensje.maar hoe ga ik dan ooit blij zijn met deze zwangerschap,en kan ik er van gaan houden als het er eenmaal is.het is zo zwaar ommezelf te zijn.waarom de zwangerschap niet gewenst was van mijn kant is zo omdat in mijn cultuur een gescheiden vrouw en ook nog met 3 of meer kids geen enkele kans meer maakt.en ik wil niet na mijn scheiding(Die er zoiezo komt)niet voor altijd alleen blijven..wou zo graag dat ik deze gedachtes uit kon zetten en van dit kindje kon genieten..
maandag 24 juni 2019 om 17:34
Waarom? Dus maar nooit meer een relatie aangaan omdat je kinderen hebt? Wat een onzin. Geldt dit voor vaders ook, of zijn weer alleen moeders de pineut?
Ik denk trouwens dat mannen die zelf ook kinderen hebben liever een vrouw kiezen die in dezelfde levensfase zit.
Van een man zonder kinderen kan ik me voorstellen dat hij een vrouw prefereert met wie hij nog kinderen kan krijgen of geen zin heeft in een vrouw die al kinderen heeft, als hij hier zelf niet voor kiest. Andersom geldt dit denk ik ook.
maandag 24 juni 2019 om 18:00
Omdat mannen meer aan zichzelf denken en dus maar een vrouw zonder kinderen kiezen?Maya85 schreef: ↑24-06-2019 17:34Waarom? Dus maar nooit meer een relatie aangaan omdat je kinderen hebt? Wat een onzin. Geldt dit voor vaders ook, of zijn weer alleen moeders de pineut?
Ik denk trouwens dat mannen die zelf ook kinderen hebben liever een vrouw kiezen die in dezelfde levensfase zit.
Van een man zonder kinderen kan ik me voorstellen dat hij een vrouw prefereert met wie hij nog kinderen kan krijgen of geen zin heeft in een vrouw die al kinderen heeft, als hij hier zelf niet voor kiest. Andersom geldt dit denk ik ook.
maandag 24 juni 2019 om 18:01
maandag 24 juni 2019 om 21:03
maandag 24 juni 2019 om 21:08
Maar de meeste mannen boven een bepaalde leeftijd hebben zelf ook gewoon kinderen, dus op plek 1 staat hij allang niet meer.
De meeste mannen zijn wanneer ze volwassen zijn gewend dat het niet meer alleen om hen draait. En is dat niet zo, dan moet je er sowieso niks mee beginnen, want dan zal hij in een relatie ook asociaal zijn.
woensdag 26 juni 2019 om 19:32