Bloedverlies na bevalling

21-05-2015 16:47 7 berichten
Bijna 8 weken terug bevallen. Bloedverlies was tot week geleden weg.

Twee weken geleden weer gestart met de pil. Heb nog 1 week aan pillen over tot aan de stopwerk.

Sinds dag of drie opeens weer bruinverlies en sinds vandaag ook weer helder rood bloedverlies.

Kan dit een menstruatie zijn die door de pil heen komt, of is dit nog van de bevalling?

Wat is jullie ervaring met bloedverlies na de bevalling?
Ps. De glazen bollen mogen jullie thuis laten
Alle reacties Link kopieren
Ging bij mij ook ongeveer zo. Of dat mijn eerste menstruatie was, of weer vloeien vd bevalling, geen idee. Na ongeveer 3 maanden aan de pil leek het weer een beetje op hoe het voor de bevalling was
Ik was er allebei de keren na een week alweer vanaf en en allebei de keren werd ik zeven weken na de bevalling ongesteld (meteen regelmatig ook nog). Voor mij was het dus wel duidelijk.
Je kunt de apotheker er eens over bellen, ze weten er vaak wat meer vanaf. Ik gooi het op 'je hormonen zijn zo kolere in de war, dat ze even niet weten waar ze aan toe zijn.' Maar dat zou ik denken, al is het misschien even beter bevestiging van een professional te krijgen.
Ha wintersport!

Hier drie weken bloed, toen vijf dagen niks en toen in alle hevigheid terug tot aan week 6, toen dacht ik ongesteld te zijn geworden. Daarna stopte het, en nu twee weken later weer ongesteld! (Denk ik?!) kortom; bij mij klopt er ook nog geen zak van!
quote:violier schreef op 21 mei 2015 @ 17:39:

Ha wintersport!

Hier drie weken bloed, toen vijf dagen niks en toen in alle hevigheid terug tot aan week 6, toen dacht ik ongesteld te zijn geworden. Daarna stopte het, en nu twee weken later weer ongesteld! (Denk ik?!) kortom; bij mij klopt er ook nog geen zak van! Heei! Hoe gaat het met jou en de kleine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven