Checklist baby?
vrijdag 3 april 2020 om 08:51
Hoi,
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen: kunnen jullie iets aanraden qua checklist ter voorbereiding op de komst van een eerste kindje?
Toen we gingen trouwen, had ik heel veel aan een account bij The Perfect Wedding; kon je precies zien wanneer je alles moest doen en dingen afvinken. Liefst dus dat het helemaal digitaal kan, of anders in ieder geval een goede lijst waarvan jullie zeggen: daar stond voor mij écht alles op.
Ik hoopte eigenlijk dat er ook zoiets zou zijn voor de zwangerschap, maar heb helaas nog niets kunnen vinden.
Vast bedankt!
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen: kunnen jullie iets aanraden qua checklist ter voorbereiding op de komst van een eerste kindje?
Toen we gingen trouwen, had ik heel veel aan een account bij The Perfect Wedding; kon je precies zien wanneer je alles moest doen en dingen afvinken. Liefst dus dat het helemaal digitaal kan, of anders in ieder geval een goede lijst waarvan jullie zeggen: daar stond voor mij écht alles op.
Ik hoopte eigenlijk dat er ook zoiets zou zijn voor de zwangerschap, maar heb helaas nog niets kunnen vinden.
Vast bedankt!
vrijdag 3 april 2020 om 16:27
Kan natuurlijk ook. Lijkt me voor baby onprettig dat plakkerige plastic maar dat zit misschien in m'n hoofd.Suzan_1991 schreef: ↑03-04-2020 13:54Ik heb niet eens 1 hoes. Doekje erover en het is weer schoon als er iets geknoeid is.
vrijdag 3 april 2020 om 16:33
Tsja. Slaapjes van max 10 minuten lijkt me ook niet echt aan te raden. Lijkt me vooropgesteld dat iedere ouder zijn of haar gezond verstand gebruikt en niet alleen bij het al dan niet gebruik van een babynestje.Suzan_1991 schreef: ↑03-04-2020 13:56Babynestjes worden overigens afgeraden om te gebruiken of je moet er de hele tijd naast blijven zitten.
Kind sliep in de box in het nestje dus daar heb je inderdaad de hele tijd zicht op. In de co-sleeper zorgde de puckababy voor meer geborgenheid waardoor ze eindelijk langer dan 10 minuten achter elkaar sliep.
Maar dit is volgens mij off topic.