Clearblue digitale zwangerschapstest
woensdag 26 februari 2020 om 10:49
Hoi dames!
Na 7 maanden heb ik al een positieve test in mijn handen, wauww!
Volgens de ovulatie testen zou ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden. Natuurlijk veelte ongeduldig met testen, vanwege een aantal kwaaltjes...
De clearblue gaf duidelijk zwanger aan, alleen zei dat ik al 2-3 weken zwanger ben. Lees veel dat de clearblue aan geeft dat je korter zwanger bent ipv langer. Maar bij mij Is het net andersom, iemand dit toevallig ook gehad? Misschien dan toch een tweeling?

Ik weet dat de clearblue met weken reageert op de hoeveelheid hcg, maak me ook geen zorgen. Meer verbaasd omdat ik 1-2 weken had verwacht, vanwege de ovulatie testen.
Na 7 maanden heb ik al een positieve test in mijn handen, wauww!
Volgens de ovulatie testen zou ik morgen of overmorgen ongesteld moeten worden. Natuurlijk veelte ongeduldig met testen, vanwege een aantal kwaaltjes...
De clearblue gaf duidelijk zwanger aan, alleen zei dat ik al 2-3 weken zwanger ben. Lees veel dat de clearblue aan geeft dat je korter zwanger bent ipv langer. Maar bij mij Is het net andersom, iemand dit toevallig ook gehad? Misschien dan toch een tweeling?
Ik weet dat de clearblue met weken reageert op de hoeveelheid hcg, maak me ook geen zorgen. Meer verbaasd omdat ik 1-2 weken had verwacht, vanwege de ovulatie testen.
woensdag 26 februari 2020 om 10:53
Adem in, adem uit. Niet zoveel in je hoofd halen joh.
Een week meer of minder maakt toch niet zoveel uit.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat zei je vriend?
woensdag 26 februari 2020 om 10:56
Hahhaha, ademen gaat me nog goed af! Maakt me ook echt niet uit. Ben alleen super enthousiast!
Dankjewel, m’n vriend is ook helemaal in de roze wolk!
woensdag 26 februari 2020 om 11:32
Lees even de bijsluiter: daar staat in dat je die weken er zelf bij op moet tellen.Meisjevan4 schreef: ↑26-02-2020 10:53Dankjewel!
Jaklopt, die 2 weekjes krijg je cadeau zeggen ze altijd. Dat scheelt weer![]()
woensdag 26 februari 2020 om 11:42
drominique schreef: ↑26-02-2020 11:32Lees even de bijsluiter: daar staat in dat je die weken er zelf bij op moet tellen.
Nou inderdaad. CB hanteert het aantal weken vanaf bevruchting. Als de bevruchting niet eerder kan hebben plaatsgevonden (omdat je precies weet wanneer je ovulatie was) dan is een tweeling niet eens zo'n rare gedachte hoor.
borboletas wijzigde dit bericht op 26-02-2020 11:50
0.13% gewijzigd