Cravings (feit of fabel?)

20-01-2016 18:55 63 berichten
Naar aanleiding van mijn onweerstaanbare trek in drop (wat dus afgeraden wordt) ben ik benieuwd naar jullie cravings tijdens de zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik er nooit in heb geloofd maar kom er toch een beetje oo terug. Heb het dan niet specifiek met 1 iets maar als ik dan iets wil MOET ik het hebben. Lijkt of je discipline in 1 klap ver te zoeken is.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel 20 weken zwanger, maar niet echt cravings..



De eerste weken smaakte de koffie me niet (nu weer wel..).



Verder eigenlijk niks bijzonders. Vond en vind alles nog steeds lekker .
Het is sterker dan ik! Ben toch voor de drop gezwicht. Nu heb ik het wel gehad en ook niet meer zo veel behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste aardbeienmilkshakes, maar dan alleen van de McDonalds. Ook de flesjes acquarius Lemon waren niet aan te slepen en ik dronk idd liters melk. Sinds die zwangerschap blief ik trouwens geen karbonades meer. De geur alleen al..



Bij mijn 2e zwangerschap nergens last van gehad. Geen trek in gekke dingen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Liters melk en versgeperste sinaasappelsap
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Raketjes!! Het liefst meerdere op een dag en uiteraard alleen de echte. En warme chocomelk met slagroom en dat drink ik anders nooit..
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn vorige zwangerschap waren het rauwe worteltjes, nu is het rauwe paprika, bij voorkeur die oranje snackpaprikaatjes. Ik was de vorige keer verbaasd dat mijn baby niet oranje ter wereld kwam en ook nu maak ik me daar af en toe zorgen om 😀. Ik heb mijn huidige verslaving wel pas vrij laat in de zwangerschap opgedaan.
Hier geen cravings. Door misselijkheid wel een enorme afkeer van een heeeeeleboel dingen die ik normaal wel lust. Alleen al de aanblik of geur van het meeste eten is reden me naar de wc te spoeden.



Het enige dat er een beetje in gaat zonder gekokhals is krentenbrood, en verder sinaasappelsap, minneola's, citroenkwark, zure appeltjes... Het thema is friszuur zeg maar.



Eerste zwangerschap hetzelfde: moeizaam eten en vooral veel afkeer, geen rare cravings. De ergste misselijkheid was toen met een week of 15 over, maar echt trek in eten heb ik de hele zwangerschap niet gehad; eten was echt een plichtmatige exercitie, wat ik ook in mijn mond stopte.
Alle reacties Link kopieren
oh ja, wat ik ook ineens had bij de eerste is dat ik een onbedwingbare drang naar een rundvleesslaatje had. En dan niet een super lekkere maar nee, gewoon zo`n goedkoop ding bij de supermarkt..

Die at ik zodra ik buiten kwam in 4 happen op
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Tomaten, ijskoud water en McFlurry's.
Bij mijn eerste zwangerschap snakte ik naar melkproducten, terwijl ik die normaal gesproken niet veel eet/drink. Ik heb toen echt het gevoel gehad dat mijn lichaam vroeg om wat het nodig had. Bij mijn tweede zwangerschap ben ik van dat idee afgestapt: mijn craving was toen namelijk marshmallows.
Haha deze topic is gebruikt voor de voorpagina! Jullie reacties zijn vereeuwigd 😂
Hahaha awesome!
Ik zit momenteel aan de goulash soep met worstenbroodjes. Ook iets wat ik dus nooit eet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven