De PrikBitches

05-01-2014 14:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het topic van de Prikbitches. Één van de langstlopende topics op het vivaforum (inmiddels deel 15).

De Prikbitches zijn een groep meiden en vrouwen die schrijven over hun ervaringen in de medische molen.

Voel je welkom om mee te lezen, mee te schrijven, of je ervaring te delen. Je kunt hier je vragen stellen over de medische molen, er zijn voldoende 'prikbitches' die je een antwoord kunnen geven.

En ben of wordt je 'prikbitch'.. voel je welkom om mee te schrijven!

Laatste tabel-update 25-01-'16

Superstoere prikbitches

* Evw1984 (28 jr): Zoon begin 2011, clomid vanaf november 2011, eerste IUI november 2012, spontaan zwanger maart 2013 mk, 1e IVF miskraam met 6 weken. 1x cryo mislukt. 2e IVF januari 2014

* Dartel86: sinds 2011 bezig, partner verminderd vruchtbaar, aangewezen op ICSI. 1e poging eind 2012. Geen bevruchtingen, 2e poging begin 2013 vroege miskraam. 3e poging miskraam, nu allerlaatste poging

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 6 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH.

* Kidon (38 jr): Moeder van zoontje 5 jaar door 1e keer IUI. Zaad man erg verslechterd daarom nu ICSI. 1e Poging eind okt 2012.

* Emma08 (31 jr): Eerste ICSI poging zwanger van een tweeling, maar eindigde in een vroege miskraam. Tweede poging begin 2014 is mislukt geen bevruchte eicellen. Start derde poging juni 2014

* Rietje (30 jr): aan het proberen sinds 1 jan. 2011. In jan 2013 start met de 1e keer IUI.

* MissOR (32 jr): miskraam okt 2011 na spontane zwangerschap. 1 toegankelijke eileider, laag AMH, lage zaadcounts. 3 IVF pogingen gedaan, veel eitjes, weinig bevruchtingen. Nu pauze om hydrosalpinx met Essure te blokkeren, daarna cryo's met 4 dag 3 embryo's en 1 dag 6 embryo.

* Puck-eefje (42 jr): 13 IUI, 2x ICSI (beide mislukt), 2x mk van IUI. Volgende maand laatste poging ICSI

* Julia177: sinds eind 2009 bezig. Man verminderd vruchtbaar. 6x IUI, 2x. IVF, waarvan de laatste poging na 9 wk geeindigd in missed abortion. In februari (hopelijk) een cryo-terugplaatsing.

* Someone86 (28 jr): januari 2015 eerste ICSI, partner verminderd vruchtbaar na teelbalkanker.

* Druivensap (29 jr): mei 2014 gestopt met de pil, endometriose, zaad man niet fantastisch, door pijn endometriose sinds half juni 2015 terug aan de pil, waarschijnlijk najaar 2015 1e IVF

* theepoes: 2012: start kinderwens. 2013: Zwanger na 3x IUI. Zoon in 2014 geboren. 2015: zwanger na 2x IUI. Miskraam. 2016, opnieuw IUI.

* flipje2 (27 jr): sep 2014 gestopt met de pil, sep 2015 naar huisarts: man ernstig verminderd vruchtbaar, IUI of IVF niet mogelijk. Jan 2016 start ICSI1.

* Femke104 (34 jr): juni 2011 gestopt met de pil. April 2012 mmm, tot nu toe geen oorzaak gevonden. Na 3 IUI behandelingen aangewezen op IVF/ICSI ivm wisselende zaadkwaliteit. Dochter uit 1e ICSI poging. Januari start ICSI 2 voor een broertje/zusje

Zwangere prikbitches

* Ciccietta (35 jr): Aangewezen op ICSI. Eerste poging eind 2011 geslaagd (2 cryo's over). Bevallen van een dochter augustus 2012. Spontaan zwanger van 'n tweede kindje!

* Noe-noe (33 jr): bezig met IUI 7. Partner verminderd vruchtbaar. Miskraam na IUI 6. Zwanger!

* Kuuk (35 jr): door slechte zaadkwaliteit aangewezen op icsi. Na lange zoektocht en een aantal afwijzingen ivm hartziekte na anderhalf jaar groen licht om te beginnen. Start nov. 2012. 4x ICSI, zwanger na tp 11.

* Mirk86 (27 jr): Kinderwens Sinds maart 2013. In oktober eileiders verwijderd, daarom nu IVF. Mei 2014, zwanger van 1e IVF-ICSI

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 8 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH. Zwanger na 1x ecd.

* Pioenrooske: dochter uit 2e ICSI poging; aug 2015 spontaan zwanger van 2de kindje

Prikbitches die bevallen zijn

* Krissie: zoon

* Draaimolen: zoontje

* Marielle: dochter

* Sammy300: adoptiezoon

* Sweety: dmv IUI een dochter

* Yamuna: dmv IUI 2x een dochter

* Nicks: zoon

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger: zoon

* Fre: 1e IVF een zoon en dochter

* Debgirl1984: PCO, een dochter

* Nicky22: dchter

* Rebels: twee dochters

* Maria 52 (Pierel): Zoon, en na 3 maal IUI en hsg spontaan een dochter

* Tornapart: dmv een cryo na IVF een zoon

* Peggysue2: dmv IVF een tweeling, zoon en dochter

* Zitah: IUI, een zoon

* Sophy: na 3 keer ICSI in eigen cyclus een dochter

* Bengal: na start fertiliteitstraject spontaan een dochter.

* Allis: IUI nr.2 een miskraam, daarna een dochter

* Watson: 2 x IUI, daarna via ICSI een dochter

* Lynn80: 8x IUI, daarna IVF een dochter

* Fleur: 3 x IVF/ICSI,geen succes, daarna spontaan zwanger

* Naski: 40 jaar. Laatste ronde IUI zwanger

* Aaatje: 3e IVF in eigen cyclus een dochter

* Mousie: 5 poging ICSI eigen cycluseen zoon, daarna spontaan een tweede kindje

* Carpe Diem: ICSI een dochter, na een cryo-tp een tweede kindje

* Jusa: na 6x IUI en 1x IVF een dochter, IVF 2 eent tweeling, zoon en dochter

* Kaetje: 33 jaar. 8 keer IUI met hormonen. Zoon na ICSI, tweede zoon spontan

* Floortje: Clomid, 4x IUI, spontaan zwanger, meisje

* Blogbabe: na 4e IUI dochter

* Taartje: 1e poging IVF miskraam, tweede IVF zoon

* Abc: 1e ICSI overstimulatie, tweede cryo dochter

* Sherto: 1e ICSI zoon

* Ramiaatje: zwanger door IUI

* Karan: door NL arts naar Gent ivm een TESE operatie, maar die vonden ze daar niet nodig. Zoon na 1e ICSI, tweede cryo-tp

* Giraffje : zwanger van 3e IUI zwanger

* Muisz: na vijf IVF-pogingen met 9 terugplaatsingen een zoon en dochter

* Ciccietta: 1e ICSI dochter

* Maris: 1e IVF kindje

* ks04: 3 IUI pogingen, spontaan zwanger voor start IVF

* Haiti: 1e ICSI zoon, tweede ICSI dochter

* Ginger: na 4x IUI spontaan zwanger

* Ikke_1984: dmv IUI zoon

* Pop77: 4x IUI, 1x IVF, 1e ICSI zoon en dochter

* Dotjemol: 3e ICSI kindje

* Jennecke: 8 x iui 2 x miskraam. 1e IVF een kindje

* EDC1975: 6 x IUI mislukt, 2e IVF een dochter

* Sawasdee: Vriendlief heeft een TESE operatie ondergaan. Dochter uit de 1e ICSI.

* Choco: 6 x IUI, 1x ICSI (0 bevruchtingen). Manlief slecht zaad en bij mij denken ze aan endometriose (nog geen kijkoperatie gehad). Na een secondopinion tweede ICSI en zwanger!

* Linde77: Na 5 mislukte IUI's en IVF een zoon!

* Yezka: Na heel veel behandelingen in december '15 bevallen van een zoon!

En dit zijn de allerstoerste prikbitches: Uitbehandeld, samen verder. Noodgedwongen zijn zij de allerstoerste meisjes:

* Merel29: Gestopt met de pil in april 2004. Na 6 keer iui, 2 keer ivf (waarvan 1 zonder bevruchting), 2 keer icsi en 2 keer een cryo terugplaatsing uitbehandeld. September 2010 een vroege miskraam na de laatste cryo terugplaatsing.

* MagiC: 39 jaar, actief sinds 2008, 5 x IUI, mei 2011 start met IVF. Zwanger na eerste poging, miskraam met 9 weken. IVF 2 geen bevruchtingen. IVF 3 geen resultaat. FSH test; start overgang positief. Augustus 2012 start IVF 4, laatste 'erop of eronder' poging is helaas niet gelukt.

* (Deze rij is veel en veel langer dan alleen Magic en Merel. Een voor de allerstoerste meisjes.)

Mochten er meiden zijn die graag aan de tabel toegevoegd willen worden, stuur dan even een privé bericht naar PrikBitch!

Oude topics: Het begin, deel 2, deel 3, deel 4, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14.
Nee Boannan...

Hier nog steeds totale onduidelijkheid. Totaal niet ongesteld, geen druppel, geen kramp, geen rugpijn, niks, nada. Ik heb toch wel weer 2 testen gedaan vandaag. Ik kon het gewoon niet laten, ik had ze in huis. ClearBlue was: niet zwanger. Kruidvat geen streepje, maar na 10 minuten een heel licht streepje. Maar dat zal vast een indroogstreepje zijn, want op die van gisteren was nu ook een licht streepje te zien (die heb ik niet meer bekeken na 5 minuten gisteren).

Anyway, ik heb besloten maandag het ziekenhuis te gaan bellen, dan ben ik een week over tijd. En vraag ik om een bloedtest. Ik ben namelijk nog nooit eerder in mijn leven zolang over tijd geweest. Behalve de 2 keren dat ik zwanger was... Maar misschien word ik zo wel ongesteld he? Dat kan ook gewoon nog...
.
Mijne nog niet ontvangen, Mirk?
Jaaa sorry!!! Gister ook grote dank uiteraard.
Lieve meiden.. Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Het is vandaag mijn 11e cyclusdag. Ik heb cyclusdag 3t/m7 Clomid geslikt. Ik ging vanmorgen met het idee dat er vast niet veel gebeurd zou zijn naar het ziekenhuis.. Kreeg een inwendige echo en ja hoor! Er zijn gewoon, zoals het nu lijkt, 2! eitjes aan het groeien. De arts was erg goed te spreken. Ik ben helemaal blij.. De Clomid slaat iig goed aan!
4-11 positief getest <3
Le, wat fijn zeg

Een heel mooi begin!!!
@Juliaaaana Zou je alsjeblieft je bericht willen aanpassen waarin je Mirk citeert? Ze geeft al aan dat ze het recept verscheurt heeft, dus wel aardig als je de citaat even weghaalt.
Tinkerbell, voor jou duimen we gewoon door!

Verstandig dat je maandag naar je ha gaat als je nog niet ongesteld bent! wat een spanning, ik leef met je mee!!!!

Hier gaat het trouwens goed. Ik ben nog steeds niet misselijk *jeeeej!* alleen af en toe slapjes en héél veel honger, wat krampjes af en toe en dikke tieten (alleen daar zou ik het al bijna voor doen die wilde ik altijd al). Verder zie ik er normaal uit. Savond het ik het idee dat ik een walrus ben omdat mn buik uitpuilt door de hormomen en mn darmen. Maar ik heb nog van niemand een opmerking gehad of ik ben aangekomen ofzo hahaha. Zelfs op mn werk niet en daar zitten al die surinaamse vrouwen zo nu en dan in mn kont te knijpen of ik al net zo'n bil als zij heb (dat deden ze al). Niet dus. Alleen volgende week mn schildklier weer opnieuw laten bepalen, dat vind ik wel erg spannend!!!

Voor iedreen die het nodig heeft

kies uit hoeveel je er wil.

het zij er vast nog te weinig om de pijn en het verdriet van sommigen te verzachten. maar hopelijk geeft het jullie toch iets.
Lief Mirk!

Top Le!!!!
quote:juliaaana schreef op 16 mei 2014 @ 20:20:

[...]

Als meelezer breek ik toch even in over bovenstaande.

Want je beseft je wel (je noemt crimineel) dat je echt strafbaar bent?

En als het uitkomt je arts en het ziekenhuis aangifte tegen je kunnen doen en je ook verdere behandeling kunt vergeten? En de apotheek en zorgverzekeraar je ook noteren en misschien zelfs aangifte doen?

En besef je je ook dat de arts nu verantwoordelijk is voor de afgifte van deze medicijnen zonder dat hij/zij het weet? In een uiterste geval (wat wellicht bij de Utrogestan niet voor de hand ligt) voor de tuchtraad moet verschijnen (met alle gevolgen van dien) als er iets met jou (of baby) niet goed gaat?

Mensen boden je hier al aan om ze op te sturen. Als je het recept nog niet hebt ingeleverd, dan zou ik om een nieuwe vragen en dit alternatief kiezen als je toch perse langer wilt gebruiken, dan de artsen voorschrijven.

En echt, ik weet als geen ander (daarom meelezer) hoe het is om in deze trajecten te zitten en hoeveel hoop je ook vestigt op de Utrogestan. En ook hoe grenzen vervagen als je er middenin zit.

Maar recept vervalsen is echt heel erg kwalijk!

Ik kruip weer in de meeleesstand. Alle succes en sterkte (voor een ieder trouwens!)

Helemaal eens met Juliaaana. Goed dat je het recept niet hebt ingeleverd.

Ik zou je ook dringend adviseren niet zelf te gaan dokteren.

Als je zwanger bent stijgt het progesteron ook direct weer dus het is echt onnodig. Het is echt onnodig medicijngebruik en zo fijn is dat spul toch ook weer niet om te gebruiken.
Hi lieve meiden,

Hier ben ik weer terug van weg geweest. Hebben de dames nog leuk en goed nieuws??? Voor de nieuwkomers ik ben lieffie 28 jaar en nu al een aantal jaar bezig voor een wondertje.

Ik had natuurlijk bewust gekozen om een tijdje niet mee te schrijven en te lezen omdat ik een beetje rust in mn koppie moest krijgen. Hoop wel weer veel leuke dingen te horen hier!!

Voor mij is het een beetje up en downs ben vorige week bij het ziekenhuis geweest want ben in middels het ivf traject in gegaan. Kreeg niet zulk leuk nieuws want moeten de eerste poging meteen af kappen omdat ik een overstimulatie heb. Er zitten maar liefst 38 stuks die willen springen dus mag en doe voorlopig helemaal niets meer. Ben nu nog even aan het afwachten wat het ziekenhuis en mijn lichaam allemaal in petto heeft en lekker aan het balen.

Dus lieve meiden kom op met goed nieuws! Hoop zo dat er iig al een paar van jullie wat moois opkomst hebben!.

xxx

Liefje,
love live
Dames, ik ga even in ruststand meiden. Ik ben vanmorgen eindelijk na 6 dagen over tijd ongesteld geworden en doe de komende 2 maanden geen IUI, maar alleen ZI. Even geen ziekenhuizen, echo's, hormonen en ander gedoe. Just me and my ovulatietesten.

Zet 'm op allemaal!
Wat jammer, misstinkerbel! Zolang er geen bloed is blijft er toch een sprankje hoop. Succes en sterkte komende maanden!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
@Lieffie: 38!!! Wow!!! Kun je nog wel bewegen met zo'n volle buik!? Je moet vast heel rustig aan doen. Gosh, 38!

Hoeveelste IVF poging ben je bezig?

Positief verhaal heb ik zelf (nog) niet, hier nog volop bezig met IVF/cryo terugplaatsing.

@Misstinkerbel: owwww no! Rustig aan, even goed rust nemen, huilen en boos zijn en daarna weer opkrabbelen en alles op een rijtje zetten en wie weet doet je lichaam ineens uit zichzelf het goede (het kan, blijkt maar weer uit een aantal voorbeelden hier).
@misstinkerbel... wat een ellende... Vreselijk dat je lichaam je zo in verwarring laat zijn!!!! Sterkte hoor.

Hier vandaag gehoord dat voor het genetisch onderzoek een wachtlijst is van een maand. En dan nog ruim 3 weken tot de uitslag er is. pffff. Tuurlijk. Wat maakt het ook uit.... We proberen al 20 maanden... dus wat is 2 maanden extra?

Ik wil echt niet ongeduldig overkomen hoor... maar deze vertraging in het proces is ZOOOOO nutteloos. En ondertussen word ik gewoon wél ouder. Dit is voor mij laatste maand in de "voorstel helft van de dertig". Vanaf volgende maand ben ik gewoon écht 35... Dus echt op weg richting de 40.
@le_; Wat goed dat de clomid lijkt aan te slaan! Hoe gaat het nu?

@lieffie26; Welkom! Overstimulatie, balen! Zijn de eitjes nog te klein om toch een punctie te kunnen doen? Ben benieuwd wat ze voor je kunnen doen. Sterkte in ieder geval.

@misstinkerbel;

@DQ; Het gevoel van tijdsverspilling begrijp ik helemaal! Het gevoel van door willen gaan omdat je nog geen eerlijke kans hebt gehad. Helaas krijg je wat betreft het snel willen beginnen steeds de deksel op je neus, je zal dit hoogstwaarschijnlijk vaker mee gaan maken in het traject. Ook een voor jou!

Gisteren heb ik van de gynaecoloog te horen gekregen dat ze IVF willen proberen met een punctie via de buikwand. Een hele opluchting! Nu eerst ongesteld worden, dit kan nog wel even duren omdat ik een cyste in mijn linkereierstok heb (ik had allang ongesteld moeten zijn). Als het te lang duurt wordt het met een kuurtje opgewekt. Eindelijk weer een doel, al moeten wij het wel per stap bekijken. Nog een hoop bergen te beklimmen... Weer voorzichtig positief dus.
Weer een poosje weggeweest wel een beetje bij gelezen

maar teveel namen om te onthouden sommige dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap en andere veel sterkte

Zelf heb ik gister me 2e iui met hormonen gehad dus nu weer wachten tot ik mag gaan testen heb mezelf voorgehouden om pas op 4 Juni te gaan testen in de hoop op een positieve test

Als deze iui niet lukt is het ff over voor mij oa omdat er dan zomerstop is en omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben en ik kan niet teveel zo kort achter elkaar handelen daarom ook respect voor de stoere dames hier die dat wel kunnen jullie zijn stuk voor stuk kanjers
Hi Meiden,

Taartje, ja wat een zooitje eitjes hé sta er zelf ook zeer van te kijken. En inderdaad ik lijk wel een ballon heb behoorlijke pijn ook.

Het is mijn eerst ivf poging.

Ondertussen wel weer gebeld door het ziekenhuis eerst moet ik meteen stoppen met alle medicatie omdat het gevaarlijk zou kunnen zijn voor me. En vanmiddag wordt ik gebeld dat ik gewoon door moet gaan met een lagere dosis. Zit ontzettend in dubio want aan de ene kant heb ik zoiets van ik wil geen gemiste kans en wat als het nu wel een goede zet is om door te zetten, wist van te voren dat het niet makkelijk zou worden dus heb het idee dat ik gewoon moet doorzetten. Maar aan de andere kant eerst vertellen ze me dat ik per direct overal mee moet stoppen en dan nu toch een dag later bellen dat ik wel door moet gaan. En dit terwijl ik nu al een dosis heb gemist....

Weer een beetje raar verhaal allemaal mijn partner weet ook niet goed of we nu wel of niet moeten doorzetten met prikken deze ronde dan teminste...

Wel lekker rot dat er weer verder eens niemand te bereiken is en je te woord kan staan over je twijfels. Ik had vanmiddag een hoop vragen gesteld maar diegene die mij te woord stond kon mij verder niets vertellen omdat er geen fertiliteit artsen aanwezig waren voor overleg lekker zooitje allemaal weer.
love live
Hai meiden,

Sorry dat ik even kom binnenvallen zonder dat ik iets heb bijgelezen.....

Yezka, had jij nou binnenkort een intake bij het Geertgen, of pas gehad?? Ik las vanmiddag namelijk een klote-bericht... Geertgen is failliet verklaard! Ben zelf nog helemaal flabbergasted van het nieuws, maar moest meteen aan jou denken!!

CC, ik weet niet of je nog meeleest, maar ik wil je bedanken voor je lieve kaartje! Dank dank dank!!

*sluipt weer weg en beloofd plechtig om weer mee te gaan lezen*
Las ook net dat geertgen failliet is.... Moest gelijk aan dit topic denken. Ik hoop dat ze n doorstart kunnen maken en dat er mogelijkheden blijven voor mensen die elders buiten de boot vallen.
@Lieffie: huh doorgaan met zovéél eitjes? Kan me niet voorstellen dat dat goed is, maar ik ben geen arts natuurlijk, meer een gevoel.

Heb je al meer duidelijkheid? Blijven bellen anders hoor tot je duidelijkheid hebt. Heb je een vaste arts? Kun je die niet benaderen?

@Samantjuh: spannend! Succes met wachten en hopelijk wordt je wachten beloond! Zomerstop, nu al? Enerzijds begrijp ik dat dit erbij hoort maar anderszijds kan ik dit zo niet accepteren. Gedwongen worden om een pauze in te lassen omdat ze met vakantie moeten/willen/gaan. Andere afdelingen van het ziekenhuis hebben dit toch ook niet lijkt mij!?!

@Celpa: in ieder geval goed bericht gekregen dat als je lichaam op gang je komt ook door mag gaan! Een punctie via de buikwand, dat is bijzonder.

@Dosqueridos: irritant he, noodgedwongen moeten wachten. Krijg jij niet ook te maken met zomerstop, misschien een tip om daar alvast naar te vragen. Eeuwig geduld wordt van je gevraagd als je in een medisch traject zit.....

Hier: vandaag een goede echo gehad, baarmoederslijmvlies is mooi opgebouwd. Nu toewerken naar terugplaatsing maar daarvoor een hele grote hobbel over: de ontdooiing van de cryo. Spanning stijgt alweer daarvoor! Nagelbijtend wachten
hallo allemaal,

Ik heb een tijdje even niet meegeschreven, ik zat er helemaal doorheen. Ik heb al die tijd wel heel veel aan jullie allemaal gedacht.

Om eerlijk te zijn had ik ook het gevoel ik dat ik geen recht heb om hier mee te schrijven aangezien ik uit de mm ben geschopt voor ik er aan kon beginnen, misschien heel raar en niet logisch voor mensen hier, maar ik wilde zo graag de mm in. (ik wil zo graag een kindje)

Ik heb nu de schade weer ingehaald en ik zie toch dat ik aardig wat positieve dingen heb gemist. heel fijn om te lezen

Zoals sommige van jullie hier weten heb ik de diagnose PCOS gekregen en moest ik eerst gaan afvallen voor er verder gekeken zou worden. Het afvallen gaat voor geen meter, maar ik denk ook dat dat een beetje met mijn gemoedstoestand te maken heeft.

Ik heb heel hard getwijfeld of ik dit moet opschrijven maar ik heb het heel hard nodig dat mensen me weer even terughalen naar aarde.

Ik heb een cyclus van 20 dagen (alleen geen follikels die groeien of een eisprong), heel regelmatig, ik kan de klok er op gelijk zetten. Nu voel ik symptomen die op een mogelijke zwangerschap kunnen wijzen, terwijl ik bijna zeker weet dat het gewoon niet kan! Ik word zo moe van mezelf!

Ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus (5 dagen over tijd dus) tenzij mijn cyclus toch ineens langer gaat duren, ik heb al 2 weken pijnlijke borsten, ik word 's nachts gewoon wakker van de honger (handig als je af wil vallen) en vandaag ben ik een soort van ongesteld geworden. Normaal gesproken begint mijn menstruatie bruin/donker rood, en vanavond begon het ligt rood/roze heel doorzichtig. zou er dan toch een kans bestaan? ik durf niet te testen, elke keer als ik in de afgelopen 2 jaar een test heb gedaan werd ik een uur later volop ongesteld.

maar nu...... ik ben in tweestrijd, aan de ene kant zeg ik maak jezelf niet zo druk, daarom denk je dat je symptomen hebt.

Aan de andere kant blijf ik toch hopen/denken dat het misschien best wel zou kunnen.

Ik weet heel goed dat jullie niet in jullie glazen bol kunnen kijken of ik wel of niet zwanger ben

Ik ben denk ik alleen op zoek naar een nuchtere kijk, een paar nuchtere woorden misschien.

Ik duim nog iedere dag voor jullie allemaal,
If you can dream it, you can do it.
Lieffe ik hoop dat het al duidelijk is, maar wat ik altijd heb gegrepen is afhankelijk hoe klein je follikels zijn en hoe lang je al spuit dat bij minder spuiten er ook minder gaan groeien. Dit klopt echter wel alleen als er veel kleinste zijn en je net begonnen bent. Daarnaast gok ik dat je nog wel door bent gegaan met deca of zoiets en dan heeft alles stil gestaan. Succes en gewoon het zkh bellen voor uitleg.

Taart ik zal voor je duimen dat de cyro goed ontdooit.

Mei ik zou testen maar er vanuit gaan dat het negatief is dan kan het altijd mee vallen. Ik heb het ook een paar keer gehad uitstel en dat van dat roze slijm was bij mij nooit een goed teken. Ik testen dat ligt positief waarna het fout ging. Ik hoop voor je dat het goed komt. Een kennis van mijn had ook pocs en had ook echt overgewicht. Deze is toen ze maar een beetje was afgevallen spontaan zwanger geraakt.
@Yezka; Jij mag ook al bijna testen toch? Gaat het goed met je?

@lieffie26; Heb jij al iets meer gehoord? Zijn je/jullie vragen inmiddels beantwoord?

@taartje123; Spannend weer! Ik duim voor een goed ontdooide cryo en een plakker!

@mel.nl; Er klinkt veel verdriet in je post. Ik ken iemand met PCOS (en overgewicht) die spontaan zwanger is geworden, maar ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk. Alleen een test geeft jou duidelijkheid. Gewoon doen! Onzekerheid is ook killing...
Ik heb toch een test gedaan vanmorgen voor het sporten - negatief, na het sporten - ongesteld!!!

Was te verwachten

Ik duim voor iedereen hier
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven