:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Zie h, voor een vraag.
maedlzoon is meestal rond 0600 wakker, ook omdat de buurvrouw boven ons dan meestal de trap af komt stampen om haar honden uit te laten. echt super irritant. Gelukkig was het vannochtend 0630.

laten liggen is echt niet mogelijk bij hem, hij wil er dan meteen uit en eten. Mischien als hij iets ouder is dat ik hem dan wel een boekje in bed kan geven, maar tot nu toe is dat echt geen mogelijkheid.

leuk Marloes, winkelen! veel plezier.

vevelend zulke nachten, helemaal als je alleen bent :-S

en jij ook al Disc, geniet ervan!

oh wat leuk Johanna, een echte meidenhuis. Ben ook benieuwd wat voor kleur je woonkamer wordt.

beterschap Teep, echt rot, zeker als zwangere.

jullie hadden het laatst over Aquadoodle. dat krijgt maedlzoon nu met pasen. wel de travel variante, dus met een tasje die hij kan openklappen. Ideaal voor onze vakantie naar Kroatie.
Ha, vanmorgen 6:20 dat gaat de goede kant op. Normaal is hier ook klokslag 07:00. Zelf natuurlijk wel twee keer wakker geweest, maar goed. Ik krijg rare zoon niet meer in zijn bed nu hij rond elf uur in de wandelwagen in slaap viel en een half uurtje sliep. Dat is te weinig, dus heb van alles geprobeerd en uiteindelijk maar weer aangekleed. Zucht, had me zo verheugd op een middagslaapje!

Leuk joh, roze! Had je vorige maand ook als pressiemiddel kunnen inzetten je had wel genoeg te doen als afleiding toen johtje er niet was. Was dat de eerste keer zo lang zonder haar?

Tweep, emytje, beterschap! Ik zit hier ookmet snufneusje, maar nog niet doorgeslagen. Ze zeggen dat je vlak voor een bevalling meestal niet ziek wordt omdat je weerstand even omhoog schiet.

Ik had jullie al regelmatig gehoord over stinkende zure dunne luiers en veel gekwijl, maar dat heeft rare zoon ooit gehad. Tot vandaag. Gatver! Zullen die laatste kiezen dan toch doorkomen? Wie heeft ze al? Ik kan niet goed achterin zijn snaveltje kijken.

Ineens ontploft hier trouwens de woordenschat, grappig! Zoveel nieuwe woorden, maar ook dingen die niet echt voor de hand liggen. "allemaal" bijvoorbeeld.

Hoe zouhet met frans en pink zijn? Tis stil uit die contreien. Meisjes, alles goed?
Raar, hier vanmorgen weer 5:50 uur... Ik heb net een middagdutje achter de rug. Ik ben vrij en jufzoon is naar de opvang. Nu moet ik nog even zuigen hier. Jufman werkte thuis en ik ergerde me kapot aan hem ...

Het CB zie dat de laatste kiezen pas op komen bij het tweede levensjaar...?

Poepluiers: check!

Hier ook een explosie en papegaait ook alles na. Zo zei hij laatst kut bij mijn ouders in een niet slagende situatie. Uhm...

Verder noemen jufman en z'n broer elkaar homo of pik en dat wordt overnomen. Alhoewel jufman denkt dat jufman elmo zegt ipv homo.

Verder wordt er nog druk gezocht naar pipi's bij elk knuffelbeest of dier... Hij heeft wel moeite met de s...Ik kon vroeger de r niet zeggen.

Ja joh, was dat niet enorm moeilijk om haar een halve week niet te zien. Anderzijds ook wel weer lekker. Of ben ik dan een ontaarde moeder?

Pink inderdaad?

Tweepie, rustig aan jij!
Een zoon!
Oeps haha juffertje! Zo opeens pikken ze echt alles op lijkt het!

Ik ga vanavond even goed bijlezen, chocman moet tot laat werken dus ben lekker de hele avond alleen :-)

Chocboy is afgelopen week opeens van 2 naar 6 tanden gegaan!

Afgelopen woensdag had hij bij de oppas opeens bloed aan z'n handen gehad en kwam van z'n mondje..

Hij was dus als een malle over z'n tandvlees aan het rossen geweest, gelukkig verder weinig last van gehad.

Maar nu dus 4 tanden op een rij bovenin!
hahaahah juf, er schoot ook even door mijn hoofd 'goh, ergens wel lekker'.......ik durfde het niet te zeggen

Maar, op zoek naar piemels bij knuffeldieren? Jodaatje is daar helemaal niet mee bezig. Die zit vrolijk met papa (soms met mij) onder de douche, maar heeft totaal geen interesse in zijn piemel. Benoemen jullie het vaak?

Jodaman laat Jodaatje vaaak 'kip' zeggen, die draait ze om en dus zegt ze 'pik'..........vind die grappig.........mannen......ttsss

Choccie gaat ook lekker met zijn tandjes dus.

Raar, hier nog geen allerachterste kiezen.
Teepzoon is wel erg bezig met het verschil tussen jongetje en een meisje naar niet met als criterium piemel. Hij let er ook totaal niet op in bad.

Ben ook wel heel benieuwd hoe je het ervaart Johanna. Soms zou ik wel even van de verantwoordelijkheid af willen maar het lijkt me toch heel gek om er die dagen dan volledig 'buiten' te staan ofzo.

Hier ook nog geen achterste kiezen.

Ik ben toch niet echt ziek gelukkig, alleen verkouden. Hopelijk vannacht een goede nacht!

Choc, dat schiet al op met de tandjes!

Nou, hopelijk tot morgen!
Discboy vindt zijn piemel ook totaal niet interessant, zijn navel is interessanter.

Ze zouden eens moeten weten over 15 jaar dat we het hierover hebben
Jodaatje heeft snot.

Ja, hahahaha over 40 jaar is jufzoon minister president en komt men deze pagina tegen.............
Haha en Jodaatje first lady
haahah ja, zich verschuilend achter Jufzoon en in de roddelbladen staat dan 'Jodaatje vroeger ook al zo verlegen'.

ooohhhh de horror!!
Haha!

Zo choccie, dat was een hoop in een keer!

Enveloppen geschreven, een dag alleen met rare zoon overleefd en ha, eindelijk weekend! Hopelijk wat meer slaap vanaf nu. Aan de ene kant denk ik: laat nog maar even zitten die kleine, ikben het zwanger zijn nog niet zat en kan nog wel wat rust gebruiken. Aan de andere kant ben ik een beetje bang dat ik niet genoeg rust keijg met rare zoon er bij en dat het maar beter niet al te lang kan duren. We zien wel.

Rare zoon heeft zijn piemel nog nooit gezien geloof ik

Heeft ook een best buikje, dus hij kan daar niet om heen kijken haha! Verder benoemen we hem ook niet. Best stom, want hij weet inmiddels alle lichaamsdelen Owat, alleen die zijn we "vergeten". Lijkt zo gek om te doen.

Het verschil tussen jongen en meisje lijkt hij gek genoeg wel te zien. "meisje" zegt hij ook echt alleen tegen meisjes.
Nou zodra hier de luier afgaat weet meneer niet hoe snel hij eraan moet trekken en dan keihard lachen..

Net hadden we samen gedouched, sta ik hem af te drogen op de commode, knijpt hij keihard in m'n tiet. Weer lachen.. Dit wordt er 1 hoor...

Maar doorhebben dat hij een jongetje is en mama een meisje, dat dan weer totaal niet
Ik heb ook snot! Heul veul! Pff.... Haha!

Hier ook een borsten grijper haha! Vooral onder de douche ofzo..

En ze vroeg laatst wel aan papa onder de douche; was dat? Haha..

Emygirl zei eerst ook "pik" ipv "kip" en ik vond dat zelf ook best grappig hihi, nu zegt ze hem wel goed
Heel veel plezier op de meet straks!!

Ben benieuwd naar de foto's :-)
Zo.......... jufzoon in bed en het zweet staat me nog onder de oksels. Zal zo even wat foto's van mijn telefoon afhalen. Heb er alleen niet bizar veel gemaakt. Leuk om alles ladies weer te zien, want spreken was lastig .

Idee voor de zomermeet: dierentuin? Daar hebben ze ook een speeltuin en we kunnen rondlopen/kletsen terwijl de kids naar de dieren in de KINDERWAGEN kijken :-).

Leuk om de dames zwanger te zien!

Zo, ik ga maar even wat nuttigs doen als de was!
Een zoon!
ik heb mijn foto's op H gezet. Ook niet bizar veel. Als we allemaal weinig foto's hebben gemaakt, is het bij elkaar toch veel!!

Jodaatje viel niet in slaap in de auto. Heb haar een pakje drinken gegeven zodat ze geconcentreerd het rietje in het gaatje zat te peuteren. Ze bleef dus fijn wakker en ligt nu heerlijk op 1 oor.

Ik ga niets nuttigs doen.........benen omhoog en laptopje erbij. Ik ga wachten op jullie foto's.
Zo discboy ook op bed, wakker gehouden met broodjes en liedjes zingen. Ik heb geen foto's, was mijn fototoestel vergeten en van de telefoon heb ik geen kabel meer om foto's naar pc te verplaatsen, dus ben benieuwd naar jullie foto's.

Leuk om iedereen te zien en al onze leuke kindjes, lekker ondernemend zijn ze hoor en lief, er is er geen een die uit zijn dak is gegaan of alles bij elkaar gehuild *trots*
leuk meisjes, zal zo eens h gaan kijken.

wat praten jullie kindjes al veel. Hier ook wel veel gebrabbel, maar lichaamsdelen benoemen en meisje/jongen zeggen echt niet. Wel is hij machtig geinteresseerd in zijn eigen, en papa's piemel. Bij knuffels dan weer absoluut niet.

wow, dat is een hele hoop in zo korte tijd Choc.

raar genoeg hebben we die vieze zurige dunne luiers vaak genoeg, maar er komen gewoon geen tanden/kiezen doro. elke keer als ik denk dat er een paar komen is het vals alarm.
Raar en ik zijn nog wat langer gebleven, misschien zagen we teveel tegen de terugreis op In ieder geval ben ik nu thuis, Teepzoon sliep snel in de auto en slaapt nu door in de gang (overgelegd in de buggy). Super dat we met zoveel waren! Tja en in de buggy/kinderwagen blijven is er bij Teepzoon ook niet meer altijd bij. Maar dierentuin/speeltuin buiten is altijd een goed idee. Kan ik altijd nog kiezen om een deel van mijn kinderen thuis te laten

Balen Thomassen, Beterschap voor Thomgirl!

Hoe is het met verhuizen Lily? Alles over?
Goed toch Teep! Sowieso respect voor jullie hoogzwangere!!

Volgende x een buiten meet, met zon, is een goed idee
Zeker respect voor jullie hoogzwangeren!

Ik wilde zelf wel langer blijven, maar jufzoon werd zoooo vervelend. Die ligt overigens nog steeds te slapen!
Een zoon!
Kijk, zijn er dus toch voordelen aan een niet meer slapend kind Hoewel, hij werd ook net na 2, 5 uur pas wakker!
Hier 3,5 uur geslapen! Dat gebeurt nooit! De meet was slopend .

Ik wilde nog even naar het werk van jufman, maar dat kan dus niet meer... Wel al gekookt (waterkerssoep en gevulde portabella's) en de was gevouwen. Ga nu dan maar boodschappen doen!
Een zoon!
Klotsende oksels vanwege jufzoon? Je diner klinkt erg culinair! Wij komen vanavond niet verder dan pasta met kaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven