:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Present
Gevonden! Ik heb de OP aangepast met de tabel. Ik heb er trouwens voor gekozen om de verwijzingen naar de vorige topics weg te halen. Het is toch wel confronterend hoe makkelijk je ons inmiddels jarenlange lief en leed kunt teruglezen... Ik vind het verder jammer dat er in eerder topics echt de naam te lezen is van teepzoon en ik probeer toch iets anoniemer te blijven de laatste tijd. Ik heb dus ook de geboortedatum van teepzoon, mijn leeftijd en de uitgerekende datum van de tweeling weggehaald. Waarschijnlijk nog steeds herkenbaar, maar het maakt me iets geruster. Hopelijk vinden jullie het niet erg?
Ik ben er ook!

Zou iemand voor mij m'n leeftijd ff op 29 willen zetten in de tabel

Het lukt me niet..

Helemaal niet erg teep, je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Snap het wel..

@marloes

Weer goedgekeurd dus! Prikjes zijn echt niet leuk, wij hoeven pas in april weer maar tis ook net of ik er meer tegenop zie dan toen hij kleiner was. Duurt niet lang meer en dan is marloeszoon gewoon al 1! Wow!
Oja teep in de onderste tabel staat nog wel je leeftijd btw..
Gevonden!
Ja ook present. Snap t hoor Teep, lekker anoniem blijven, wij vragen gewoon tegen die tijd elke dag wat je ud is

Ja schiet hard op naar 1 jaar choc.. Wat gaat zo'n jaar hard hè!
Prima teep, lekker doen wat jij wil. Kan je de naam niet uit de topic halen?

Dierentuin wad mega leuk....en rustig....wauw. natuurlijk stonden veel dieren binnen of konden we ze niet zien, maar dat geeft niet. Ik had de kaarten voor 10 euro via marktplaats, dus weer dikke lol zo'n goedkoop uitje. En jodaatje heeft haar favoriet gezien, de ijsbeer
Prima teep, lekker doen wat jij wil. Kan je de naam niet uit de topic halen?

Dierentuin wad mega leuk....en rustig....wauw. natuurlijk stonden veel dieren binnen of konden we ze niet zien, maar dat geeft niet. Ik had de kaarten voor 10 euro via marktplaats, dus weer dikke lol zo'n goedkoop uitje. En jodaatje heeft haar favoriet gezien, de ijsbeer
Zaterdag komt er een meisje (16 bijna 17) langs om kennis te maken met de kinderen zodat wij eens een avondje weg kunnen zonder dat de kinderen uit logeren moeten. Ik ken haar nog als meisje van 4, ben benieuwd hoe ze nu is.

Goed dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in de dierentuin Joda, is het een leuke dierentuin? Volgens mij ben ik nog nooit in die geweest.
O wat lekker Nel zo'n meisje, grappig dat je haar nog van vroegere kent! Hopelijk klikt t goed.

Leuk Joda de dierentuin, wij gaan in april tijdens vriendinnenweekend naar die dierentuin, ben benieuwd!
@Nelleke; ja, Rhenen is een leuke dierentuin. Ik was er ook nog nooit geweest. Hele mooie beren-doorloop-kooi en binnen is een hele leuke speeltuin a la apenkooi. Met touwen, watertjes, vlotje varen. Heel leuk.

Qua krokolillen, slangen, spinnen.......is er weinig. Dat vind ik jammer, want dat vind ik leuk.

Volgend dierentuin-projectje wordt Emmen. Ga nu daarvoor proberen heeeel goedkoop kaarten te scoren.
Present, kom later terug! :-)
Gevonden en de app aangepast op m'n phone

Leuk Joda! En lekker rustig is indd wel fijn..

Jodaatje dus ook genoten?!

Amersfoort is ook een leuke dierentuin, wel eens geweest?

Prima toch Teep!

Van mij hoeven die oude topics er ook niet meer bij hoor.. Ik lees het in ieder geval nooit terug.

Leuk Nel! Hopelijk is ze leuk en capabel genoeg om op jullie mannen te passen..

Aahh arme Marloeszoon!! K*t prikken...

Heeft hij er last van?

Vanmorgen het hartje voor het eerst gehoord, dat blijft toch wel erg bijzonder zeg!

Alles verder oké, 15 weken vandaag...
Hoera voor het hartje!

Nu slapen, rare zoon heeft vannacht weer gespookt, twee en een half uur lang. Vandaag vonden we hem ook even helemaal niet leuk toen hij niet wilde eten en zichzelf begon te slaan en te gooien met dingen. Niet meer tot bedaren te brengen. Hij begint echt een karaktertje te ontwikkelen, maar helaas niet zo'n leuke...
Raar, je lijkt echt in de fasen te zitten waar wij een aantal maanden geleden inzaten met discboy. Ik had toen ook echt momenten dat ik hem niet leuk vond.

Ik duim voor een goede nacht, hier ging het vaak een beetje om en om.

Joda, Rhenen is zeker leuk. Is al weer even geleden dat ik er ben geweest. En de ijsberen kan je ook nog eens dichtbij komen als ze zwemmen.

Ja emy, een hartje wat fijn! Ook al weer 15 weken, jeetje wat groeien al die aankomende baby's snel zeg.
Interessant programma op national geographic: drugged. Deze aflevering was helaas vorige week ook, wel heftig om te zien.
Yeah gevonden :-)

Joda nog gefeliciteerd! Ook nog even via hier.

Emy, lijkt me idd erg bijzonder weer. 15 weekjes alweer.

Verder even voor ieder een dikke x en knuffel.

Erg druk momenteel en probeer het echt bij te houden lukt me gewoonweg niet altijd sorry sorry.

Morgen afspraak gyneacoloog weer spannend!!!

Lange werkdag gehad ivm nieuwe tijden. Erg veel stress op het moment. Ook grote werkdruk en allerlei interne zaken pffff hopelijk niet lang meer mensen lopen op hun tenen!

Wil iemand mijn leeftijd aanpassen naar 27? Mij lukt het ook niet. Zo blijf ik wel lang 26 haha over een paar maand mag ie alweer naar 28 lol

Bedtijd weltrusten
@Emytje; hoera voor het hartje!

Amersfoort kokm ik al heel vaak met mijn werk.

@Raar; je zit echt in een rotfase. Hopelijk duurt die niet zo lang (maar ik vrees het ergste) Blijf consequent! oooiiiittt gaat dit voorbij.

@Thomassen; heel veel succes bij de gyn!!

Straks komt mijn vriendin op de koffie. Haar zoontje scheelt 10 uur met Jodaatje (hij is ouder) Het grappige is dat hij de jongste van 5 kinderen is en ook onwijs verlegen. (zijn al haar kinderen). hahahaha doet mij dan weer wel goed
Tuurlijk teep, lekker neerzetten wat jij wil en verder niks!

@choc; je leeftijd lekker laten staan! ;) Ik ben hier op het forum al jaren 31 ben in werkelijkheid al bijna 33....

@joda: krijg ook helemaal zin om met kids naar de dierentuin te gaan. Je kunt bij de dekamarkt nu sparen voor gratis Artis zegels, misschien moet ik maar eens naar de Dekamarkt :-)

En jemig...5! kinderen!!!!! Wow!!!! Meestal bijten die kids wel van zich af ja, maar wel lekker dat dat kindje en jodaatje een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Dan komen ze misschien beide sneller los!

@nel: altijd handig zo'n oppas. Wij zijn ook weer op zoek. De vorige zit nu voor een lange periode in het buitenland als au-pair.....maar ik vind het best lastig. De ene 17 jarige is de andere niet. En dat terwijl ik op mijn 14e al oppaste bij meerdere gezinnen, zelfs 1 met 4 kinderen!

@emy: hoera het hartje!!!!!! Leuk en bijzonder toch weer he?!

@raar: hier zelfde. lilydr slaapt echt heel licht....nu werd hij wakker van zijn hoestende broer en dan is het weer feest. Gelukkig slaapt hij dan wel weer verder tussen ons in......en dat vind ik op zich niet erg. Zo te lezen is rarezoon erg op zoek naar grenzen. Gooien, slaan en bijten is bij ons op de gang..... echt een fase die bij deze leeftijd hoort, dus maak je geen zorgen!

@thomassen: succes bij de gynaecoloog!

Ik denk dat ik vandaag maar eens ga beginnen met het inpakken.......nog 2 weken.....en dan hebben we de sleutel!!!!!
ook gevonden!!!

kom later bijlezen!
Is het heel stom om je kind af en toe terug te willen geven?

Hij is echt niet leuk nu...
Disc, hoe komt het dat het weer beter ging? En hoe ga je om met je eigen idee dat je kind ongelukkig is en dat jij daar als ouder schuldig aan bent?

Lily, hoe lang laat je hem op de gang? Wat zeg je als je hem wegbrengt en als je hem ophaalt? Wordt het dan niet erger op de gang? Is het dan na een keer gang ook echt over?
@raar: dikke knuffel!!

Het is niet erg of vreemd hoe je je voelt. Echt niet!

Ik ken de fase niet zo heftig, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel met ' op de gang'.

Ik breng jodaatje streng/boos naar de gang/trap en zeg dat ze daar moet blijven zitten tot ik terug kom. Ik wacht expres met haar halen tot ze heeeeel even stopt met huilen (link, stoppen met huilen=er komt iemand) dit duurt niet langer dan 1 minuut. Dan doe ik je deur open en ga op mijn knieeen zitten. Ik zeg 'klaar met huilen/gek doen/ niet luisteren? En geef een kus en een knuffel. Dan geef ik haar een handje en gaan we samen speelgoed uitzoeken/spelen

Op de gang zetten is ook een methode. Hoe je het doet, maakt niet zo gek veel uit. Maar hou het bij 1 methode, elke keer hetzelfde.

O, wat sommige ook 'vergeten'. Een kind kijkt naar je mimiek en hoort de toon van je stem. Niet eens zozeer wat je zegt. Dus als je boos bent, doe ook boos. Zorg dat je stem boos is (en dat is echt niet schreeuwen, maar wel een lagere toonhoogte) en je mimiek boos.

En nee, dat is niet zielig......dat is opvoeden

Komt wel goed meid!
Waarom ben jij trouwens schuldig aan het ongelukkig zijn van Raarjong? Waarom denk je dat hij ongelukkig is? Wat is jouw concrete aandeel dan?

Verwar je niet het een met het ander? Verwar je niet het ontdekken van raarzoon's eigen ikje en het ntdekken van grenzen met ngelukkig zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven