:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
we zitten gezellig op de bank te hangen en kijken tlc, toddles and tiaras kan ze zich vast geestelijk voorbereiden .....

kind heeft al net zo'n slechte smaak als d'r moeder. En overdag tv kijken tttssss.........zal ik effe chips erbij pakken........
Haha echt erg dat soort programma's..

De kids die het leuk vinden geen probleem maar veel kinderen doen het echt met tegenzin, verschrikkelijk!
maedlzoon was erg moe, ligt er al fris gewassen in.

Mama time nu dus. Maedlman is er niet.

Ik kan je helaas met breien/haken dat soort dingen niet helpen, ik denk dat ik er net zo wanhopig van zou worden als jij Joda.

Choczoon en Marlooszoon gaan Maedlzoon binnenkort inhalen denk ik. Maat 80 past hier nu redelijk goed, maar vaak nog wel iets te lange broekspijpen, mouwen etc.

en alle broeken moet ik smaller instellen.

ohh spannend Teep, ga gelijk op H kijken.

oh wat fijn dat de bv nu goed loopt Nel. Zal wel zwaar worden volgende week, met 2 jongetjes. Heb je nog last van de ks?

mij lijkt het echt lastig om alle kinderen tegelijk veel aandacht te geven, zonder dat je als ouders niet tekort komt. Maar uiteindelijk denk ik maakt het niet uit of het nou 2, 3 of 4 kinderen zijn. Anders lijkt het me wel als 1 kind ivm een ziekte bijvoorbeeld meer aandacht nodig heeft, dat lijkt me echt moeilijk.

haha Raar, zo leuk je zo enthousiast te lezen. rare griet wordt gewoon echt een stoere coole meid.

Joda, klote zulke nachten, helemaal als het je eigen kinderen niet zijn lijkt me.

rugdrager is echt handig Marloes, wij hebben er ook 1, voor het wandelen ideaal. Voor de sneeuw hier gebruik ik echter nog de manduca, vind ik toch iets handiger.

zo, ik ga ook eens kijken wat voor onzinprogramma's op tv zijn :-)
Raar had volgens mij een hele leuke naam voor een meisje?? dezelfde als Emygirl toch??

Lekker toch Joda!! Je hebt gelijk.. Lekker niets doen en "dom" tv kijken! Nog chips gegeten?

"Pippies" zegt Emygirl haha..

Lekker Maedl, mama time is heel belangrijk!!

Oh wel fijn Nel, hopelijk kunnen ze aan de slag met je en gaat het steeds beter daarna..

Lekker zo'n keuteldagje met Nellemini!! Lovely..

@choc, wij zijn ook aan het kijken of het goedkoper/beter kan.

Wij zitten nu bij VGZ. Dus ik lees mee
Ik spoed me zo ook naar H.......leuk!

Hier ook een kl*te nacht.....ik viel bijna in slaap toen lilykl moest overgeven (2 dagen niks en zo opeens weer). Daarna nog 3 diarree aanvallen......pffff. Lilydr werd ook wakker en had opeens dikke vette buikkramp. Ik sliep om 2:30 uur.....dat was balen dat de wekker ging om 6:30.....bluh! Lilyman heeft nu ook nog cursus, dus ik moest van werk via kdv naar oma om lilykl op te halen......koken en kids naar bed brengen. Ben blij dat ik zit en dan denk ik.....oehhhhh straks heb ik er nog 1 bij! Dat wordt een drukke boel! Blij dat mijn moeder bijna klaar is met werken, dan kan zij inspringen als het echt nodig is.....

I love toddlers and tiara's! En idd lekker een bak chips erbij, haha!

Ik heb ook paar leuke meisjesnamen in de pen.....maar of ik die ooit ga gebruiken???

@meadl: ik denk wel dat het verschil maakt, want dat merk ik nu al met 2. Soms denk ik echt van oeffff even morgen wat meer met die doen, of even leuk momentje creeren met die.....

@Joda, dan is jodaatje ook klein, of niet? Lilydr zit nmlk echt helemaal onderin de curve.....maar exacte gewicht en lengte weet ik na volgend cb bezoek, dit is mijn eigen schatting.

Kijkers waren wederom enthousiast, hebben deze week gesprek met hypotheekadviseur, ben benieuwd of we een bod krijgen......

xxxx
@lilly: jodaatje is 10,5 kilo en 84 cm. (Vorige week apk gehad) Klein niet echt volgens mij, daarmee zat ze wel goed (niet in het midden maar tussen de lijntjes) qua gewicht zat ze aan de ondergrens......te licht eigenlijk.

(Ze bestempelen dit wel als 18 maanden check en jodaatje was toen al 20 maanden. Als ze de stats ook bij 18maanden invullen, dan zit ze qua lengte wellicht wel goed. Ze zal nu inderdaad wat onderin hangen.)

Madelief is echt mijn meisjesnaam, past alleen niet bij mij/ons, maar ik vind het zo'n lieve naam.

Zo, ik duik mijn bed in, morgen weer vroeg vergaderen.
Wat spannend lily, ik duim voor je!

Knuffel voor Johanna!

Verder even geen puf, hopelijk morgen meer!
Emygirls naam is idd een van mijn favo namen, maar rare man vindt hem niet leuk. Stom he?

Ik begin wel langzaam gek te worden van de december drukte. Voel me behoorlijk gestresst, maar doe het mezelf ook voor een deel aan. Stom!
Joda, Madelief vind ik ook geweldig! Maar misschien niet volwassen genoeg....

Ik ga ook eens douchen....

Joh, kom even op H! xxx
Een zoon!
Goedemorgen!

Nou ladies… ik heb toch een haaknaald en wat wol besteld haha. Ik weet niet wat er opeens is met mij, maar ik heb zin om het te leren! Vroegah vond ik haken/breien altijd voor oma’s, maar als ik er op Google is het helemaal niet oudbollig! Heb al hele goede youtube filmpjes gevonden, dus ben benieuwd wanneer ik mijn bestelling binnen krijg :-)

@Raar, Jaaaaaaaaa een MEISJE!! Haha Pff… mannen!! Zo af en toe…. Haha. Eigenlijk bijna alle namen die ik had bedacht vond vent hier niet leuk.. oke, ze waren wel iets specialer/aparter, maar niet onbekend ofzo. Hadden jullie een meisjesnaam voor rare zoon bedacht welke nog steeds een kans maakt, of valt deze nu af?

@Lily, he bah, weer een vervelende nacht achter de rug!! Was pas toch ook met Lilykl die niet lekker was? Heeft hij toch een griepje te pakken? Als zulke dingen gebeuren op een niet-werkdag vind ik het nooit zo heel erg… maar op een werkdag is dat inderdaad gewoon zooooo vervelend.

En spannend van de kijkers zeg!!!

@Emy, pippies hihi, blijf de woordjes van Emygirl helemaal geweldig vinden!! Spannend ook voor jullie hoor!! Ben benieuwd!!

@Choc, hahaha ja dat is het nadeel van zelf maken he, het word vaak gewoon niet gewaardeerd!!!! Heb ik ook heel vaak.. denk ik potverdorie, maak ik z’n lekker hapje en dan moet meneer het niet. Nu eet Bas gewoon mee met de pot… eten we aardappelen met brocoli, dan krijgt hij dat ook, alleen dan gepureerd. Hij eet vaak nu dus een hapje of 10 – 15 en mocht hij nog honger hebben, dan krijgt hij nog een toetje of eventueel een fruithapje welke nog over is van die dag.

Wow en een hele boterham!! Wat goed!! Hier nog steeds niet.. wel de korst, maar daarvan word ook meer de lucht in geslingerd, dan dat het in z’n maagje terecht komt :-)

@Nelleke, oh wat fijn dat borstvoeding weer helemaal goed gaat!! En bedankt voor je uitleg over haken en breien.. haken klinkt inderdaad leuker/makkelijker haha! Kan niet wachten tot mijn bestelling binnen is!
Joda: in alle twee de steken tegelijk insteken, omhalen enz. Dan heb je er een geminderd.

Mads: nee, we hadden nog geen meisjes shortlist omdat we te veel verschilden. Groot was de opluchting toen bij rare zoon bleek dat we rare zoon kregen

Rare man heeft net alvast rare zoon naar rare schoonmoeder gebracht. Eigenlijk had hij een kdv dag, maar gister met een beetje koorts naar huis (nu weer helemaal ok) en vanmiddag zou hij alsnog naar oma gaan omdat we vanavond een feesthebben. Hij gaat daar dus voor het eerst logeren (wel eerder bij mijn ouders gedaan) en ik zit echt te sippen. Vind het helemaal niet leuk! Want morgen werk ik gewoon dus ik zie hem pas morgenavond!
Top nacht achter de rug! Beide mannen werden pas wakker van de wekker...... ik is blij
oooh wat fijn Lilly, heerlijk!

komt goed Raar, een feestje zonder kind is ook echt wel eens belangrijk en je moet er gewoon van genieten joh. Maar natuurlijk mis je je kleine rare vent, dat is helemaal normaal.

brood heeft hier ook lang geduurd Mads, nu kan hij er niet genoeg vanm krijgen.

toevallig krijgt maedlzoon vandaag bulguur met broccoli, eens kijken of het hem smaakt.

en wat cre bea dat je ook aan de haak gaat, moet je me maar uitleggen of het als iemand die er niks mee kan ook leuk/niet te moeilijk is.

Lilly, duim voor je dat hetz echt eindelijk wat wordt met jullie huis.

Jodaatje is wel licht ja, maar niet echt super klein, dus gewoon een slanke den.

Hier echt een ukkie, hoop dat ie binnenkort nog wel wat gaat groeien. gewicht is wel oke.

pippies
@maedl

Bulguur? Nog nooit van gehoord, wat is het?

@mads

Lekker waardering dan he?! Vind het totaal geen leuk werk om te maken dus blijf het lekker makkelijk doen eerst..

Wanneer hij stukjes ook lekkerder gaat vinden probeer ik het nog eens.

Heb je de boterham zelf al eens geprobeerd?

Ik gaf ook elke keer een korst maar dan lag er meer op de grond en in z'n slabbetje dan in z'n maagje terecht kwam.

Doe nu het brood zelf zonder korst in stukjes van 1 bij 1 cm ofzo en heb dit besmeerd met de restjes fruithap van 's morgens.

Gisteren ook weer bijna alles opgegeten!

@raar

Geniet ervan, lekker ff tijd voor jezelf en waarschijnlijk krijgt hij nog veel meer aandacht dan dat hij thuis al krijgt en vermaakt hij zich prima.

@lily

Fijn!!

@johanna

Hoe is het nu? Alweer wat beter?
schrijft het geloof ik met 1 u Choc:

http://www.ze.nl/p/54633/mijn_nieuwe_verslaving:_bulgur

erg lekker, en makkelijk klaar te maken.

maedlzoon vond de bulgur erg lekekr, de broccoli iets minder, maar heeft wel bijna alles opgegeten. Hoe de vloer eruitziet wil je niet weten
Ik ga even recept checken meadl......heb nog nooit van bulgur gehoord!
Klinkt een beetje als couscous, maar dan zeker iets meer richting rijst? Ik ga het proberen!
Lijkt idd een beetje couscous of risotto achtig..

Had er. Echt nog nooit van gehoord, zal m'n kokkie eens vragen vanavond of hij het kent :-)

Waar blijven de buikfoto's trouwens? Ik ben wel weer een beetje nieuwsgierig eigenlijk.. Valt er al wat te zien??
Bij mij wel hoor, zal er van de week 1 op h zetten!
Het is inderdaad een soort van rijst, maar dan net iets anders. Is geloof ik turks. Je koopt het hier gewoon in de supermarkt bij de quinoa, bulgur en andere exotische graansoorten.

Ik maak het meestal zo: 1 kopje bulgur met 2 kopjes gekookt water opgieten en dan zachtjes roeren en laten staan totdat het water verdampt is. Je kookt de bulgur dus niet zoals rijst, maar je laat het trekken zeg maar. Je kunt er ook allerlei exotische kruidne ingooien, of er ook kleine hamburgertjes na het koken van maken en dan bakken, is ook erg lekker, bere-gezond en heeft zelfs veel minder calorien als rijst.

ben ook benieuwd naar de buikfoto's.
Zo leuk, we hebben net een kraamkado gekregen wat een echt bestaand spelletje is met Nellemini zijn naam. Wist helemaal niet dat dat bestond
Oh Nelleke dat is echt een heel leuk spel!

Ik zal ook eens een buikfoto laten maken!
@nelleke: oohhh leuk! Spel hebben wij ook, had de link met de naam nog niet gelegd, goed voor gezellige zomeravonden voor 2.
@nelleke

Wat een leuk idee om cadeau te geven!

Ik heb ook nog nooit van het spel gehoord..

#zorgverzekering

Heb vanmiddag eens even met m'n eigen zorgverzekering gebeld om te vragen wat wij nu eigenlijk gebruikt hadden afgelopen jaar..

We hebben allebei een aanvullende verzekering waar we geen gebruik van hebben gemaakt en beide 3 sterren tandverzekering terwijl we afgelopen jaar en vorig jaar genoeg hadden gehad aan 1 ster.

En kom erachter dat als ik dezelfde colectiviteit als chocman neem goedkoper uit ben dan de icare colectiviteit Die ik nu gebruik.

Wil dus icare stopzetten want verder doe ik er niks mee(20 euro per jaar) kan dit pas vanaf 2014 in gaan omdat het voor 1 november opgezegd had moeten worden..

Nouja in elk geval als we beide ons eigen risico op het hoogst zetten en onze verzekering omlaag zetten besparen we gewoon 100 euro per maand!!

Het blijft natuurlijk een gok, vanavond met chocman overleggen maar eigenlijk wil ik de gok wel wagen..

Verder niemand bezig met zorgvekeringen vergelijken?

Afgelopen week ons contract van onze stroomleverancier ook veranderd. Nooit geweten dat we een variabel contract hadden, nu dus vast en besparen we ook 200 euro per jaar mee, hier word ik blij van!!

Vanmiddag nog ff een lekker stuk gewandeld met chocboy, het zonnetje scheen zo lekker!

Kort nadat we weer thuis waren begon het weer te sneeuwen, choccie naar bed en ik lekker op de bank met een latte machiato, lekker relaxed dagje dus!
Ik ken het spelletje Nel! In het onderwijs een vette hit. Had nog niet de link met NelMini gelegd .

Choc, n.a.v. jouw posts zit ik nu ook te vergelijken
Een zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven