:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
@Teep; ai, bagger. Misschien vanmiddag?

@Pink; volgens mij staan kind nr 2 bij kind nr 1........wel zo overzichtelijk.
och nee he Teep, wat balen!
Nee teep wat balen of is hij inmiddels opgeknapt. Wauw naar de peutergroep, dan worden ze echt groot hè.

Net slecht nieuws over mijn oma te horen gekregen, het doet me meer dan ik dacht. Vorig jaar was er borstkanker geconstateerd, operatie en bestraling gehad, maar nu blijkt ze uitzaaiingen in de longen te hebben en is ze eigenlijk uitbehandeld. Kans is groot dat ze dit jaar gaat overlijden.

Mijn oma heeft al jaren allerlei klachten, waarvoor ze regelmatig in het ziekenhuis ligt, maar uiteindelijk is het altijd weer ok. Nu lijkt het definitief, hoop dat de lijdensweg wordt bespaard, dat vind ik eigenlijk het vervelends als ze de laatste maanden met pijn en benauwdheid moet gaan leven, doel van de behandeling wordt dan ook pijn en benauwdheid voorkomen/verminderen.
Ach Disc wat een ontzettend naar nieuws! En wat een sterke oma heb jij, dat ze ondanks al die ziekenhuisbezoeken telkens weer opknapt en doorgaat! Sterkte voor jou en je familie,ik leef met jullie mee....<3
@Disc, wat een ***nieuws. Inderdaad insteken op een pijnvrij en rustige laatste periode. Je weet dat oma's niet het eeuwige leven hebben, maar het blijft verdrietig.

@Teep, dat meen je niet! Hoe is het afgelopen?

Vanaf volgend jaar bak je geen koekjes meer :-) . Voortaan een krokodil met rozijnendoosje, die blijven lang goed!

Hier even mijn kop in het werk. Bijna weekend!!!
Een zoon!
ach Disc, wat rottig nieuws, erg verdrietig.
Thomassen en Pink willen jullie de datumprikker nog even invullen???

Ik ben weer even benieuwd naar de meelezers

Meld u zich? Dat vinden wij leuk!
Een zoon!
Ah dat is wel echt k*t Disc.! Zielig voor je oma...

Sterkte! En hopen indd dat ze geen lange/erge lijdensweg krijgt zoals je al zegt!

@choc, bedoel voor het hoesten!

Is hij nog even gegaan Teep? Of was het echt geen optie?
Choc gefeliciteerd met je verjaardag!

Balen dat teepzoon juist vandaag ziek werd! Hopelijk hebben je traktaties gemaakt die bewaarbaar zijn?

Wat een verdrietig nieuws disc. Hier ook een opa die uitbehandeld is, zo zielig om te zien. We kregen het te horen toen marloeszoon 3 dagen oud was.

Vandaag was hij 50 jaar getrouwd met oma. Hij was net gisteren weer uit het zh gekomen. Was een bijzondere dag, dankbaar omdat hij t toch heeft mogen meemaken maar ook tranen omdat we iedere keer denken is dit nu de laatste keer dat we hem zien? Moeilijke dingen die helaas bij het leven horen.
Ach wat verdrietig Disc van je oma! Hopelijk blijft haar een lijdensweg bespaard! Ik heb al lang geen opa of oma meer maar ze zijn wel allemaal best oud geworden.

Teepzoon was echt echt ziek gisteren, en vandaag nog. Overdag leek het nog aardig te gaan met de volledige aandacht van oma en opa maar 's avonds liep de koorts weer vrolijk op tot bijna 40 graden. Niet relaxed met zijn koortsstuip altijd in ons achterhoofd.... de eerste helft van dude nacht dus niet geslapen omdat ik steeds ging checken en vanaf 2 uur was hij ieder half uur aan het huilen. Uiteindelijk is teepman bij hem gaan slapen dus hebben we allemaal nog wat slaap gehad. Zal wel het bekende griepje zijn. En zelf voel ik me ook al niet optimaal dus hopelijk ben ik niet de volgende....
O oh Choc, ik ben te laat maar van harte met je verjaardag!
@choc; ook van mij nog van harte gefeliciteerd!!

@Disc; ai, dan komt het toch wel dichterbij he. Als oma's dan echt, echt gaan overlijden..........slik..........

Mijn oma was onwijs lief en werd langzaam dement. Ze woonde naast ons en al haar kinderen (13) hebben haar tot het einde verzorgd. Zo mooi. Ik zag haar natuurlijk onwijs vaak en het gekke is. Ik zag mijn oma nooit oud of dement. Ik zag altijd 'oma' en ik wist zeker 'mijn oma gaat nooit dood'.........helaas. Ik was (rond de) 24 ofzo.

Jodaman heeft nog 2 oma's, best heel bijzonder. We zien ze eigenlijk nooit omdat ze beide niet echt hele attente mensen zijn..........om het zachtjes uit te drukken

@Teep; jammer dat zijn afscheid in het water is gevallen.

Hier gaat het nog niet zo goed met Jodaatje. Het lijkt wel steeds erger te worden. Hoesten, snotkop, verstopte neus..........pffff o en niet te vergeten 'huilen om elke scheet'.

slapen gaat gelukkig goed. Eten helemaal niet. Ik geef haar vaak ontbijtdrank, heb ik toch het gevoel dat ze voldoende binnenkrijgt.

Gister leuk momentje. We hebben een boekje 'bobbi op het potje' en lezen deze heel pedagogisch verantwoord voor Gister zag ik bij de Lidl een potje, die dus gelijk gekocht. Met het boekje aan Jodaatje even laten zien dat we dus ook een potje hebben.

Toen pakte ze 'Beer' en zette die op het potje..........hahahahaha
Waar is iedereen? Ik ben zo onderussen rijp voor het gesticht. Jodaatje heeft 1 stand.......jammeren.....ik word er gestoord van. Het is een soort van hoge gil, net niet huilen en dat de hele tijd. Zetpil nr 2 gaat er straks in. Het snot komt uit d'r oren.....
O enzei ik dat het slapen goed gaat. Forget it! Na 30 minuten jammeren heb ik haar eruit gehaald......mama is toe aan een slaapje en een zetpil
Choc gefeliciteerd!!!!!

Wat sneu Disc van je oma. Ik heb net als Teep al jaren geen opa's en oma's meer en dat is best gek..... Ik hoop dat ze nog een fijne en zoveel mogelijk pijnloze tijd heeft met jullie.....

@joda: 13!!!!!! kinderen???? Pfffffff OMG! Tja, vroeger was het niet zo gek, maar nu is dat toch echt bizar om je voor te stellen dat ik er nog 11 zou krijgen!

Arme Jodaatje.....geen tips...uitzieken is het enige wat je kunt doen. En het jezelf zo makkelijk mogelijk maken. Jammeren is zo vermoeiend, dus doe verder zo min mogelijk, dat komt wel weer. Tv aan, lekker samen chillen op de bank...boekjes lezen, ijsjes eten (bij keelpijn) en that's it!
Dankjewel voor de felicitaties allemaal, heb een gezellige dag gehad!

Helaas chocboy ook erg snotterig en niet lekker dus nadat ik om 1.15 pas in slaap viel 4 keer 's nachts eruit geweest en om 6 uur ging de wekker.. Pff niet grappig..

Heb het hele huis net weer schoongemaakt en zit nu lekker met mijn kopje thee op de bank.. Nu ff gtst terugkijken..

Arme kids allemaal met hun gejengel en gesnotter, gaat wel weer erg rond..
Sterkte Joda en Choc. Hier ook een nacht from hell gehad maargoed, bijna weekend, nog halfuurtje werken!
My god, wat. Een kutdag! Jodaman was zo lief om eerdernaar huis te komen en een oorthermometer mee te nemen. De kont-dingen gaan me tegenstaan. Nu kunnen we binnen 1 seconde een globale schatting krijgen. Voor preciesie gebruik ik. Dat kontding wel weer

Anyway, vanaf 17:00 niet meer zoet te houden met tv, ipad...niets. Huilen, jammeren.....om 17:30 in bed gelegd en ook daar huilen.

En nu...hulde aan jodaman, die neemt dan effe het roer over en instrueert mij niets te doen. Hij luistert naar haar huil en kijkt op de monitor en beslist....laten huilen. My god, ging door merg en been......na 15 minuten is hij naar boven gelopen. Ik kon hem horen praten en hij zei 'ga maar lekker slapen, morgen gaan we weer spelen' (smeeeellltttt). Jodaatje snikte nog wat na, jammerde nog wat en.....is nu in slaap!

Ssstttttttt
Hulde aan jodaman! En duim voor een goeie nacht!

Hier belde het kdv om 17.10 meneertje had verhoging en bleef maar huilen. Gelukkig was ik aan het thuiswerken en was ik er zo. Kwijlen, snotteren, hoesten en huilen. Thuis lekker samen gaan douchen, daar werd hij rustig van. Had geen zin in eten, dus fles en in bed gelegd. Gaan er zo maar op tijd in, je weet nooit wat de nacht brengt. Tand 3 is ook door zag ik net, weer onder, boven heeft hij nog niets.

Ff een vraagje, welk verjaardagscadeau was een hit voor je kindje toen hij /zij 1 werd? Krijg nu al vragen wat meneer wil maar moet t zelf nog ff bedenken...
En ik zit alweer beneden, Jodaatje nog altijd hoesten en veel snot. Een redelijke nacht gehad. (volgens sommige zou dit onwijs goed zijn). Keer of 3 ons bed uit om het doekje opnieuw te geven. Deze verliest ze door het vele onrustige bewegen in bed. En om 6:45 wilde ze echt niet meer slapen.

@Marloes; een loopauto is heel leuk, wij kregen een extra kleine en ze kon er meteen goed op. Hele lente/zomer mee gespeeld

O en een zandbak natuurlijk

Wij kregen ook een vliegtuig met diverse knopjes, geluidjes en liedjes. Die vind ze ook nog altijd heel leuk.
@Joda, balen.... Hopelijk knapt ze snel op!

@Marloes, hier was de zandbak indd een hit zoals Joda al zegt.. En indd een loop auto/fiets!

En wij hadden wat dingetjes van Little People gekregen dat is ook nog steeds favo. Het vliegtuig en een huis (deurtje open, deurtje dicht )
Hier een rotnacht. Teepzoon zit nog steeds rond de 40 graden koorts ondanks maximale dosis paracetamol. Hij zat elke keer tegen een stuip aan dus we moesten hem vannacht steeds koelen. Gelukkig zien we het nu aankomen dus dat geeft iets rust. Maar we zijn er wel 20 keer uit geweest ofzo. En zelf ben ik ook niet jofel met mijn dikke keel. Ik vraag me af of we morgen wel feest kunnen vieren...

Loopkar was hier hit bij eerste verjaardag. Wat uiteindelijk de grote hit was was een houten loopfiets van van Dijk, prima kwaliteit dus marktplaats is prima. Hij ging er wel pas rond 1, 5 op maar er gaat nu geen dag voorbij dat hij er niet mee speelt. Zijn neefjes en nichtjes van 3 & 4 ook nog!

Ik ben een beetje op dus ik kruip maar eens een tijdje in de meelees!
@Teep; bagger meid. Hopelijk knapt hij vandaag (en jij ook!) iets op zodat het feest morgen kan doorgaan.

Wat is de maximale dosis paracetamol? Ik kreeg gister het idee dat die kinderzetpillen echt helemaal niet helpen. Heb toen een halve 'volwassen' paracetamol gegeven, dat hiel wel goed.
Natuurlijk een zandbak, hoe kon ik dat nou vergeten... En zo'n houten loopfietsje is ook leuk. Ik ga op speurtocht bedankt!

Fijn dat de nacht meeviel joda, hier ook wel. Wel af en toe wakker huilen en hoesten maar viel steeds redelijk snel weer in slaap. Helemaal onder t harde snot vanmorgen, arm kind

Teep sterkte meid, lijkt me eng die koortsstuipen en vermoeiend hele nacht eruit. Hopelijk wil hij overdag wat slapen zodat jullie uit kunnen rusten, of moet je nog veel voorbereiden voor morgen? Hoop dat hij opknapt zodat je morgen toch z'n feestje kan vieren!
Beterschap Teep en Teepzoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven