Een week over tijd...
zondag 24 mei 2015 om 13:17
Hey dames!
Er bestaan zeker 100de forums over dit onderwerp maar ik wilde er nu toch graag 1 met mijn verhaal..
Vandaag precies 7 dagen geleden was mijn nod.
Test gedaan, negatief.
In de loop van de week nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.
Hele week buikpijn gehad en pijnlijke borsten.
Nu sinds donderdag bruin verlies, heel licht soms zwart zelfs..
Ben sinds september 2014 van de pil af en had een cyclus van 33 dagen..
Zit nu inmiddels op de 40ste dag en nog steeds geen echte ongesteldheid maar ook niet zwanger, vanmorgen getest.
Natuurlijk is niet zwanger een teleurstelling maar dat ik nog steeds niet 'echt' ongesteld ben zorgt er voor dat ik erg onzeker word, en ik nu helemaal geen idee meer heb hoe m'n cyclus is en wanneer die weer op gang gaat komen.. Iemand tips..?
Er bestaan zeker 100de forums over dit onderwerp maar ik wilde er nu toch graag 1 met mijn verhaal..
Vandaag precies 7 dagen geleden was mijn nod.
Test gedaan, negatief.
In de loop van de week nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.
Hele week buikpijn gehad en pijnlijke borsten.
Nu sinds donderdag bruin verlies, heel licht soms zwart zelfs..
Ben sinds september 2014 van de pil af en had een cyclus van 33 dagen..
Zit nu inmiddels op de 40ste dag en nog steeds geen echte ongesteldheid maar ook niet zwanger, vanmorgen getest.
Natuurlijk is niet zwanger een teleurstelling maar dat ik nog steeds niet 'echt' ongesteld ben zorgt er voor dat ik erg onzeker word, en ik nu helemaal geen idee meer heb hoe m'n cyclus is en wanneer die weer op gang gaat komen.. Iemand tips..?
zondag 24 mei 2015 om 14:17
Idd geduld.. en dat is lastig i know!! maar bij mij was het na 1 week overtijd echt binnen 10 seconden 2 strepen... geen ontkennen meer aan.. ik dacht al dat het zo was en mocht van mezelf echt pas testen als ik 1 volle week overtijd was.... dus ik weet dat het een lange week word voor je... succes!
zondag 24 mei 2015 om 15:09
Bedankt voor jullie reacties..
Dan wacht ik nog maar even af.. Ga er zelf echt niet meer vanuit zwanger te zijn.
Geduld is een schone zaak inderdaad.. En dat heb ik zooo weinig zeker in dit geval..
Zal vast niet de enige zijn
Maar jullie denken dus dat er een hele kleine kans is dat ik wel zwanger kan zijn?
Of moet ik dat bruinverlies zien als menstruatie..? Heb nog een druppeltje bloed gezien dat niet..
En ben vandaag precies een week over tijd.
Ik sta er opzich vrij nuchter in, dit is pas ronde 3 maar die onzekerheid kan ik niet tegen.
Dan wacht ik nog maar even af.. Ga er zelf echt niet meer vanuit zwanger te zijn.
Geduld is een schone zaak inderdaad.. En dat heb ik zooo weinig zeker in dit geval..
Zal vast niet de enige zijn
Maar jullie denken dus dat er een hele kleine kans is dat ik wel zwanger kan zijn?
Of moet ik dat bruinverlies zien als menstruatie..? Heb nog een druppeltje bloed gezien dat niet..
En ben vandaag precies een week over tijd.
Ik sta er opzich vrij nuchter in, dit is pas ronde 3 maar die onzekerheid kan ik niet tegen.