Eind januari 2018 uitgerekend
zondag 14 mei 2017 om 17:00
Hallo,
Ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben
. Eerste ronde "raak" en dat met jaren het slikken van de pil en het feit dat ik 36 jaar ben! Heel fijn dus en nog wat onwerkelijk!
Er zijn veel topics, maar veel zijn al langere tijd aan het schrijven. Iemand zin om zijn ervaringen te delen? Lijkt mij erg leuk!
Ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben
Er zijn veel topics, maar veel zijn al langere tijd aan het schrijven. Iemand zin om zijn ervaringen te delen? Lijkt mij erg leuk!
donderdag 18 mei 2017 om 21:58
Misschien een idee dat de TO een tabel maakt als openingspost? Straks wel leuk met de uitgerekende datums, hoeveelste kind, geslachten etc?
Hier de echo op 13 juni. Is inderdaad zo maar van de andere kant duurt het ook nog erg lang. Als alles er goed uit ziet willen we het in ieder geval aan mijn ouders vertellen en waarschijnlijk ook aan die van mijn partner. Vind het erg moeilijk om het niet tegen mijn moeder te vertellen, bij de eerste zwangerschap wist zij het zelfs eerder dan mijn vriend haha!
Hier de echo op 13 juni. Is inderdaad zo maar van de andere kant duurt het ook nog erg lang. Als alles er goed uit ziet willen we het in ieder geval aan mijn ouders vertellen en waarschijnlijk ook aan die van mijn partner. Vind het erg moeilijk om het niet tegen mijn moeder te vertellen, bij de eerste zwangerschap wist zij het zelfs eerder dan mijn vriend haha!
vrijdag 19 mei 2017 om 07:12
vrijdag 19 mei 2017 om 07:14
vrijdag 19 mei 2017 om 08:07
Hallo allemaal en gefeliciteerd Rowiee, zevendegeitje en noukske!
De afgelopen paar dagen heb ik op de bank gelegen met een emmertje en constante misselijkheid, evenals de toiletpot een paar keer geknuffeld
ik weet alleen niet of het een buikgriepje was of dat hormonen de schuldige waren. Gelukkig voel ik me vandaag weer wat beter.
Ook ik werd wat onzeker van de streepjes die lichter zijn dan de controlestreepjes, maar verder kloppen de symptomen wel, dus ik ga er vanuit dat ik inderdaad zwanger ben. Ik heb met een tussenpauze van 2 dagen met twee verschillende testen getest en kreeg bij beide wel echt een streepje.
Hier is de eerste afspraak bij de verloskundige pas op 16 juni en de eerste echo pas midden juli (nog geen datum gekregen) en ik kan niet wachten om meer te weten
sterkte met je beslissing Mysstic
De afgelopen paar dagen heb ik op de bank gelegen met een emmertje en constante misselijkheid, evenals de toiletpot een paar keer geknuffeld
Ook ik werd wat onzeker van de streepjes die lichter zijn dan de controlestreepjes, maar verder kloppen de symptomen wel, dus ik ga er vanuit dat ik inderdaad zwanger ben. Ik heb met een tussenpauze van 2 dagen met twee verschillende testen getest en kreeg bij beide wel echt een streepje.
Hier is de eerste afspraak bij de verloskundige pas op 16 juni en de eerste echo pas midden juli (nog geen datum gekregen) en ik kan niet wachten om meer te weten
sterkte met je beslissing Mysstic
anoniem_294831 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 08:15
2.82% gewijzigd
Going along with something doesn't mean you give in to it.
vrijdag 19 mei 2017 om 08:11
Goed idee van die tabel en heel herkenbaar; ik vind het ook heel moeilijk om niks te zeggenRowiee_17 schreef: ↑18-05-2017 21:58Misschien een idee dat de TO een tabel maakt als openingspost? Straks wel leuk met de uitgerekende datums, hoeveelste kind, geslachten etc?
Going along with something doesn't mean you give in to it.
vrijdag 19 mei 2017 om 14:16
dankjewel,zwemvest schreef: ↑19-05-2017 08:07Hallo allemaal en gefeliciteerd Rowiee, zevendegeitje en noukske!![]()
De afgelopen paar dagen heb ik op de bank gelegen met een emmertje en constante misselijkheid, evenals de toiletpot een paar keer geknuffeldik weet alleen niet of het een buikgriepje was of dat hormonen de schuldige waren. Gelukkig voel ik me vandaag weer wat beter.
Hier is de eerste afspraak bij de verloskundige pas op 16 juni en de eerste echo pas midden juli (nog geen datum gekregen) en ik kan niet wachten om meer te weten![]()
sterkte met je beslissing Mysstic![]()
ik heb gister een echo gehad, en was nog te klein om te kunnen concluderen of het uberhaupt goed was, dus a.s. vrijdag opnieuw, dus heb nog minimaal een week 'bedenktijd'gekregen en afwachten of het goed is..
zaterdag 20 mei 2017 om 10:40
Gefeliciteerd allemaal!
Afgelopen dinsdag ook voor ons het bijzondere moment: een positieve zwangerschapstest!! Daarna heb ik voor de zekerheid nog 2 testen gedaan haha.. en die van CB gaf aan dat ik nog maar 1-2 weken zwanger ben, dus echt heel kort.. spannend!
Ben wel elke dag bang om ongesteld te worden, hebben jullie dat ook?
Afgelopen dinsdag ook voor ons het bijzondere moment: een positieve zwangerschapstest!! Daarna heb ik voor de zekerheid nog 2 testen gedaan haha.. en die van CB gaf aan dat ik nog maar 1-2 weken zwanger ben, dus echt heel kort.. spannend!
zaterdag 20 mei 2017 om 11:57
Noor1807 schreef: ↑20-05-2017 10:40Gefeliciteerd allemaal!
Noor, jij ook gefeliciteerd! Ik heb dat ook heel erg! Elke keer na een wc bezoek het papiertje bestuderen of ik bloed zie.. hoop echt dat dit na de echo stopt hoor!
zaterdag 20 mei 2017 om 21:17
He meiden!
Ik wil ook graag aansluiten!
Gisteren 2 positieve testen gehad dus geloof nu eindelijk zelf dat ik weer zwanger ben!
Volgens mij eigen berekeningen ben ik rond 26 januari uitgerekend.
De aankomende periode is voor mij erg spannend! Heb in januari een miskraam gehad... we hopen nu dat alles goed mag gaan!
Ik mag met 6 weken al een eerste echo ivm de miskraam.. dus ga maandag maar eens bellen!
Ik wil ook graag aansluiten!
Gisteren 2 positieve testen gehad dus geloof nu eindelijk zelf dat ik weer zwanger ben!
Volgens mij eigen berekeningen ben ik rond 26 januari uitgerekend.
De aankomende periode is voor mij erg spannend! Heb in januari een miskraam gehad... we hopen nu dat alles goed mag gaan!
Ik mag met 6 weken al een eerste echo ivm de miskraam.. dus ga maandag maar eens bellen!
zaterdag 20 mei 2017 om 21:47
Wauw Lovelynoukske, Amerika! Heel veel plezier!
Dankje zwemvest! Wat ellendig dat je zo misselijk bent/moet spugen.
Ik hoop dat het gauw afneemt.
Misstyc pff wat zenuwslopend, sterkte met wachten..
Noor1807, ja heel herkenbaar, ben er ook zo bang voor. Heb ook af en toe zo'n rare buikpijn. Zal zijn omdat er van alles gaande is daarbinnen, maar ben elke keer bang dat ik toch ga bloeden.
Doortje28 wat naar van de miskraam.
Ik duim dat het deze keer goedgaat!
En natuurlijk gefeliciteerd aan de nieuwe meeschrijvers!
Ik heb nog niks verteld, wil deze keer eerst de echo afwachten. Heb wel al een idee hoe ik het ga doen, als alles er goed uitziet.
Dankje zwemvest! Wat ellendig dat je zo misselijk bent/moet spugen.
Misstyc pff wat zenuwslopend, sterkte met wachten..
Noor1807, ja heel herkenbaar, ben er ook zo bang voor. Heb ook af en toe zo'n rare buikpijn. Zal zijn omdat er van alles gaande is daarbinnen, maar ben elke keer bang dat ik toch ga bloeden.
Doortje28 wat naar van de miskraam.
En natuurlijk gefeliciteerd aan de nieuwe meeschrijvers!
Ik heb nog niks verteld, wil deze keer eerst de echo afwachten. Heb wel al een idee hoe ik het ga doen, als alles er goed uitziet.
zondag 21 mei 2017 om 07:28
Goedemorgen!
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik wil ook wel meeschrijven. Vanochtend positief getest. Morgen NOD. En een knaltest. Ik denk rond 30 januari uitgerekend als alles goed gaat. Ik heb eind vorig jaar een miskraam gehad met 8 weken dus ben voorzichtig blij nu. We hebben al een kleutertje. Eigenlijk zoude we er pas na de zomer echt voor gaan dus we zijn blij verrast.
Tabel zou leuk zijn! Hopelijk allemaal voorspoedige zwangerschappen!
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik wil ook wel meeschrijven. Vanochtend positief getest. Morgen NOD. En een knaltest. Ik denk rond 30 januari uitgerekend als alles goed gaat. Ik heb eind vorig jaar een miskraam gehad met 8 weken dus ben voorzichtig blij nu. We hebben al een kleutertje. Eigenlijk zoude we er pas na de zomer echt voor gaan dus we zijn blij verrast.
Tabel zou leuk zijn! Hopelijk allemaal voorspoedige zwangerschappen!
zondag 21 mei 2017 om 09:38
Die angst voor het bloeden wat ik van veel mensen lees herken ik heel erg! Heb nu echt nog een menstruatieachtig gevoel..
Bij mn miskraam in januari had ik dat overigens helemaal niet... En werd ik snachts ineens bebloed wakker.. er is dus niet echt een pijl op te trekken.
Zijn er al veel mensen met kwaaltjes?
Hier
Bij mn miskraam in januari had ik dat overigens helemaal niet... En werd ik snachts ineens bebloed wakker.. er is dus niet echt een pijl op te trekken.
Zijn er al veel mensen met kwaaltjes?
Hier
zondag 21 mei 2017 om 10:26
Hoi dames,
Mag ik meeschrijven?
Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Mijn spiraal is half maart verwijderd en daarna geen menstruatie gehad. Om deze reden heb ik afgelopen week al mijn eerste echo gehad, omdat ik dus al 8 weken zwanger had kunnen zijn. Maar ik blijk 5.5 week zwanger te zijn nu. Uitgerekende datum wordt bij volgende echo verteld (1 juni) maar wordt geschat op 3 week januari. Op deze echo was nog geen kloppend hartje te zien, ik was nog maar 5.1 week zwanger, dat kan pas op de echo te doorschijn komen met 6 weken vertelde ze.
Hoe voelen jullie je? Ik heb zelf pijnlijk gezwollen borsten, erge vermoeidheid en ben met vlagen misselijk.
Ik vind het erg spannend of alles goed mag gaan.
Mag ik meeschrijven?
Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Mijn spiraal is half maart verwijderd en daarna geen menstruatie gehad. Om deze reden heb ik afgelopen week al mijn eerste echo gehad, omdat ik dus al 8 weken zwanger had kunnen zijn. Maar ik blijk 5.5 week zwanger te zijn nu. Uitgerekende datum wordt bij volgende echo verteld (1 juni) maar wordt geschat op 3 week januari. Op deze echo was nog geen kloppend hartje te zien, ik was nog maar 5.1 week zwanger, dat kan pas op de echo te doorschijn komen met 6 weken vertelde ze.
Hoe voelen jullie je? Ik heb zelf pijnlijk gezwollen borsten, erge vermoeidheid en ben met vlagen misselijk.
Ik vind het erg spannend of alles goed mag gaan.
zondag 21 mei 2017 om 10:41
Goedemorgen! Gefeliciteerd allemaal, ik zou ook graag meeschrijven.
Ik heb vrijdag voor het eerst positief getest en vandaag met de CB nogmaals getest en die gaf 2-3 weken aan. Ik denk dat ik 25 januari ben uitgerekend. We gaan voor ons eerste kindje en het was nu in de eerste ronde raak, dus nog een beetje in shock.
Veel dames die al wat hebben meegemaakt hiervoor. Ik duim voor allemaal goede zwangerschappen!
Dat gevoel van bang voor menstruatie gaat bij mij op en af, soms echt an die krampen en dan denk ik ow het zal toch niet. Maar volgens mij is het enige wat je nu kan doen, er een beetje positief in staan.
Ik ga me vandaag verdiepen in verloskundige praktijken en dan komende week een afspraak maken.
Fijn weekend allemaal!
Ik heb vrijdag voor het eerst positief getest en vandaag met de CB nogmaals getest en die gaf 2-3 weken aan. Ik denk dat ik 25 januari ben uitgerekend. We gaan voor ons eerste kindje en het was nu in de eerste ronde raak, dus nog een beetje in shock.
Veel dames die al wat hebben meegemaakt hiervoor. Ik duim voor allemaal goede zwangerschappen!
Dat gevoel van bang voor menstruatie gaat bij mij op en af, soms echt an die krampen en dan denk ik ow het zal toch niet. Maar volgens mij is het enige wat je nu kan doen, er een beetje positief in staan.
Ik ga me vandaag verdiepen in verloskundige praktijken en dan komende week een afspraak maken.
Fijn weekend allemaal!
zondag 21 mei 2017 om 10:43
zondag 21 mei 2017 om 10:44
Ik heb eigenlijk nog nergens echt last van. Soms een beetje moe, maar dat kan ook komen omdat mijn zoon sindsdien is gaan tijgeren dus het kost voor hem en voor mij meer energie dus. Kan soms al achter hem aan gaan vangen
wel super leuk. Soms denk ik dat ik wat meer honger heb dan normaal, maar ook dat is ook niet echt opvallend.
Dat menstruatie achtige gevoel herken ik ook.
Weet wel met mijn eerste zwangerschap dat ik in de eerste paar weken echt nachten wakker was, niet kunnen slapen. Heel vervelend was dat, hoop dat dat niet weer gaat gebeuren.
Dat menstruatie achtige gevoel herken ik ook.
Weet wel met mijn eerste zwangerschap dat ik in de eerste paar weken echt nachten wakker was, niet kunnen slapen. Heel vervelend was dat, hoop dat dat niet weer gaat gebeuren.
zondag 21 mei 2017 om 11:37
Welkom doortje, stellarules, shadowmax, duikmuis & wahaki.. gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Ik zou willen dat ik meer klachten zou hebben en niet dat constante gevoel dat ik ongesteld ga worden.. nog 2 weekjes geduld en dan eindelijk de echo!
Gaan jullie meedoen met moeders voor moeders? Ik heb me aangemeld en vrijdag komen ze langs, vanaf die dag zou ik ook mogen starten omdat ik dan 6 weken ben.
Ik zou willen dat ik meer klachten zou hebben en niet dat constante gevoel dat ik ongesteld ga worden.. nog 2 weekjes geduld en dan eindelijk de echo!
Gaan jullie meedoen met moeders voor moeders? Ik heb me aangemeld en vrijdag komen ze langs, vanaf die dag zou ik ook mogen starten omdat ik dan 6 weken ben.
zondag 21 mei 2017 om 11:43
Ha meiden, ik schrijf graag mee! Volgens de berekeningen ben ik op 17 januari uitgerekend, net als jullie hope en zwemvest! In december heb ik vlak nadat ik wist dat we zwanger waren een vroege miskraam gehad. Ik herken dus zeker de angst voor bloed en een miskraam! Ik ben nu 5 +4 ongeveer. Ik wordt morgen geveld voor een afspraak voor de echo, heel spannend! Heb niet echt last van kwaaltjes, behalve wat prikkelbaar en heel moe. Ik vind het lastig om het geheim te houden. Met dit mooie weer zijn de uitnodigingen voor een terrasje en een wijntje regelmatig en normaal sla ik die niet over haha. Het valt dan wel op als ik niet drink. Hoe doen jullie dit?
anoniem_131727 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 11:56
0.99% gewijzigd
zondag 21 mei 2017 om 11:46