Ervaringen teunisbloem olie
maandag 27 mei 2019 om 16:00
Hi allemaal,
Sinds vorige week maandag slik ik 2 x per dag teunisbloem olie capsules. Dit omdat ik in december gestopt ben met de pil en mijn laatste menstruatie 14 februari was. Alweer een tijd geleden dus..
En de kans om zwanger te raken is op dit moment dus nihil..
Sinds afgelopen woensdag heb ik erg veel last van menstruatie pijn in mijn onderbuik en onderrug, maar nog steeds geen menstruatie! Ik heb ook geen idee of de capsules voor deze pijn zorgt en dat de menstruatie er aan zit te komen?
Wat zijn jullie ervaringen met teunisbloem olie?
Liefs XOXO
Sinds vorige week maandag slik ik 2 x per dag teunisbloem olie capsules. Dit omdat ik in december gestopt ben met de pil en mijn laatste menstruatie 14 februari was. Alweer een tijd geleden dus..
En de kans om zwanger te raken is op dit moment dus nihil..
Sinds afgelopen woensdag heb ik erg veel last van menstruatie pijn in mijn onderbuik en onderrug, maar nog steeds geen menstruatie! Ik heb ook geen idee of de capsules voor deze pijn zorgt en dat de menstruatie er aan zit te komen?
Wat zijn jullie ervaringen met teunisbloem olie?
Liefs XOXO
maandag 27 mei 2019 om 17:03
ja klopt
waarom ben je die teunisbloemolie gaan slikken TO? Ik zou er even mee stoppen, het doet blijkbaar niet veel voor je.
maandag 27 mei 2019 om 17:41
Dat heb ik ook gelezen, maar omdat er geen menstruatie en ovulatie is, dacht ik dat het de menstruatie wat zou kunnen opwekken en daardoor regelmaat zou kunnen krijgen!
maandag 27 mei 2019 om 17:43
Dat doet het sowieso niet.Pinda-Kaas schreef: ↑27-05-2019 17:03ja klopt
waarom ben je die teunisbloemolie gaan slikken TO? Ik zou er even mee stoppen, het doet blijkbaar niet veel voor je.
maandag 27 mei 2019 om 17:46
Begrijp ik volkomen, maar het frustreert me zo dat de menstruatie helemaal uitblijft, ipv dat het onregelmatig is.. maar ik zal echt geduld moeten hebben denk ik! Ik ben vandaag nog bij de HA geweest en zij adviseerde me om er voor nu mee te stoppen, en kijken hoe het dan gaat en of de pijnen dan wegtrekken.drominique schreef: ↑27-05-2019 16:36Waarom nu al iets slikken i.p.v. je lijf even de kans geven en wanneer het dan niet spontaan komt naar je ha?
maandag 27 mei 2019 om 18:04
nee, maar ik probeerde het aardig te zeggen.
maandag 27 mei 2019 om 18:06
Je hebt natuurlijk eerst een ovulatie en dan pas een menstruatie. Heb je ovulatietesten gedaan? En/of een zwangerschapstest?el-inwonderland schreef: ↑27-05-2019 17:41Dat heb ik ook gelezen, maar omdat er geen menstruatie en ovulatie is, dacht ik dat het de menstruatie wat zou kunnen opwekken en daardoor regelmaat zou kunnen krijgen!
Later is nu
maandag 27 mei 2019 om 19:03
Dankjewel!! Is het proberen waard!
maandag 27 mei 2019 om 19:04
Ik ben 26!
maandag 27 mei 2019 om 19:08
Klopt! Nee ik heb geen ovulatietesten gedaan, wel zwangerschapstesten, maar dat is inmiddels al even gelegen!
Heb wel gedacht aan ovulatietesten, maar weet niet wanneer ik die het beste kan doen
maandag 27 mei 2019 om 19:11
Ik heb een tijdje teunisbloemolie geslikt omdat het zou moeten helpen met de stabilisering van je hormoonhuishouding, deed het in de hoop dat het wat voor mijn acné zou doen. Kan niet zeggen dat ik iets gemerkt heb, ik slikte die van de Kruidvat één keer per dag voor ongeveer 5 maanden.
Heb overigens niet gehoord dat je het alleen vóór de ovulatie mag slikken, er zijn namelijk ook mensen die het juist erna slikken om het aantal dagen van ovulatie tot menstruatie te verhogen. Had bij mij trouwens daarop ook geen invloed, mijn hele cyclus bleef stabiel.
Heb overigens niet gehoord dat je het alleen vóór de ovulatie mag slikken, er zijn namelijk ook mensen die het juist erna slikken om het aantal dagen van ovulatie tot menstruatie te verhogen. Had bij mij trouwens daarop ook geen invloed, mijn hele cyclus bleef stabiel.