Fijne zwangerschaps BH

27-03-2019 08:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na veel gezoek van op internet en in winkels hoop ik via jullie een goed advies te krijgen. Ik ben op zoek naar een fijne zwangerschaps BH. Ik heb een beetje een lastige maat, namelijk 75G, verder heb ik alleen de volgende wensen: Geen naden of plooien in de cup (dus geen voedings BH, omdat hierin een extra deel zit en dus niet prettig voelt).

Ik heb al op veel plaatsen gezocht, maar ik kan niets meer vinden wat mij prettig zit en na de aanschaf van in ieder geval al 3 BH's die in de kast blijven liggen hoop ik nu op een oplossing voor de komende 4 maanden. Door de relatief kleine omtrek en grote cup is het lastig.

Graag hoor ik jullie ideeën.
Anita voedingsbeha googlen.

Is sowieso een fijn merk voor grotere maten. En dan bij verschillende aanbieders kijken. Niet iedereen die Anita verkoopt heeft de voedingsbeha in die maat. Maar ze zijn er wel.
Elomi is ook zo'n merk.
En een sportbh? Die had ik (ook een redelijke cupmaat) en ik vond het heerlijk! Zelfs na de bevalling met de stuwing was deze erg prettig doordat hij genoeg steun gaf.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik wilde ook al Anita zeggen, maar ik zag dat het merk al genoemd was. Ik had er twee tijdens mijn zwangerschap en die heb ik na de bevalling en tijdens de borstvoeding ook nog gedragen, erg fijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Even een vraagje. De voedings bh’s van Anita. Hebben die niet zo’n extra stuk die blijft zitten als je de cup wegklapt? Want dat is dus al iets waar ik na een dag erge striemen van krijg. Daarom mogen er geen naden en plooien in de cup zitten.
Sportbh zou een goed idee kunnen zijn. Ik zal eens op zoek gaan naar een fijne. Normaal om te sporten heb ik een shockabsorber maar die is voor normaal te strak maar wel erg fijn om te sporten
Elomi ga ik ook even kijken
Anita heeft ook zwangerschapsbh’s, zonder zo’n extra stukje (vorige week nog een gekocht).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven